Deessa di a ghjustizia, a ghjustizia è a rimette in a mitulugia

Ogni famiglia hè cun cuncettu cum'è a dea di a ghjustizia. Ghjè prisintatu in forma di una donna chì porta una spada è una scala, è l'ochji sò cuparti cun vende. Tutti issi attributi anu un certu simbolismo. Themis hè u simbulu di a leghje è l'ordine in generale. Hè riffiguatu nantu à parechji elementi chì sò rilassante per u sistema di judiciary.

Deessa di a ghjustizia è a ghjustizia

L'anziana dea di a ghjustizia era a mòglia di Zeus, chì li dava u drittu per risolvi cunghjunsti cumplessu. L'adora finu à u so sicondu maritu, Hera. Themis è Zeus avianu tanti figlioli, cumu si dicenu in a storia. "Moir" è "Gore", di quale era una figliola chjamata Dike, chì simbolizza a ghjustizia. Comu a mitulugia discriveghja, Zeus ùn hà micca fattu a justizia senza a so mòglia è a figlia.

A mòglia di u Ddiu Olìmpica sempre hà datu un bon cunsigliu è ùn volenu ribassi contr'à ellu. Sempre hè sempre à a diritta di u Signore è hè u so cunsigliu principali. A dea di a ghjustizia hè una di i più impurtanti in u mitu di a Grecia antica . Hè una di i primi chì avianu cuminciatu a lotta per a rispettazione di a lege è l'ordine. In più, hà avutu seguitori chì anu dettu a so cuntribuzione à a storia.

A dea di a ghjustizia Themis

A dea Themis hè cunnisciuta à tutti quelli chì anu crede in Diu è cunghjuntenu tuttu ciò chì passa in a nostra vita cù a so influenza. Hè un modu cintrali, chì hè scrittu in parechje fonti di mitu antichi, ghjucà un grande rolu in a vita di ogni persona. Hè cunnessu cù tutti l'eventi e situazzioni. Hè dotatu di tali attributi, chì spiecanu i so "scopi" è "e posibilitate":

Cù l'aiutu di scàglie, a dea pesa tutti i prosa è cunfrunta, dopu à quale determina quantu puniziu serà. Hè un simbulu di tuttu u sistema giudiziu, chì travaglia nantu à u principiu di a ghjustizia. Ogni scambiu devenu deve esse punitu. A dea di a ghjustizia hè cunnisciuta in u mondu è i vostri pisci in parechji edifici di u sistema giudiziu. Avà in u so onore ancu un premiu legale hè chjamatu.

Deessa di Ghjustizia Nemesi

Nemesi hè a dea di i rimettii è u punizioni. Simbolizza a lege è a ghjustizia . Qualchese chì ùn mancanu l'òrdine stabilitu hè punitu da Nemesi è Temis. Sti dui deessi sò intitulati pi punizzioni, ma Themis pò sempre decide chì punizioni sarà è se ne serà, perchè a ghjustizia ùn ùn hè sempre fine cun punizioni. A volte una persona pò esse inocenza. U Nemesi hè imaginatu cù i elementi seguenti:

In u mitu anticu grecu, una donna hè rapprisintata cù l'ale. Hè a figliola di l'Oceanu, è hè quarchi una ninfa, anche ella hè più chjamata cum'è a dea di a vindetta. U Némesi fù datu u deve di cuntinuà l'animi sinistichi. Sì i benedizioni trà di elli eranu inglesi distribuitu, u punizioni seguitanu. U Nemesi hè perceivatu da parechji cum'è una Deessa cruel, ma in questu si trova a ghjustìzia.

Deessa Justice

A dea di a ghjustizia ghjustizia era un simbulu di a verità in Roma. I paisani a carattarici comu una donna chì hà u dirittu di ghjudicà. Allora, a dea di a ghjustizia in a mitulugia greca hè chjamata, cum'è Themis, rispunsevule per l'ordine legale. Dicu hà fattu u dirittu. In u risultatu, u populu romanu uniu i diritti di e duie deceide in una, da quale a ghjustizia pareva. U so babbu hè Ghjúttu o Saturnu. I Rumani palesanu una dea cù un vendita in i so ochji. Hè una spada in a so manu diritta, è una scala in a so left. Cù l'aiutu di tali attributi, a donna hà pisatu a culpabilia è a innocenza di i persone.

A Deusa Astrea

A dea di a ghjustizia Astrea hè u zitellu di Zeus è di Themis. In e fonti mitologichi hè rapprisentata cum'è donna chì hè vinuta da u celu per stabilisce l'ordine in u mondu di i persone. Hà adupratu cuntrollu è punitiu quelli chì rompanu l'ordine. Tuttu sta succorsu in l'età d'oru, è dopu a fine, Astrea hà tornatu à u celu, perchè l'abbanni èranu culpiti, è e so morali partianu assai per esse chjapputu. Certi corsi di chì Astrea hè a dea Dike, chì simbulizeghja a ghjustizia è a verità. Astrea hè ridutta di pesi è corona d'astri.

Deessa Dicke

Dicu hè a dea di a ghjustizia, chì era u zitellu di Themis è Zeus. Quandu u babbu agisce cum'è u tribunale supremu, era vicinu, cum'è a so mamma, rispunsabili di l'observanza di e lege. U populu grecu entende chì l'observanza di a liggi è a ghjustizia ci sò diverse cuncetti, per quessa Dice hè rapprisintatu l'interessi di a ghjustizia, è Themis riprisentanu a liggi. E so dritti è i diritti eranu diffirenti di quelli di a so mamma. A Deusa incubra a capitualità è a responsabilità pè a decisione grazia.

Dike hè ancu u ghjocu di e chjavi di i porti, per mezu di u quale passa u ghjornu è a notte. Ella cumete a ghjustizia in u cicitu di l'ànima, chì sò "imbricati" in u rigalu presente. Sì una persona era un criminale, a dea hà segnu è punitu cù a crueltatà in u criminale. Hè repressu cum'è una donna chì suffocate è sbattie l'ingiustizia, chì eranu rapprisentati in l'imagine di Corintu.

A Deusa Adrastea

Adrastea in a mitulugia greca hè presumita per una dea punizzioni di u male. Hà purtatu retribuzione induve hè ghjustu in termine di ghjustizia. Tutti i so cundizioni foru inevitabbili - se una persona hà fattu u peccatu, duverà esse punitu. Idda hà determinatu ancu a destinazione di l'ànima in u ciculu. L'imaghjini in certi fonti hè analogousu à u Nemesi è u prototipu Dick.

In a mitulugia, l'imaghjini sò intravinati è ùn hè micca cusì faciule per determinar quale hè a dea di a ghjustizia - ogni ghjornu porta justice è retribution per a violazione di l'ordine è e lege vita. U più impurtante è centrale hè a Themis - determina a pena cun imparziali cumpletu, è rendes tributu à u culpabilitu in tuttu.