Museu Mayer van den Berg


Un grande nume di memoriale, musei stòrici è etnulogichi sò cuncentrati in a cità belga di Amberes . È ùn hè micca surprisante, perchè in questa cità portu anu famiglia famosa, artisti è patroni di l'arti, chì abbandunonu di a so discendenti cù assai artighjani arti è opere d'arti. Unu cullezzione famigliali era Fritz Mayer van der Berg, dopu a morte di quale u museu Mayer van den Berg abrau vicinu à a Casa Rubens Museum .

Funzioni di u museu

L'unicità di u museu di Mayer van den Berg in Belgique hè a so unica. Cammisa per u pavelliu, capisci chì a cullizzioni ùn hè micca riunutu da un prufessiunale. I pitture quì quì si ponu esse cudificatu regardless of the year of creation or artistic style. In un pavellone sò parechje, sculture è dipinti. Questu facenu a cullezione di u museu cum'è un altra. U museu hà criatu una intima atmosfera chì permette à ogni visitore piacerebbe l'emozioni di u pruprietariu di a cullezzione.

In u Museo van den Berg in Amberes pudete vede l'exhibiti:

L'attitudine particulari mera scultura, chì sò rapprisentati in u museu Meyer van den Berg in una larga varietà. Ci sò figuri di legnu, ivori, alabastru, è dinò di bronzo è di marmura.

Ma micca solu a cullezzione d'arti è articuli hè megliu l'attenzione di i visitanti. U museu si trova in un patricia di u seculu XVII, ogni dettu di quale hè interessanti in u so modu. Quì pudete vedà i particulari tipichi interni di questa era, cumprese: escalini spirali anguli, porti sculputi, muri cù pannelli di roghjunu, etc.

Visitar à u Museo Mayer van den Berg hè una opportunità unica di immerse in a cultura è arti di not only the flamish region in Belgium , ma ancu Europa stessu.

Cumu ghjunghje?

U Museo Mayer van Den Berg hè situatu quasi nant'à a intersezzione di Arenbergstraat 1-7 è Lange Gasthuisstraat. À quattru metri da ellu hè una stesa di tramare di Antwerpen Oudaan, chì ponu accade in a strada nume 4 è 7.