A toilet primariu di nascita

Immediatamenti dopu à u nascita di u zitellu, u prugramu medicu cunducta u primu zitellu à u natuvulu. L'algoritmu di u vetru primariu di un novu hè simplicemente è constante. U primu, u zitellu, per ùn scherzi, sucking da la nasofaringe è a bocca amniotica fluidi. Questa prucedura hè fatta da una ghjacci preciosa o gamma pera sùbitu dopu l'eruzzioni di a testa a través di u canali di nascita.

U cordone umbilicale: stage one

Allora u persunale medica accumene a vende è prucessa u cordone umbilical. Questa prucedimentu compone di duie tappe. Quandu u babbu hè natu, pona immediatamenti u cordone umbilicale 2 cravate di Kocher à una distanza di 2 cm unu di l'altru. È trà e manichi di u cordonu umbilicale hè smaratu cù iodu o alcoolu è cù un tisor.

Stage Two

Dopu à questu, u zitellu hè pusatu nantu à una tabeduta cambià, sopra à quale hè un lampu putenti. Grazie à u calore da u lampu, u zitellu ùn hè micca supersuffate, perchè pò esse diventatu solu in a seconda fase di u processu di u cordone umbilical. Un tessulu umidificatu in a suluzione d'alkohol hà sudumente anche u cordone umbilicale, allura u listessu locu hè asciugatu cù una napkin stijna. In u cordone umbilicale hè attaccatu u bracket di Rogovin, è circa 1,5 cm da sta staplette u cordone umbilicale hè chjude. A ferita hè trattata cù una solu suluzione di "manganese", è da un attachetu hè appiicatu.

Praticamu a pelle

U trattamentu di a tela di u zitellu hè a strada di u lavu primariu novu. Sta prucedimentu rifurza à sguassà u molu da a pelle di u babbu è a caterva originale cù una napulita (sterile, umidità in l'oli vegetale). E posti cum'è ulnar, inguinal, dòdeci di ghjinochju - sò in poi cù xerophore. Questa droga hè un bon agente antiinflamatori è assicurante. A pelle di u zitellu chì hè ghjustu natu hè moltu offerto, delicatu, ùn hè ancu micca capacitu per esse funzionu e funziunalità di a funzione, per questu ella una attenza currettamente cuncepta in sè stessu.

Prevention of gonorrhea

Un sciczione impurtante da a realizazione di u vetru primariu di un novu in a sala di partenza hè a prevenzione di una malatìa cum'è a gonorrure. Per fà questu, una suluzione di sodium solu di 20% hè infundita à l'ochju (in a piovità minima). I sperimentati curate bè cù a parata, è dopu l'instillazione cù movimenti cumbattenti, tutti dui fugliati s'imbruppamenu. In ssu locu in 2-3 ore d'ora u prucessu si ripetì. Per queste scopu, inveci di sulfate di sodiu, l'univoti di u tetracycline pò esse usatu. Inoltre, i picciotti neci sò sdattendu 1% solu di nitru di latte in i vaccini genitali.

Antropometria

Dopu à a fine di u prucedimentu di u vetru primariu, avvicina à l'antropometria. U zitellu hè pesatu nantu à scali medichi privati ​​(u panu hè necessatuamente pretratatu cù chłchèchica o peròngulu di l'idrogenu).

Allora u criscinu di u zitellu hè struitu, per questu chì u zitellu hè stesu da e pedi è si misuranu a larga di u corpu da u bughjone nantu à a punta à u talellu. Hè necessariu di misurà a circunfirenza di a testa. Cinta stampata di metta hè soprapi l'impegni per l'arcu superciliari è u bassa fontanela. Dopu a misura di a circunferenza di a testa , u pettu hè stimatu. A norma hè a diffarenza in a circunferenza di a testa in u largu grande chì a circunferenza di u pettu, da 2-4 cm.

Dopu à l'antropometria, u zitellu hè pusatu nantu à i manichi è i peri di bracelet oliu. I braccialetti indicanu u nome chjamatu di a mamma, a data di nascita (data, ora è minuta), l'altitudine, u sessu è u pesu di u zitellu, u nùmmuru di storie narrà, à volta à u nùmmuru di u gruppu. U zitellu vene una carta speciale d'acordu cù a forma stabilita "A storia di u sviluppu di u natuvulu".

Hè ubbligatoriu per esaminà u zitellu novu da u pediatricu, per esse sicurità chì ùn anu micca patologichi o traume obstettrici. Sì u zitellu hè bellu, hè invechje è dopu à 2 ore dopu trasfiriu à u dipartimentu per i maritu novi.