Monasteri di Russia

I monasteri sò una parte integra di a cultura è di a storia di Russia. In ogni cità russa antica pudete escalari un culletta alta, induve vi vede una stunning picture - a cupola di e chjose ortodoxii, catedrali è monasteri. Avà hè ancu difficiule per countà quale parechji monasteri in Russia. Sicondu i dati per l'annu passatu solu 804 munasteri pertenenu a la Chiesa Ortodoxa Russa.

Cumu l'apparevanu i monasteri?

A parola greca per "mono" (monacu, monasteru) significa unu. Per ciò chì nimu hà interferitu cù meditatu nantu à eterna è vicinu da e lege di Diu, l'asceti passanu assai tempu solu. Questi parsoni spessu si sò stati cumunità cusì propiu è trovani studienti. In seguitu, certi cumunità emergini cù idee cumuni, interessi è una manera di vita. Si stabiliscenu, cuminciaru à guidà una spluta cumuna. Allora i primi monasteri Ortodoxi prisintonu in terra russa.

I Monasteri Antichi di Russia

In l'antica cità russa di Novgorod, chì hà ghjucatu un rolu impurtante in a furmazione è u sviluppu di u nostru statu, u Monasteru Yuriev si trova. Stu mostru anticu di Russia hè nantu à u riftore di u fiumu Volkhov. U monasteru di Yuryev fù fundatu da Yaroslav el Savio. Custruì una chiesa di legno, dopu chì a storia di u famusu monasteru hà iniziatu.

In Russia, u monasteru spessu serve com'è una furtizza. L'avventura avìa a putiri assediu a so murtali durante un longu tempu. Spessu i monasteri foru primi a piglià u colpu, cum'è si truvàvanu davanti a mura di e cità. Per un bellu pezzu in Russia anu ancu u centru di l'Illuminismu. À i mura di u monastru eranu urganizzati scaglii, biblioteche è uttellu artighjanali. In i tempi difficiuli, l'alimentazione hè stata distribuzia à i povremusi, e persone chì avianu bisognu è i malati si trovani babbu in queste murtali.

A principiu di u XXu seculu, in u risultatu di a rivoluzione, l'Imperiu Russu hà cullassatu, è in u so postu era furmatu un novu paese URSS, in quali ùn era micca un locu per a religione. I monasteri spustamenti si spustamenti falottu è chjusu. In l'antichi munasteri, magazzini o discos sò spessu situate. In u principiu di u 90 seculu di u XX sèculu, quandu u cumunismu cadiu, i monasteri ortodoxu russu cuminciaru à riunisce e so attività. In Russia sò sempre novi monasteri.

Famous monasteri di Russia

U Monastru Novospassky. Unu di l'antichi monasteri maschili di Mosca, chì si sò tranquillamente solu nantu à a Peasant Square quì sottu à Taganka. U monasteru hè stata fundatu in u distanti di u 1490 durante u regnu di u granduca Ivan III. A data, hè un apparente diverse.

U monasteru di Boris è Gleb. U monasteru di Borisoglebsky fù fundatu durante u regnu di u prìncipi Dmitry Donskoy. Hè situatu in un locu tranquillu nantu à i banche di u fiumu Ustye, circundatu di u boscu. Aiuttu Dmitry Donskoy in u rinuvamentu spirituale è moralu di Russia Sergius di Radonezh.

La Trinità-St. Sergius Lavra. Questu hè questu u più grande monasteru di Russia. A storia di a Trinità-Sergius Lavra hè ancu cunnessu cù u nomu di l'aspettatu Russu notable di Sergiu di Radonezh. Hà fattu una grande cuntribuzione per u sviluppu di l'Ortodoxia in u statu Russu. Ci hè un laurel in a cità di Sergiev Posad in a regione Mosca.

Unu di i più grandi monastichi operativi in ​​Russia hè u Monasteru Pskov-Pechersky. Hè statu stabilitu in u 1473. U monasteru hè circundatu di forti parete cù torrone è lacuna. Da u nome, pudete capisce chì questu monasteru hè situatu à a cità di Pechory. Optina hè un desertu. Un grande è famoso monasteru in Russia. Hè situatu à a regione di Kaluga, vicinu à a cità di Kozelsk.

I monestii Suzdal sò un ornamentu di sta cità di Vladimir. Parechji di elli sò una storia antica antica - u cunfini Rizopolozhensky hè stata fundata in u 1207.