Cunfittura di rosi

Tutti i nostri, sicuru, ricordate l'aroma diliziosa di una rosula. Hè un insanely beautiful and graceful flower. Tuttavia, l'amemu ùn solu per u so aroma è l'apparizione maravigliosa, ma ancu per i numerosi pruprietà utili chì sta fede possa. Oli essenziale di rosula hè utilizzatu in cosmetologia è aromaterapia. E in a coccia di u pudete fà cocilu un pudore fabuloso. Qualessu tipu di rosi sò cunfitturi fatti? Per ellu, micca totunità di fiori vi aiuterà, ma solu un te rose di culore rosatu o rosatu. Ma a cullezione di petali per a marmellata hè chjaru solu à a matina.

A ricetta per jam di rose №1

Ingredients:

Preparazione

Eccu nant'à una di e manere di fà cumparisce i rosoli. Allora, pigliate i petali, lavenni è si tagghiau a parti bianca, perchè vi darà tezza à a futura marmellata. Allora aghjunghje à un coltu è pour 350 grammi di zuccaru granulatu. Aggiuncenu l'acidu citrico, dilucatu previamente in acqua foglia. Dopu metta sta massa in un locu chjucu è lasciate da quasi sei ore. A secunna mità di u zuccaru hè spustata in un casu, mischju cù un vetru di acqua calenta è ponu annantu à un focu debetu. Aghjunghjite a mezcolita à a fumaghjera, stàvanu sempre cun una cullette. Fate un zucchinu fruttu pè i petali di rosi è impastatu per cocchi nantu à u focu mandatu. L'arricatu casgiu hè trasfirutu à velletti presilati è sterili, trasfurmati cù tagliolini è u mette in caccià per friddà. L'arrimbà in una cantina o un frettu.

Simple jam da rosi

Ingredients:

Preparazione

Pusenu i petali di rosa in un colatore è rinsegna cù acqua corrente. Allora lasciate per fughje durante un certu momentu, è po dopu trasladallu à un pappaggiu esmalte o cunfettu prufonda. Cumu s'addurmisciamu i petali cù u zuccherinu è appicultà appaghjà cù e mani finu à ch'elli cumincianu a distribuzione u ghjacciu. Dopu, avemu pacatu i petali in pieni fossi, lasve in tagliolini è i mette in a fria.

A ricetta di marmellata da rose №2

Ingredients:

Preparazione

I petali rosati sò lavati sottu acqua fridda, è poi blanchi per 5 minuti in acqua di ferli. Avà stamos preparà xarru: aghjunghje u zuccheru cù l'acqua. Sè siddu vulete, aghjunghjenu u zucchero di u limonu è l'aghjunghje. U zucchinu di u limone prupone un gustu sourightu un pocu suttu ma u gustu sugandante da a rosula. Avà, i petali di a rosula sò immersi in zucchero è cocìanu finu à ottene una uniformità uniforme grossa. L'aghjunghje in un pialocale, a cool it è serveu per tè.

Se vulete u vostru marmellata da i petali di rosa per vultà i più deliori è fragrancesti, poi pregliu i zuccaru è impiigà 3 ore. Duranti stu piriu, i petali saranu micca un zuccheri pocu è perfezzionatu di u zuccheru.

A ricetta di marmellata da rose №3

Ingredients:

Per u sciroppu:

Preparazione

I petali di rosi sò misurati in proporzioni ugguali cù u zuccaru, è aghjustemu tuttu in un morteiro cù l'aiutu di un pistil. Aduprate, avemu preparatu ghjuvellu di zuccherinu: pour l'acqua in una pienza, mette nantu à u focu è poverà u zuccheru, è muzzianni constantemente. Allora aghjunghje in un sugnu fattu di zuccaru è risorse è coccia u pudete di i petali rosse à a so preparazione in un passu.

Allora turnemu a manicura per lavà i latte, cercate e tinsalli è aghjunghjia in a fria. Pudete serve jam da una rosula com'è una dessert per tè, ma pudete ancu usà cum'è un impegnu per preparà pasticceria è pane.

I amici di sta manciosa inusualtà dinò di ghjustificà di marmellè d'aranciu marino è marmellate di manzili , chì pò esse preparatu da ricetta simpatiche.