Induve hè u Victoria Falls?

Una di e majestic cascate creatu da a natura, hè stata aperta in u 1855, quandu David Livingston esplora l'internu di l'Africa. Ci ponu esse nutatu chì u bravu Brittu rispettu u paese è i so abitanti cù rispettu, è era l'invitatu d'unori di assai capi di tribù africani. U viaghjatore hà sempri chjamatu l'oggetti oggetti ogetti lucale. Una sceczione hè stata sola per questa cascata.

Grandi cascata

Oghje, e coordenadas di a Cascate di Victoria sò cunnisciuti esporamente: 17 ° 55'28 "latitudina sudu è 25 ° 51'24" lonza orizzontale.

À quell'èviu di Livingstone, i locali di certi tribù anu sapiu quandu sò u Cascate di Victoria. U viaghiru stessu hà truvatu a cascata per accidenti, quandu travagliava da Sudafrica à u nordu per Bechuanaland (Botswana) è andò in Zambesi.

Questu hè stesu strano, ma Livingstone ùn era micca felice chì ellu fece a so scuperta, ancu in questa siguenti descrigghiau u Victoria Falls com allura bella chì l'apertura vede l'anghjuli. In u 1855, prima u viaghjadore ùn pareva micca una mostra di bellezza naturale, ma littéralmente un insurmountable barrera. L'altezza di u Victoria Falls ùn hè micca menu di 110 (sicondu parechji fonte 120) metri, è hà una durata di circa 1657 metri. L'altezza di a cascata hè 2 volte più altu chì l'altitudine di Cascate di Niagara, è u pudere di i flussu d'acqua hè cusì grande chì in un secunnu passa per a cascata finu à 7,500 metri cúbichi. U muru di l'acqua, littiralamenti viulente di vaghjime è stendi sicondu l'orizzonte, parevanu vittivi à u muru, prutegginu di u cori di u cuntinente. I piani di Davìdiu era di creà una strada navigable à u core di l'Africa, hà digià impanzatu u modu è ancu hà sceltu un altupianu adattatu per creà un settore-stop nantu à a strada di i navi. Ma a cascata cun una di a so prisenza calachja tutti i piani di u viaghjatore.

Surroundings

U locu duva a Victoria Falls hè una gran crack in una platea formata da grutti è basaltu. A larghezza di u crack hè di 30 metri. Hè a fondu è u basalt, fissuzza. Zambesi hè u fiumu induv'ellu u Victoria cadute, à questu mese, l'altupianu scelta un larghezza di dui metri. U fiumu scriva à u cimi di i cracke è colapsi in l'abissu cun una velocità è u putere incredibili. A pressione di l'acqua, righjunghjendu u pede di a cascata, si sviluppa nantu à un spetu nuvola.

In a vicinanza di e cascate di i ghjiraffi, ippopoti, elefanti è rinocerossi bianchi, chì sò numittati in u Libru Rossu, in vita. A pupulazione lucali hè una cascata chjamata Chongguet, chì hè u Palazzu Rainbow: assai spessu e flussu di acqua sò stati ammustrati cù dui arcu di l'arcu.

Oghje, à e catene, Ci hè u Victoria Falls è a riserva omonima, chì da u 1952 hè cunsideratu un locu naziunale.

Calendula di u mondu

Cascate Victoria in Africa hè cunsideratu unu di i lugares più belli in u mondu. Per pudè gudirà bè cù a vista di a cascata pò esse immed ramente da parechji punti.

  1. I fanciarii di sensazioni stremate ponu annunziate in l'immensidad di u gargudu, si avete un ispìritu suffirenziu per scopre à u Ponte di i Periculi è sguardi nantu à l'abissu sottu à i so pedi, induve una quantità incredibile di acqua hè rovine cù un rimmulu è u risu.
  2. Un nuvola di sprugliu chì sviluppau sopra à i Cascate di Victoria si pò vede ancu se si alluntanate da a cascata per 64 km. Stu nìvule di spray cuntenenu ognunu è tuttu, cumpresu un picculu foglie, situatu à u cima di a cascata. In u boscu ci hè una strada chjucu, chì tutti pò caminari a godiri veste visioni belli.
  3. Pudete apprezzà a bellezza è a grandezza di a cascata pò esse di l'aria o da a raffa sottu. I paediatrichi offri un passaghju di spuntà, durante ellu pudete passà è mosche nantu à u gargudu. I turisti dicenu chì per a grandezza di i sensazioni sò paragunate à i volu imaginariu in a Star Wars intergalactica.