Signore Shiva - simboli di a divinità è quantu hè periculosa?

Dioni balla u universu. Nilu comu camphor, grandi è terribili, distruggiennu l'azziuni, misericurdia à tutti i svantaghji - tuttu questu questu, u contradittori Mahadev. Signore Shiva - vicinu à u sacru mondu Kailas, u più anticu di i dii in u panteistu di l'induismu, è u Shaivism hè una di e religioni più venerati in India.

Shiva - quale hè questu?

In a mitulugia induve, hè u cuncettu di Trimurti, o a Triadìa Divina, chì tradiziunalmenti includanu i trè manifestazioni principali di l'Essa Suprema: Brahma (creaturi di l'universu) - Vishnu (dirittore) Shiva (distruttore). In a traduzzione da u Sànscritu शिव Shiva hè "gracious", "boni-natured", "amichevule". In India, u diu Shiva hè unu di i più amati è vveruti. Hè cresce chì u chiamallu ùn hè micca difficiule, Mahadev à tutti quelli di salvà, hè u diu più compassiu. In a manifestazioni più elevata, personificà u principiu primu còsmicu è a crescita di l'omu.

U testu sagru di Shiva Purana riprisenta Shiva, chì hà 1008 nomi chì parevanu quandu Diu era apparse à e persone in diversi manufatti. A ripetizione di i nomi di Shiva - limpia a mente è rinforza a persona in bona intenzioni. I più famusi sò:

I femini ipostasi di Shiva

A manca ghjusta di u corpu di Shiva rapprisenta l'energia femminili (attiva) di Shakti. Shiva è Shakti sò inseparatu. A divina multi-armata Shiva-Shakti in a forma di a divinità Kali hè a hypostasis femminile fatale di l'energia destruzzione di Shiva. In l'India, Kali hè santu, a so imaghja ghjustu: u pelle blu-nìvule, a lingua rossa di sangue rimendata, guirlande di 50 cranii (reencarnazione). In una mano, a spada, in a secunna capu scirutu di Mahisha, u capu di l'asuras. L'autri dui mani benedettu u seguitore è persequiteghja u scantu. Kali - natura-mamma crea è destroi tuttu in u so danni furious è violentu.

U simbulu di Shiva

L'imaghjini di Mahadev sò permeati cù numerosi simboli, ogni dettu di a so aspettu pare un significatu. U più impurtante hè u signu di Shiva - u lingam. In Shiva Purana, u lingam hè un phallus divinu, a surgente di tuttu ciò chì esiste in l'universu. U simbulu sia nantu à a basa di u yoni (corpu) - personificà a Parvati, u cunjunore è a mamma di tutti i cose viventi. Altri attributi-simboli di Diu sò impurtanti:

  1. I trè ochji di Shiva (u Sun, a Luna, u simbulu di U Signore) sò semi-aperti - u flussu di a vita, quandu i parpelle vicinu, si sò distrutte, in seguitu i mondi sò riincerati, l'ochji aperti - un novu ciclu di a vita terrenu.
  2. U capelli di ghjuchendu à un fasciu di Jatu, l'unione di energia fìsica, mentale, spirituale; A luna in i capelli - cuntrollu di a mente, u fiumu Ganges - remplighja da i peccati.
  3. Damaru (tamburinu) hè un despertu universalu, un sonu cômico. In a manu dritta di Shiva, personificà a lotta cù a ignoranza dà a saviezza.
  4. Cobra - impannucciatu in u collu: u passatu, u presente, u futuru - l'eternità in un puntu.
  5. Trident (trishula) - accion, sapienti, despertu.
  6. Rudraksha (l'ochju di Rudra) hè un colu di frutti di u fruttu di l'alivu, a cumpassione è a tristezza à e persone.
  7. Tilaka (triphpur), un triplu chjappa di cendri in u testa, a garganta è e dui spalle hè un simbulu di superà a sapientita falza à l'altru, a Maya (illusions) è a cunnizzioni di u karma.
  8. Bull Nandi hè un cumpagnu fidu, un simbulu di a terra è u putere, un veiculu di a deity.
  9. A pelle di u tigru hè a vittoria in lu Lust.

Cumu appareva Shiva?

U nàscita di Shiva hè un muvimentu in una multitùdine di sicreti, i testi antichi di a Purina di Shivaite numaru variite versioni di l'apparizione di a divinità:

  1. A l'ora di l'aspettu di Brahma da u zitello di u diu Vishnu , i dimònii eranu vicinu è pruvate per fallu a Brahma, ma Vishnu era ingeratu, un Shiva multi-armatu cumparatu da a cima di u cecchile è l'asuras eranu tumbati da un trident.
  2. Brahma avia 4 figlioli chì ùn volenu micca di i discendenti, dopu un zitellu cù a pelle bianca figurava entre e cigli di i zitelli in Brahma. U zitellu chianciva è dumandatu un nome, statu sociale. Brahma detti 11 nomi, duie chì eranu Rudra è Shiva. Eleven incarnations, in una di elli, Shiva - u diu di u trèvule di u grande, cù Brahma è Vishnu.
  3. Brahma, in meditazioni prufonda, dumanda l'apparizione di un figliolu, simili in magnitude. U zitellu pasò nantu à Brahma è cuminciò à currià u creatore per dumandà u nome. Rudra! "Brahma hà dettu, ma quellu chì era micca abbastanza per u zitellu, curriu è gridò finu à chì Brahma detti 10 nomi più è e tante parechji incarnazioni.

Mamma Shiva

L'urìgine di Shiva in parechji fonti è tradiziunale cagiunatu cù u nome di Vishnu è di Brahma. Studiu Shaivism è u nomu assicuratu di u diu-distruttore, dumandate à a mamma di Shiva. Quale hè ella? In i testi antichi chì anu righjuntu u populu, ùn ci hè nè nome per a hypostasi femina di a dea chì avarà da qualcosa à fà cù u nascita di u grande Mahadev. Shiva hè una nascita da a cima di u creadoru di Brahma, ùn hà nunda a mamma.

Chì ghjè dangerous per u Diu Shiva?

A natura di Mahadeva hè duali: u creatore destruzzione. L'universu à a fine di u ciclu deve esse distrughjatu, ma quandu Shiva hè Dieu in còllera, l'universu riscosu à esse distruttu à ogni mumentu. Cusì era quandu a donna di Sati era statu brusgiata in u focu. Shiva creeu una divinità sanguinosa. U so divinità assai armatu Siva in a hypostasimu di Virohadra hè statu riproppu in mille dilicati cun ellu è si n'andò à u palazzu di Dakshi (u patri di Sati) per fà furore. A terra "affucò" in u sangue, u Sun dissi, ma quandu l'arraggiu passò Shiva hà resuscitatu tutti i morti, in u postu di a curata di Daksha pozzò una capra di capra.

La mòglia di u diu Shiva

Shakti hè una energia femina, inseparabile da Shiva, senza ellu ùn hè Brahman, caru di qualità. A moglia di Shiva hè Shakti in incarnazioni terreni. Sati hè cunsiderata a prima esposa, per via di a umiliazione è di l'onore di Shiva da u so babbu Daksha, s'hè sacrificatu per l'autore immolazione. Sati rinurò in Parvati, ma Mahadev era tantu tristu chì ùn hà micca vulutu esse da meditazioni di parechji anni. Parvati (Uma, Gauri) hà realizatu una austerità prufundita ca l'cunquista di u diu. In i so aspetti destruzzione, Parvati hè rapprisintatu da a dea Kali, Durga, Shyama, Chanda.

I zitelli di Shiva

A famiglia di Shiva hè a forma di Shankar, chì hè una cuscenza chì a cura di u mondu. I figlioli di Shiva è Parvati personificate l'equilibriu di u materiale è spirituali:

  1. Skanda (Kartikeya), figliu di Shiva - di divinità di sittighjoni di a guerra , hè natu era cusì forte chì à l'età di 6 ghjorni hà vessu l'asura Tarak.
  2. Ganesha hè una divinità cù a cima d'un elefante, hè veneratu com'è un diu di a ricchezza.
  3. A so figliola metamorfica di a figliola di Narmada: in meditazioni prufonda nantu à a cullina d'Armakut, Mahadev sipara da parti di l'energia chì era trasformada in a vèrgine Narmada, u fiumu sacru pè i Hindus.

Legends of Shiva

Ci sò assai leggendi è leggje nantu à a grande Shiva, basatu nantu à i testi di u sacru per l'escriptura Hindu di u Mahabharata, u Bhagavad-gita, Shiva Purana. Unu di sti stori ci dici: quandu u prughjettu l'oceanu latinu, un veli cun vunisiu sviluppatu da a so prufundità. I deuses anu spavintatu chì u velu destrilleghja tutta a vita. Shiva, da un sensu di cumpassione, bevirava u velu, Parvati l'aghjunghjenu da u collu per impedisce a pozzioni di penetrà in l'stomacu. U colpu di colore di u vinu in blu - Nilakantha (sineshey) hè diventatu unu di i nomi di Diu.

Shiva in u Buddhismu - hè una legenda nantu à questu quì chì dice chì in una di i so incarnazioni u Buddu (Namparzig) hà amparatu à a prufezia: se torna à apetta in a forma di un Bodhisattva - ùn vi pò micca benefizièghjanu u mondu, ma incarnate in a forma di Mahadev - serà un grande universu bè. In u Buddhism Tibetanu, Shiva hè u protettore di l'insignamenti è praticà u rituu di "Inizzione di Shiva".