Caves of Slovenia

Per u territoriu chì occupanu u Slovenia , certi caractères sò cume caratteristiche, chì u paese pò presumirate assai di caves. A dissoluzzioni di rocci è a furmazione di vacanti - sti prucessi è guidati à a so presentazione. Sicondu statistici, ci sò più di 6 000 milla di elli in tuttu u paese, ma solu trè sò u più famoso è frequentatu. Parlà di caves: Vilenica, Shkotsian è Postoinskaya . Ogni ghjornu hè interessanti in u so modu, per quessa tutti sò include in l'itinerariu turinariu.

Cave Vilenica

Si i turisti ùn anu visitatu a caverna di Vilenica, ùn devenu esse capace di fà una impressione sħiħa di queste postu. Hè una di e caves antichi in u paese, è ancu unu di i primi chì hè stata accessibile per i visitanti. In u 17e seculu, i viaghji ghjuntassi, è pagonu per l'entrata. A durata tutale di a caverna hè di 1300 m, ma solu 450 m sò dispunibili per i turisti, ma sò più cà pocu di venerà l'esplendenza di formazioni karst.

Dopu ad avellu cresce in a caverna, i turisti anu pigghiatu u primu salottu sutturinu, chjamatu "Ballroom". Hè situatu ghjè à u pedi di a scala, assai vicinu à l'intrata. Hè spessu usatu in Slovenia per urganizà diversi festivali di balli.

Andendu à l'ultimu hall, l'invitati si scumpressanu à a "sala di fata". Stu nome hè stata per una ragione, postu chì una legenda hè assuciata cù a caverna di Vilenica, chì dice chì i boni fabulosi dominaranu quì. In questa stanza, i viaghji pò esse nantu à u balconcine, insettenu e grande stalagmites. U più grande di quelli righjunghje à 20 m d'altu è 10 m in longu à a basa.

E caves Shtockian

I caves più famose nantu à u territoriu di l'Eslovenia hè u Shkosian. Hè situatu in u sudu-ovest di u paese in u globu famoso Kras è sò un veru miraculu di a natura. I Cavernes Shkotian sò inscribed in UNESCO World Heritage List di più di 30 anni fà.

Ogni annu per più di 100 mila ghjente vènenu quì à vede in modu di i sistemi di i tunischi è i salotti. Stirvate quasi 6 km sottuine. Coghji sò stati furmati parechji anni fà in u flussu di u fiumu cù u nome interessanti di u Riu. Havi avutu u so passu attraversu l'intersessi di arenarie è di calcari, risultatu in l'emergenza di cavità è canyon.

U più grande di elle hè cum'è seguitu: a largu hè 12.5 m, è l'altura hè 130 m, perchè i turistere chì entri in u canyon pari di ùn avè micca finita.

A percorsione di scursioni porta parechji chilometri è cunsistenti di 500 scala. A via chì i turisti vanu i cataratas di suttura (ci sò circa 26 caverne in u sistemu di caves), un grande hall, stalactites è stalagmites enormi, chì righjunghji à 15 m d'altitudine è assai altri creazioni river.

In i caves Shkotian ci hè u famusu Martel Hall, chì hè a più grande grossa subterranea in Auropa. Questu in una altizza di 146 m, una lunghizza di 300 m è una larghezza di 120 m. In più di a caverna deve visità u canyon di u fiumu, chì face una impressione inoblidable.

A rota turistica hè custruita in tale manera chì i visitanti passanu sopra u fiumu per u ponte di a Chiesa , chì si trova à una altura di 45 m sopra a pianura di u fiume. U ponte era furmatu in una manera naturali - quandu era parti di l'arcu di a caverna, ma in 1965 l'arcu eranu ghjunghjiu sutta l'acqua per inundazioni.

Cova Postoinskaya o Pit Postoinskaya

Postoinskaya Pit, o caverna hè unu di i turchi più visitati di l'Italia . Questu hè un sistema di caverna karst, chì stende per 23 km longu à l'altupianu di Kras. In queste locu, a ghjente hà vintu in l'era glaciali, com'è nant'à i restumi di i pezzi preistorichi, scupertu da i scientisti.

Cova Postoinskaya hè stata creata da u fiumu mudernu Pivka è hè un fenomenu naturali unicu. In a gira, i turisti ùn palesanu micca più di 1.5 ore, durante stu tempu, sarà pussibule chjassi 5.3 km. In a caverna tuttu u annu, a temperatura hè di circa 10 ° C, è chì i turisti sò invitati per allisa un capiu feltatu à l'entrata.

Annumente più di 1 milione di visite a cave di Postojna, è se calculate quante invitati eranu quì da l'apertura, vi riceverete più di 40 milioni di turisti da u mondu. I visitori sò stati in u trenu di u cullegiu di 140 anni.

I posti principali di a caverna sò l'estalgagmita di 5 metri "Brillante", a più di l'uffizzione di u trentu subterranu più anticu è un animali sottupunicu unicu - u "pesciu umanu".