Infezzjoni HIV - sintomi

L'infezzjoni di VIH hè una malatia insidiosa, postu chì ùn hè micca putente di dà una risposta ingerente à a quistione di quantu parechji sintomi di HIV. Questu hè dovutu à u fattu chì l'intruduzioni di u virus in u corpu è a so ripruduzione ùn hè spumante micca accumpagnatu da certi signali è l'unica manera affidativa di stabilisce a malatia hè a prova di HIV.

Manifestazione di HIV

L'infezzjoni di VIVE si vede sintomi sultantu solu in questi casi, in u chjamatu agisce stadiu di a malatia. In un grande quantu di persone chì vanu cù u virus di l'immunodeficiency, seguitanu a stampa clinica seguente: uni settimi dopu l'infizzioni, i primi simbulìtichi di l'infezzjoni di HIV parvene, similari a chiddi di u friddu cumuni o a gripe. Per esempiu, sintomi parfizziali di u VIU di u listessu tipu chì i virus hè elevatu di a temperatura di u corpu, nodi nògliu dilate, o a grigia. Di sicuru, no tutti i prossimità infatti piglianu simule simuli per signaghji di HIV è a diffusioni di a malatia si sviluppa. Dopu à questu un periodu asimptomàticu accumincia, a durazione di quale pò esse da dui mesi à più di 20 anni. À questu tempu a malatìa passa per duie tappe:

A fine di stu piriu, i sintomi principali di u VIH entre i prossimi infittivi sò parechje parechje di l'infezione di e diverse etiologie, è ancu di l'occurrence di tumuri maligni.

Sintomi tipichi di HIV

I signali cchiù cumuni è tipichi di HIV sò:

In oghji cù altre signariu, i sintomi di VIH pò manca ancu in a cavità orali: malati paradontologichi, infezzione mucosa, herpes. I sintomi cancia sò spressi da una tezza, in quantu à i infittivi sò carattarizati da e pulmonary disease in a forma di pulmonía e tuberculosi.

Stampa clinica di infezzione

In certi casi, i sintomi principali di a infezzjoni di VIVE si manifestanu in i patologi chì injectu drogi, perchè e piacè sò più spessu malati cù l'hepatitis, a tuberculosi pulmonaria o a pneumonia bacteriana. Addictsi di drogi infettuti di VIVE anu ancu una valuta di canti triplicata o endocarditis sèptica.

I sintomi di u VIVE nantu à a pelle in a forma di rossi spots apparentanu in a maiò infectuta. In i zitelli, l'organettu à quale l'infruie hà incursu durante a gravidanza di una mamma infettata o durante u partitu, a maladie avvicinà più veloce, mentri i zitelli sò rallentati da u sviluppu di u corpu è di e malatie serii. Tuttu chistu pò purtà à morte.

Sè per dumandate s'ellu ci sò sintassi in HIV, allura sapete - hè quì. Ma i primi signali sò imbligati è assai impurtanti per a determinazione di a malatia hè a capacità di distingueru di u friddi o insignificanti avvilinatu. Dopu à tuttu, in a mancanza di trattamentu adattatu, u sviluppu pò avè micca unificatu à l'urganisazione di u SIDA.

Sì avete un suspesi chì avete infettatu, chjate a vostra attenzione ancu à un risultatu pocu quantu di a temperatura, com'è 37.5-38, à sensibuli di u pezzu di larynx o à u dolore à l'inguisce, à un ligeru numentu in parechji ganglii linfiali (at cù u collu, sopra a collarbone, sottu l'armpiti o in l'inguernu), perchè a so scumparsa ùn significheghja micca a vostra ricuperazione, hè solu un indicatore chì u sviluppu di a malatia "passa".