Neuronitis vestibulina

A neuronitis vestibulita hè una malatie infecciosa chì hè carattarizata da una inzucenza infuminantii di u nervu di l'anticu cocculare, chì hè rispunsevule per a trasmissioni d'audizione è d'autri impulsi chì anu da a parti vestibulita di l'ore internu. A malatia ùn disturbassi a funzione auditiva è ùn ci hè micca siconda. I causi cumuni di a neuronitis vestibulita sò e malatie ENT è e malatie infizziasu cum'è:


Cumu manifesta a neuronitis vestibulosa?

I sintomi primariu di a neuronitis vestibulale ùn sò micca claramente bè, manifesti comu attacchi suliceri di mare, chì pò ancu esse accumpagnati da pezzi, vomiting e unquilibri. Ùn hè pocu cumuni per spuntanei, rimettichi è involuntariori movimenti di cei di l'ochji per esse in i primi stadi di u sviluppu di a neurite vestibulale. Stu signu pò esse cunsideratu u più obvi, addiziunamentu, dura da sette à deci ghjorni è ponu rinfurzà cù l'altri sintomi mentre movi a testa.

Sì dapoi dui o trè mesi, u paciistu l'observa chì cù i ghjorni volte di u capu o quandu u passatu hè disturbatu, ùn ci hè quasi senza dubbitu chì hà un nervu vestibulariu.

Tipi di neuronitis vestibulina

Ci sò dui forma di a malatia:

  1. Neuronitis vestibulara akuta. Stu tipu di malatìa ùn hè micca cusì riesciuta, perchè sparisce senza traccia in sei mesi.
  2. Neuronitis vestibulati chronici. È hè carattarizatu da inestabilitate è arriccarii attaccati di marvagini, chì pò assimiglià a malatia di Meniere , perchè questa forma di a malatia hè assai più periculosa.

I sintomi di i dui tipi di a malatia sò assai simili, è per quessa, solu u duttore pò fà u diagnostice curretta, per ciò chì permette l'autudicatoghju ùn hè impidenza.

Cumu trattatu a neuronitis vestibulina?

U primu stadiu di u trattamentu di a neuronitis vestibuledda hè di riduce a manifestazione di sintomi primariu - vòmitu, nausea, marvellità. Inoltre, i medicazione sò prescritti chì ritenu e funzioni vestibulati è accelanà a compensazione d'i organi. U pacientu hè ancu attribuitu a gimnastica vestibulera, chì restituisce e funzioni di l'organi.

A malatia hè carattarizata da predicazioni favorevoli, in u 40% di e case a neuronitis vestibulale ùn hè nunda cunsequenze negativu è hè guarita solu. U risultatu più altu hè osservatu in u 20-25% di i pratichi, cum'è l'isulisfacci vestibuleti unilaterali hè cunservatu.