Livadia Palace in Crimea

Micca distanti da Yalta , in a costa di u Mar Negro hè una bella perla, un monumentu architettonicu di a costa sur di Crimea - Livadia Palace. Questu spaziu hè cunnisciutu per a so ricchezza storica, è a natura incridibile local hà sempri inspiratu artisti è poeti, scrittori è cumpusitura. Viaghjatori di tuttu u mondu venenu à admira l'immagine architettura di u Livadia Palace, fassi un passaghju per u bellu parcu chì circunvicia u palazzu, respira l'aria di u mari di cura è di guaria.

Storia di Livadia Palace in Crimea

In u distante 1834 u Conte Potocki hà acquistatu una piccula moneta, situata a 3 km di Yalta à i piani di a Mungia Mogabi, è dete u nome di Livadia. Sicondu una altra versione, questa zona hè stata chjamata cusì u coronulu di l'armata russa, chì era urigginariu da Livadia greca.

Versu 1860 ci eranu circa 140 persone chì vive quì. À quellu tempu u patrimoniu era acquistatu da a famiglia reale di i Romanov, è à u 1866 un beddu palazzu fù custruitu quì, fatta in u stilu di u Rinascimentu Italianu. In più di u Zar Tsunami, u Palazzu Chjappu era ancu custruitu, casi per capu è persone, dui cresii. In u duminiu di u tsar hè stata una pipa d'acqua, una famiglia di latti, i serdi è i serdi induve sò stati. Versu u 1870 in u paese di Livadia fù apertu un hospital è una scola elementaria.

U cumpratu palazzi fu diventatu in una residenza estiva di l'imperatore russu, è dopu a Rivuluzzioni d'uttobre, parechji ministri di u Governu Provisionalu si stalla à u Livadia Palace in Crimea. Durante a Guerra Civile, l'accadimentu hè stata culpita. Cu l'avventu di u putere sovièticu in Livadia Palace, situatu vicinu à Yalta, hè statu organizatu un sanatorium campagnolu, più tardu cunvertitu in una climatica medica.

Duranti l'occupazione di Livadia da e truppe tedesco, quasi tutte l'edifizii di u complexe palazzo anu stati distrutti è sacramentati, solu u Palazzu Biancu stesi. À l'iniziu di u 1945, a fatica Yalta Conference di i trè capi di statu di a coalition anti-fascista hà accadutu quì, affettannu u cursu tutale di a storia in l'Europa post-guerra. Dopu à a guerra, Livadia Palace hè statu ristabilitu gradualmente, è, da u 1974, fù apertu per esse trasfurmati.

U statutu prisenti di u palazzu

Oghje, l'edificiu di pietra bianca di Livadia Palace hè un excelente example di un cumuni di palazzu cù una architettura sicura. Ogni facciata di u palazzu vede unicu in u so modu. U cori di a struttura, u bellu patiu Italianu, hè adurnatu cù i pianti è e rosi maravigliosi. Stu locu hè spicialmenti populari cun turisti: quì ci sò sparati numerosi filmi, cunnisciutu in u mondu è amatu per l'audienza.

L'edifizii di u Corps of Pages, a Chiesa di l'Esaltimentu di Santa Cruci, u palazzu di Baruni Frederiks, chì i so interiors luxurii maravigliate cù ricchezze è i decorazioni ornate, sò ancu parte di u cumplessu di u palazzu.

Livadia Palace è issa spessu sceglie un postu per riunioni pulitichi impurtanti. In i so settori un museu hè apertu, in quale l'articule cù a storia di sti locali sò cunzidenza currettamente. In u museu pudete vedere l'expositi dedicati à a sughjura di a famiglia Romanov. Hè ancu interessante per visità i palisati induve cumparse a Ghjente di Yalta.

Molti turisti sò interessate cumu fà cumparisce à Yalta è Livadia Palace. Malgradu di qualsiasi cambiamenti pulitichi, Livadia Palace aju aspetta u so invitati à l'indirizzu: Crimea, Yalta, Livadia. Pudete truvà à Yalta cù trenu o busu.

Apertura di u museu, situatu à u Livadia Palace: da 10 à 18 ore. Stu modu di funziunamentu di u Livadia Palace permette à tutti i numeri turisti ùn solu per caminari nantu à i palazzi di u museu è dettu a storia interessanti di a guida, ma ancu per diventà u restu nantu à a bella natura vicinu di i pini centu anni è i cedri à u sonu di u mari.