Fachalschi

Oghje, diversi materiali sò usati per u travagliu esternu nantu à a facciata di l'edifizii. Iniziatamente, solu a petra naturale hè stata utilizata, è solu un populu ricchizanu puderanu di furnisce una casa cun granitea, marmura, purguice o un altru tipu di petra . À u tempu, quandu a porcellana hè statu inventata, u palazzu "moda" per ellu hà largatu assai. Questu hè stata per u so altu rendiment à un prezzu abbastanza bellu. In ogni casu, cù l'invenzione di fugliali di facciata, tutti i accenti cambiani, chì diventenu un materialu universale chì avianu.

I fichi di fàtele pò piglià parechje forme. Pò esse fatta da pietra naturale o brique, hè una imitation maghjina di sti materiali, è ancu avè una varietà di culori è texturi. À u listessu tempu, u prezzu di e racini hè un ordine di magnitude più bassu chì u materiale ch'ellu imitava.

Un altra venta di u fugliu hè a so pratitetita. Custa dinamamente chì pruteghja a custruzzione di tutti l'influenzi ambjentali: umidità, ultraviolet, cambiamenti di temperatura, variate deformazioni è danni. E tecnulugii muderni permettenu à combine l'scintillanti di a casa cù u so affruntà, se utilizate pane (termopanelli) invece di fachi di tile.

Tipi di stile di facciate

  1. A ravaglia di faglia fatta di petra naturale hè assai presentable è solidu, ma à a listessa ora hè bastatu caru. Inoltre, a petra hè assai pisu, chì porta à più di difficultà in a stallazione. Quandu si ripareghja sta tesela, hè assai difficiuli di truvà una culori identitariu di culore, perchè u patru di a pietra naturale hè unicu.
  2. À u cori di a faglia, fatta di porcellana , sò materiale artificiale (arcilla, spar, quartz). Questa stampa di facciata hè fatta "sottu a petra" è parechje identica à a petra naturale, è quarchi ancu supira a so proprietà. Hè durable, durable è resistente à l'influenza di umidità è di temperatura.
  3. A più carica per oggetti façade hè concrete . Grazie à a tecnulugia muderna, pò ancu imitalla qualunqui materiale, da marmurallu à i brosi artificiali. A superficia di u tile concreto hè imbratu cù stampi nostriivi chì sò resistenti. Di i minuses di stu materiale, hè bisognu di indicà a mancanza di resistenza di ghiacciae (cù glutine è sussutorii scappaticci) è in cunsiquenza - una vita di serviziu pocu curta. I fugliale di furmagliu facenu un sensu per utilizà per fugliale di custruzzione in cundizioni climatichi cale, induve ùn ci sò micca grandi diffirenzi di temperatura.
  4. Facciata di ceramica sò fatti di i stessi materiali cum'è u ladrone. In fattu, hè un imbriccaghju imitatu è hà a so praticità, l'amica eccellenti è una varietà di forme di spezie. A disassotazione di a ceramica hè a so piccula forza, particularmente in paragune cù a petra naturale. A tile di fachada di u tagliu, chì hè fabbricatu da un tirone in un forno à 1200 ° C, hà una maggiorità di resistenza.
  5. Aglomeratu hè un tesistenti fatta di una mistura di articuli artificiali è naturali fatta in una manera speciale (u chjamatu sinterizazione in plasma). L'agglumeratu hè super-forte, ùn deve mancu un mantenimentu cumplessu è hè dispunibule in ogni textu è paleta di culore. E l'unicu, forsi, a mancanza di queste materiale di custruzzione in a crescita pisanti hè chì ùn pò micca esse realizatu una funzione di carricu, cum'è un brique ordinariu. In ogni casu, i techi sò assai più chjusi chì i broscini è a petra naturale, è per quessa li so difetti pò esse interpretatu in un sensu certu cum'è virtù: a stallazione di a ravaglia hè simplicemente è si porta eseguitu dopu a cumpetizione di l'opere
  6. I fustati di facciata di metalli sò una struttura di a stizza d'alta qualità in una basa di metallo. Tali furmulatori sò assai crescenti per esse installati è, in più, a sieczione nantu à u prufilu ùn hè micca ghjustu chjamatu a tecnulugia di una facciata ventilata, perchè li dà a mura "respira".