Rabili decorattivi in ​​casa

Oghje, molti pirsuni canuscenu cunigli ornamentali per mantenimentu in casa.

Avemu cunsigliatu per cumprà una cuniglia di u decoru di u locu da i vignaghjoli, per quessa, quelli professorii chì sò assai versed in a cura di elli. In u casottu, sicuru, tutti sò sani è vaccinati nantu à scelta, chì ei pudeti micca garantitu di voi. Eccu avete da dumandà in dettatura: cumu per a cura di elli è ciò chì voi bisognu di cumprà un cunigli decoratore.

Avemu urganizatu ancu di cumprà un manuale nantu à u cuntenutu di cuneggi decoratori, inscriva nantu à i siti web spicializati è fori dedicati à l'animali, acquessu cun una veterinaria cun experta.

Chì faraghju i cuneggi decoratori?

U principal alimentariu per u cunigli hè un fenu frescu. Ci hè sempre in a casgera sempre, ma ùn l'aghju micca nantu à a fonduta di a catta, ma l'hà dettu in un alimentatore especial. Un cunellu adultu pò esse nutrittu cù frutti secchi, frutti freschi (solu veniri tropicales), avena, triacca, civili, vermicelli crudi è ancu rami di frutti. Una altra alternativa hè un pruduttu industriale specializatu da a salute di l'animali. Hè prohibitu alimentate cunigli domestici cù pane è prudutti di farina, documenti, prudutti di u latti à u dulce. Droppi (da tarri di petali) pò esse furnitu di ocasioni. Vitamini - solu sicondu a struzzione, ùn abusingu micca.

In a cage duie sempre l'acqua (toccu simple). Un biaccione, cum'è un chalmacchè, deve esse cumpratu bientale è bè cundutu à i mura di a casageria, postu chì i cuneggiate li piace à tuttu ciò chì trovanu in i so chjassi.

Limitu nantà a cage, ne puru, rimpiazzà a littera vittata. Siccome a umidità amminazza cù i friddi. Lavule è fracete i pranzi è di bevitolo, per evitari di cuntattu l'animali cù i microbicu periculosi.

Cage cun un cunellu hà stallatu in un locu friddu, perchè u calore hè mortuali per questi animali dispiacti. Evite duminii - i conchi sò propensi per i friddi è i malati virali. I cunigliu necessariu caminari cotidiane. Sì vi vanu in un appartamentu, andonu da un locu per marchjà, perchè quì in u vostru modu ùn sò micca chjuti, ogetti chjuchi è persiani, i scarpi. Piuttostu spessu assumete un cunellu in i so mani, ferru è parlà cun ellu: allora sò stati animali chì veramente amanu affettu è cura!