7 règule chì anu impurtante per observe quandu si juncìu cù i cani stray

Nunda ùn hè protughi da una reune cù un animali aggressivu, è per salvà a vita, unu deve sapè cumu fà esse attu in una situazione tali.

Sfortunatamente, situazzioni chì l'attaccu di i cani di cani ùn sò micca spécidi, è pochi piacerebbe sapi cumu agisce bè. Cynologi anu cunsiglii effittiva, chì deve esse cunnisciutu da l'adulti è di i zitelli.

1. Pizite ignurà.

A causa principale di l'aggressioni animali, curiosamente, ghjè sustinuta per l'azzioni umana. U cane pò esse scantatu, per esempiu, cù risate forte o gesticulamentu attivu. Sè avete avvistu chì l'animali hè allertto è mantene da i vostri ochji, ùn avete micca bisognu à esse o scorri, a megliu suluzione in questa situazione hè di passà aggiuncennu l'oggettu in u campu di vista, ma ùn avèndusi vista in l'ochji. Sè pussibuli, andendu caminari versu u ghjinuu per altru viaghju.

2. Fate puru sensu.

L'animali pò esse scantatu si ùn anu micca bisognu di una persona chì hè stata troppu vicinu, perchè si avete cammellu nantu à a strada è vede animali vicinu, poi li deve sapere about you. Per esempiu, pudete sparisce u to collu. Attenzione! Ùn avete bisognu di smariscenze apertamentu: u ghjinuu percive u vostru sonu sguardi cum'è grin è l'occasionu per un attaccu.

3. Signs chì l'animali hè stata amicu cunfrontu.

Ci hè parechje signos evidenziu chì indicanu chì "a situazione arriccà di frittu": a ciucizione nervosa di a cuda, l'arechje per avanziari, salippendu u capelli in u spaziu è in a spine, grinning, grumbling, scorching e roaring.

4. E si l'animali mostra aggressione?

Videndu chì u ghjinuu hè stata amici cunfrontu, hè necessariu di calculà a distanza entre voi. S'ellu hè grande, allura a megliu solu hè di ignorà, per quessa, si move in tuttu comu si avissi nunda. Quandu u ghjocu accumene à avvicinari rapidamente, pudete pruvà à scanticcà è sguassate una petra o stalla da u pianu, bè o, almenu, fate di fà. Ùn si tratta micca quì si u ghjovanu hè vicinu, perchè questa puderia esse una occasionu còmicu per ella per attaccà. U modu in una situazione tali hè di dì "Fu!" O "Vai fora!" In una voce alta!

5. U ricusà u ghjanku aggressivu.

Sì i cunsiglii sopratuttu ùn avianu micca aiutu è l'animali hà cuminciatu à cundùcelu nantu à a robba, saltonu è pruvate muzzicari, dunque avete bisognu di difenda. Se ùn ci hè micca pussibulità di piglià un bastone, uttene tuttu ciò chì hè a manu, per esempiu, una penna, chjavi di longa, un pente, un monti, un timore è cusì. In modu, ancu un prugettu cilossimu simplice pò aiutà, chì deve devenu esse cumpletu d'aria è spluta. Un sonu forte pò scantu di un animale aggressivu.

6. Nun scantu, sulu cunfidenza è pressione.

Tali situazione ùn sò micca u tempu di pannicellu è fegate cù timore, ùn deverà solu l'animali una scusa per attaccà. Cynologi ricumandenu, per contru, per esse arritti fora di a casella per cunflitti u cane. A cunfidenza in e so capacità pò esse teme un cane chì capisce chì e forze ùn sò micca uguale è megliu per scappà.

7. Duverebbe sapere di duverebbe battellu.

Sì capite chì a lotta hè imminenti, da esse aghjurnate quì: traspieghjanu a manu cù una bufanda o roba in u ghjornu è a pusciavana, permettenu cusì u ghjinu à aghjunghje. Pudete pruvà di sustituisce a borsa o i scarpi. Quandu l'animali fa un salto, pruvate à sbattigliarli picchì chjappà a spalla, u collu o l'area di pettu. Sì u cane aghjunghjenu a manu, piglià à ellu è cumincià à sbattie cù l'aiutu prufiziunale per i punti di u dorali: a punta di u nasu, u ponte nimicu, l'occhi, a regione oculipituali, genitali, unioni di e pate, coccyx è a zona darrere di l'uce. Durante a lotta, prutegge a to garganta, pressu a to quattru finu à u collu. Attenzione! U cane riavvià u locu per quale vulete morda.