Moda manicura - autunno-invernu 2015-2016

Dighjà à sittembri, anche sempre ghjornu assuciatu, vogliu dà preferenza à i sfumaturi cool. E più u prugettu di staghjoni, più longu a nuttata addiventanu, più calmu, satuvutu è scuru i culori sò diventati. Manicura di moda per oghje u invernu 2015-2016 include un monocromu cubierto, simplicitate è cumplicatu, di frames è assai più.

Manicura - moda tendenzi autunno-invernu 2015-2016

Culori di i primi marchi:

  1. Dior . Per a nova stagione, a famosa Casa di Moda preparatu 1 ordine è 4 sfidi di più. Assicuratevi, anche in un attuali ndividuali, anu vede brillanu è attrattivu. A cullizzioni cuntene:
  • Chanel . U culori di moda di manicura oghje-invernu 2015-2016, propostu da questa marca includenu solu trè ombra - ma chì! Cù una paleta neutra, paleta pastela di l'ombri di Shanel, u preti di unghje diventeranu accentu brillanti, una manifestazione di gustu è caratteru impeccable. Lucky Chanel in u falatu di u 2015 hè:
  • Esssie . Seranu aiutu per creà una manicura stylish for autumn-winter 2015-2016 è questu fabricatore di ugliu per ugliu professjonali. Ci sò parechji ombra più maiori - sei, è di culore sò più simplicimenti megliu ch'è i versioni di e tradizione precu. In ogni casu, questu ùn averebbe micca per l'efficacezza di a reta collectione. A paleta Essie per u 2015:
  • Manicura di moda per l'invernu di u 2016 vera spettaculu in una cumminazione di sti culura. Da i disinni è i patti sò i relevanti: