Chiesa di San Carlo Borromeo


Unu di l' attraversu cultu in Amberes hè a chiesa di San Carlo Borromeo, custruitu in u stili baroccu tra i 1615 è 1621 anni. L'esurtazione è a grandezza di stu temuale incantevule ùn cessate micca di attruvariti parrocchiale è turisti da tutti i mondu.

Storia di a chjesa

U prughjettu per a custruzzione di u tèmpiu durante un bellu pezzu hè statu sviluppatu da i frati Jesuidi. Dopu chì l'ordine fù disbandatu in u 1773, u novu patronu di a chiesa era Carlo Borromeo, l'arcivescu di Milano. Un pocu tempu in l'edificu era una scola religiosa, è solu in 1803 a chjesa riceve u status di una parrocchia.

1718 era per a chiesa di San Carlo Borromeo fatale. U 18 di lugliu, un lampu scuppiava l'edifice, causannu un tiratu terribili. L'elementu furore distruttu 39 pezzi preziosi di Rubens è a maiò parte di i marmi distinti. Solu l'asfichi di l'altare principalu è a cappella di Maria si stanu intactu. L'apparenza pristigna ponu esse admirata ora.

Elementi arquitecture di a chjesa in Amberes

A dicurazioni di a facciata di u tempiu è l'interiors interiicu hà cunnisciutu u pittori Peter Paul Rubens. U sviluppu di u prugettu, i architetti pigghiaru com'è esempiu a primu cresia ghjuleva - l'isula Rumana-Jezu.

U risultatu finali di u travagliu hè una basìlica custituita da trè nave. I navi latini sò soporta da colonnate cusì cusì, è sopra sò i galerie cù finestichi. In a navi principalu hè un coru, chì hè spartutu tutta a larghezza per una fala altarata fatta di legnu. Aspide hè immobbilu cù una corona di capale, à u manca, pudete vedere l'altare dedicatu à Francis Xavier, è à a destra - a cappella di a Vèrgine Maria, chì survigliò in u focu. I salotti sò cunfessi cù u legnu scuru decoratu cù sculture d'angeli è caratteri biblica.

Una funzione impressionanti di l'internu hè u travagliu di u pittori Cornelius Sciut. I pittori per Rubens, chì anu usatu per adorate u tempiu, eranu traslassate à u Museum of Art in Viena. Un detrimentu soprissante di a Chiesa di San Carlo Borromeo in Belgique hè u mecanismu originale, cambià i quadri detti l'altare. Hè stata guardata in a chiesa da u 17u seculu è anu travagliu, impressing tourists è parishioners. Per a so decoru luxe, a chjesa hè chjamata "Templo Marbre".

Cumu à accede à a chjesa di San Carlo Borromeo?

U tempiu pò esse acquistatu da u trasportu pùblicu . Trams # 2, 3, 15 partendu da u postu Groenplaats, # 10, 11 da a strada Wolstraat, N ° 4.7 da a strada Minderbroedersrui è # 8 da a strada di Meirbrug.

Pudete ancu visità a fita cù u trasportu N ° 6 è 34 da a strada di Steenplein, N ° 18, 25, 26 da a strada Groenplaats è N ° 9 da u Minderbroedersrui.