Cefalichi di u curu - chì manifesta in?

A cefalgia di u cervu hè chjamatu sindromu di u sintumu, localizatu in a regione curretta. Tali sensazioni dolorosa affundanu i sfarenti parti di a testa (occipuitu, regione temporale, zona di a frunti, etc.), anu un caratteru differenti (pressanti, pulitici, intensi, periculi, episodichi, paroxismali, etc.). Causes di a cefalarchia pò esse assai diversa, è quarchi esperimenti anu facianu una cefalia di una gènesi scònisia. Avemu da cunsiderà, in ciò chì a cefalia di u cervu hè indicatu, è cumu si differe à certe cundizione patologica.


Cefalalgia crònica

Cia cefalalgia crònica, i sensazioni di u doru sò osservati bellu spessu, à volte o diurnu o seguinu interdibordamenti. In questu casu, in casi diversi, u pardonu pò esse carattarizatu in quantu sordi, struvendu, pressu, ecc. In certi pazienti, i sensazioni di u dolore cambiatanu constantemente a so natura, intensità è durata. Inoltre, ci sò spessu sintomi cumunevoli, i più cumuni chì sò:

Cefalali di postunazione

A cephalgia post-traumatica pò esse sviluppati immediatamenti dopu una traumatic brain injury, o un pocu tempu dopu da ellu è hà una durazione differenti. U so dulore pò esse carattarizatu da e seguenti manifestazioni è sintomi concomitanti:

Migranja

In questu casu, a maiò parte di i citatini si chjama d'un dulore severu sguintatu in u capu di un caratteru puliticu, di scaricamentu, chì generalmente si cuncentra in una mezzo di u capu. In questu casu u dulore pò esse amplificat da u minimu muvimentu, u sonu, u lume brillanti, un cattivu olore. L'altri manifestazioni di migraine pò esse: