Francia, Linguadoca

Linguadoca-Rossiglione hè una regione storica di a Francia , chì hè un tipu di nucleu sociocultural da ellu u sviluppu di u paisanu. Hè una regione fertili chì si stendi da u delta di u Rhone à a fruntiera incù Spagna calda. 300 ghjorni sundasi à l'annu, e chjose cù e laguna, e città antichi, prutigatu da a UNESCO com un veneru patrimoniu culturale, fici a Languedoc-Roussillon in Francia un grandore postu per rilassate è furnia un flussu casi ininterrottu di turisti da diverse paesi.

Resort Linguadoca

I cundizioni climatichi è naturali di a costa facenu un puntu iniziale di a furmazione di non-cuntracupare una reticule di resorts cumuniti cù infrastruttura perfetta.

  1. La Grande Motte - ricunniscianu fàvule per i piramide lucali. Hè cè famosu per a so grandi spiaghja di sabbia, sottu sò quelli pittorescu chjosi è laghi, à u quale hè piacevule à passe in ghjornu caluri.
  2. Lecat-Barkare - u più grandiore, riceviu à 70 mila clientella à u mumentu. U Statu divisu in dui parti, ugnunu di quale averebbe tutte ciò chì avete bisognu di un bon restu. I turisti anu elettu per elli à riposu à u gustu - in una spiaggia altavana o in una laguna di verde fughjata, circundatu di villi in u stil catalan. A spiaghja di u rughjonu di l'altra parte di u compleccionu culmina cù i scoglii impurtanti di a roghja.
  3. Cap d'Agde - si trova vicinu à u vulcanu inattivu, a lava fridda chì in u XII seculu era utilizzatu per fà u temple. In i so piani sò oghji situati chjar di paese, pensioni, campi di sport, butteghe, cafeti è altri edificatori, chì scalunendu à a spiaggia, chì hà un portu.
  4. Gruissan hè un picculu paesu anticu, cunnisciutu per i so ruins di a furtizza, chì prutesta l'area in u Medievu. A vacanza hè a più attrattiva per i amatori di l'attività di crescente marina - windsurfing, yachting, caccia d'acqua. U gourmets apprezzà a cucina lucali in una varietà di ristoranti, è i amatori di u viaghju pudarà tastà i mostichi interessanti in a sala di tastera di cantine lucali.

Languedoc-Roussillon

A regione cun u strudu storicu riccu hè notevuli in ella stessu. Cusì, in a so capitale Montpellier, u centru stòricu, quale l'architettura è a tradizzioni culturale si meritanu una attenzione incondiziale, hè statu perfettamentu prisirvatu à i nostri tempi. Ma l'ogettivi più preziosi trà i turisti eranu è sò permanevanu chjappi di lignu, nantu à a descrizzione di quale hè vale di stà in più di dettu.

U Casteddu di Peirepertuz hè u rughjonu di una fortezza di Qatar è situata in una roccia di 800 metri di u sistema di muntagna Pirinei. U riprisentà à dui bastions - a suprana è a minima, cunnessi da una scala. A custruzione di u casteddu cuminciò à u 11u seculu è dipoi ch'ellu hè diventatu un ughjettu strategicu affidatu, chì perde a so impurtanza solu in u 17u seculu. In u 1820, era trasfiruta a l'statu, dopu nclusi nummu di munumenti storichi. Oghje hè un oggettu attivu visitatu.

U Casteddu d'Aguilar hè u focu di u cuncettu di furtificazione di u Medievu. U casteddu era vicinu per duie munumenti monumentali cun spassighjate, chì furnianu a security per a furtizza. Hè stata primu referitu in i ducumenti stòrici in 1021. Perdà a so rilevanza cum'è una struttura di difesa in 1659 cù u firmamentu d'un armistizziu trà Francia è Spagna.

U Casteddu di Luneville hè un palazzu è u parcericole, chì ghjè un "petit Versailles", chì hè apparevatu in u 1706 da l'ordine di duca Leopold di Lorraine.

Château De Florac - custruitu in u seculu XIII è per tuttu u so esistenza hà cambiatu parechji patrone. Dopu à a fine di i guerri religiosi, fù ricustruita, utilizata duranti a rivoluzione per salute è vendite sal. In u 1976 hè stata restaurada è diventata parti di i Sette Parcu Naziunali.