Museo Anatomicu di l'Università di Basel


U Museu Anatomicu di Basile hè stituitu in u Dipartimentu di a Facultà medica di l'Università di Basilea, a più antica in Svizzera , nantu à l'iniziuzione di u scientist Karl Gustav Jung in u 1924. Ùn hè micca u postu più prumettu per i turisti, perchè si spende l'interessu trà un cittimentu ristrettu di i persone - studienti medichi o zitelli interesati di edificà un esse umanu, ma se i camini guidanu à questa meravigliosa cità, avemu cunsigliatu per ùn ùn ignurà stu museu, postu chì quì hà cullucatu un grande numaru di exhibiti, permette un studiu detallatu di l'anatummia di u corpu umanu.

Esposizione di u museu

Tutte l'exposition museu sò spartuti in tematichi tematichi, per esempiu, in l'esposizione "Sistema Nervoso U Humante", in parte à u mudellu di u curu, l'altri esse prisenti sò presentati chì mostranu u travagliu di u sistema nervu in detail. A corona di a cullizzioni di u Museu Anatomicu di a Università di Basilea pò esse chjamatu u scheletru di un omu, conservatu da 1543 è ristabilitu cù l'aiutu di a tecnulugia moderna.

I prudigiusi è mudelli di cera, creatu da u fundatore di u museu in u 1850, è dinò una esposizione di prutesi è implantamenti è una exposition separata dedicata à l'evoluzione intrauterina di l'omu. In più di exhibimenti regularmente in u Museo Anatomicu di l'Università di Basilea, esse studiunate temporale sò assicurati rigularmente, è parechji mudelli ponu esse studiatu cù tecnolozii interattivi. Museo Anatomicu di Basel, cù 40 altri musei di a cità annantu participanu in l'accion "Notte di Musei".

Cumu ghjunghje è quandu pè visita?

U museu anatomicu di a Università di Basel hè apertu à i visitori di 14h00 a 17h00 - in ghjorni di simprici, di 10h00 a 16h00 - u domu, u sabatu, l'annu è e vacanze di Natale u museu ùn hè micca fatta. A accadera à u museu hè pagatu, u prezzu di u bigliettu per un adultu hè 8 CHF, per i studienti è i zitelli da 12 à 18 anni - 5 CHF, i zitelli à 11 anni, i studienti medichi è passe Musei detti di carta sò liberi.

U giardinu botanicu situatu nantu à u territoriu di l'Università hè ancu interessante per visità.