Museu di Planten-Moretus


Trà i cammini d' Amberes, micca questu da u terraplante di u fiumu Esko, hè u Museu di Planten-Moretus, chì hè dedicatu à a vita è u travagliu di i famosi tipografi di u XVI-XVII seculu. Hè Christopher Plantin è Jan Moretus chì turnaru l'occupazione prediletti in una di l'industrii.

U museu

L'unicità di u Museu Planten-Moretus ùn hè micca solu in una ricchezza ricca. U bastimentu hè cunsideratu in u stile rinnuvante Fjamughi, per quessa, in u stessu hè un ughjettiu architectural valuoso. U cumuni di museu include:

In u tribunale di u complexu di u museu, un petit giardinu hè spessu, chì cuntrastu cù l'antica ghjustizia di l'edificazioni. U spaziu internu di u museu Planten-Moretus hè imbruttatu cù elementi di questa era: pane di lignu cù inseriti di cori, oru in bandeddi, tapicerii luxurii, pittura è gravure.

A cullizzioni Musei

Oghje, u museu Plantene-Moretus hà riunutu una cullizzioni chì cumprenni i custa exhibiti:

I publicazioni di u libru più famosu, guardatu in u Museu di Plantin Moretus in Amberes , hè a Bibbia in cinque lingui è u manuscritu di u XV sèculu, intitulatu The Chronicles di Jean Froissart. Quì pudete truvà l'archivi è i libri in a ricercà chì appartinevanu à Christopher Plantin. In tuttu, a biblioteca di u museu hà più di 30 mila libbra.

Cumu ghjunghje?

U Museu Plantin-Moretus in Belgio hè stallatu quasi nantu à i banche di u fiumu Esko, vicinu à u canali di Sint-Annatunnel. Pudete ottene u trasportu di l'autobus N ° 34, 291, 295, seguitu da u Parole di Sint-Jansvliet di Antwerpen. À 300 metri da u museu hè u permessu di tramu di l'Antwerpen Premetrostation Groenplaats, chì pò esse acquistatu da a rotonda 3, 5, 9 o 15.