U vinu à u vinu - ricetta simplica

Una ricetta simplice per u vinu di uve in casa serà maestru ancu da vignaghjoli novizzi. Aderemu à ricunniscenza simplicanti, certamenti ricevi un decolu vacca, u gustu di quale ùn serà micca aghju, è in a maiò parte di casi solu megliu cà i so cumpagni. Inoltre, serà assicuratu da a natura di u vinu, chì hè ancu assai impurtante.

U vinu d'u casgiu hè una ricetta simplice

Ingredients:

Preparazione

A preparazione di u vinu d'u vinu in una manera simplice principia cù a preparazione di a basa di a bieraire - uva di baga. Pò esse di alcune di varietà, ma necessatu sò riposu, senza danni è sputichi. Trimate u picchimentu da a vigna hè necessariu solu in tempu seculu è assolroso è in ogni casu micca dopu a piova. Ùn hè micca cunsigliatu per lavà a vindetta prima di u processu, perchè ancu i so funghi di levaditi viaghjà in a superficia, chì cumincianu u prucessu di fermentazione vinu.

Scaricate e staghjunati di u racini anu pondu in un veli di l'esmalte è fegate cù un pappagallo di lignu o crush, perchè ùn mancu un solidu bacca sughjettu. Pudete cuntribuisce à stese a massa di uve cù e vostre mani. À u listessu tempu, ùn utilizate micca l'apparevuli metallichi è l'utensili di cucina. Ùn hè cunsigliatu micca di moltu berti di uva cù l'osse, postu chì u vinu in questu casu serà amargate.

U vaghjolu cù u racini sbuchjulati (pulp) hè postu sottumessi à e cundizioni di a stanza di trè ghjorni per inizià a fermentazione, parechje volte à u ghjornu truncendu assai. Un signu bonu di u passaghju di u tempu serà un babbu attuale è un fiertu arburatu chì venenu da u cuntinuu cù una polpa. In seguitu, racughjemu u fuscaru top "cap" cù pelli di u raghji è pulp è aghjustassi cù gase o presse. U liquidu restante hè filtrata duie o tri voti cù a gasta cut, sferendu da un cuntinuu à l'altru. Un tali prucessu ùn solu sula u vinu di impurite, ma ancu saturate a billezza cù l'ossigenu, chì deve esse dumandata per a fermentazione attiva in u stadiu iniziale. Per fà mantenimentu correttu, aghjèmulemu u zucchinu à i tanke di fermentazione, fene in trè quarti, mette nantu à u guanti cù un dito perforatu cù una agulla o installate un apparatus cun un segnu hydraulicu.

U stadiu sussuttanti di a preparazione di u vinu sana sanu sanu à u gustu di e bachi di uva, a so dolcezza è l'acidità. Succe chì l'aghjunzione di zuccheru ùn hè micca nicissariu, per ciò chì i raghji sò duci, ma spessu in alcunu aggiunate circa cinque centu per litru di u zuffate . U zuccheru hè sempre presentatu in porghje chjucchi, cinquanta grammi, ogni trè à quattru ghjorni durante e primu dui o trè simani di fermentazione primaria, cada volta evaluendu u gustu di u pruduttu, per ùn fà micca sugary dulce è superassatu.

Per a fermentazione di u vinu casa, pò piglià una media di unu à duie mesi. Ma se u prucessu cuntinua dopu cinquanta ghjorni, hè necessariu di scurgerilu u vinu novu da u sedimentu è rinviò a fermentazioni. À ogni tempu di a fermentazioni, se a preparazione hè sugliu assai acidica, pudete aghjustà a dulcezza di u bè, aghjunghje una parte extra di zuccaru granulatu.

Dopu à l'otturatore ferma chì mostra signa di fermentazione o u guantu utilizatu hè sopra ghjustu, pudemu di vinu uvizzati in vi Bottle, affaccià è pusà in una cantina o una cantina per l'averebbe. Per u vinu biancu, piglia quattru ghjorni, è per u vinu russu, almenu trè mesi.