U Monestru di Engelberg


U monasteru di Engelberg hè stata fundata in u 1120 nantu à l'iniziativa di u Contu di Kondrat Söllenbüren è si trova in unu di i paesi più belli in Suisse - à u pedi di u Monte Titlis . Dopu à u 1604, u Monasteru di Engelberg fu accettatu in a congregazione suizettante di i benedettini, era à a so inizione di u XIX seculu chì una scola educativa hè stata abitata à u monasteru, chì sviluppa eventualmente, è avà hè un gymnasium, classi populari, internu di i zitelli.

Ciò chì vede?

Ci hè ancu una biblioteca in u territoriu di u monasteru, a data di fundazione chì hè u 12u seculu. A bibliuteca di u monasteru hà cullatu un magnificu colture di libri antichi, manuscritti è i primi libri stampati. In più, à u monasteru Engelberg opera una mostra permanente chì demonera i valori spirituali è culturale di l'Ordine Benedictine. L'escezione più notuali di questa mostra sò a regalia di u Rè Otto, manuscritti antichi è libri, à u crucifixu di l'Alpnach di u XIIesimu seculu.

À u monasteru hà una altra attrazione - a splutazione di furmagliu Schaukäserei Kloster Engelberg . Assicuratevi per andà in una scursioni - e emocioni piacevule sò guarantiti!

Cumu ghjunghje?

Da Zurich à Engelberg, pudete passà in trenu cù una trasferimentu in Lucerna : u trenu Zurich-Lucerne abbandunate dui volti à l'ora, in Lucerna hà bisognu di cambià u trenu à Engelberg. Da Genève, avete nantu à u listessu sistema, da l'estazione à u monasteru pudete caminari o piglià un taxi.

U tempu di visità u monasteru hè limitu, i viaghji speziale sò urganizati per visità u monasteru (da u ghjornu à u sabbatu à 10:00 è à 16:00), u costu di a tour hè 8 SFR, per i zitelli l'entrada hè liberu.