Summer shoes 2013

Un rolu assai impurtante in a figura femminile hè ghjucatu da i scarpi. Cusi, effettuusu è perfettu per vestiti d'estiu, aiuta a vera donna in moda è eleganti. Quelli chì seguianu i tendenzi principali di i catwalksanu sò sempri interessate di sapè cumu quelli chì sò moda di piu chì sò in l'estiu di 2013.

L'uriginale di forme, curvuli, decoru inghjustu è culori brillanti seranu l'isula di i tennis di l'omi di donna 2013. Dopu mudelli invernu stretti è ristretti, u luminosu di brillanti, brilliance, varietà è ogni tipu d'estremità stampati da eminenti disinazioni di moda rivencerà i cori di ancu i fashionisti più esigenti. Disini complexi, nascite d'arti di disignu, resonate cù a simplicità è u minimalismu di e stile d'argilla e ballet. Analitemu di diversi angulosi è aspetti i sposi di moda di u settore di u 2013.

Color

U spettru di colore di sta stagione cumprendi casi tutti i culori brillanti. Molti cullezzione prisentata da i famosi disinazioni è e case di moda sò cuntenti cù cunghennivi è di culuri originali.

I sposi speciali di moda quandu l'estiu seranu cunchiuduti mudelli di culore di doratu. Ùn sò pocu più pertinenti seranu calzini chì anu una forma di dettu urente - un talone, una sive edo un calcetín. Tuttu chistu hè completamente ghjustificatu, perchè un colore ùn pò micca solu cum'è diprezzate, ma dinò ogni ghjornu in ogni vistitu di ghjornu.

I culori particulari famosi in i cullezzione di pezzi di moda per l'estiu seranu tonalità verdi, blu e viole. Sempre serete in una tendenza s'ellu porta una combinazione di scarpi è di robba di u listessu colore.

Heel

Eghjone di moda in u 2013 si prisenta a presenza di un talone, è in diverse variations: un pappagallo classicu, un taccu massante, una piattaforma stabile. A forma rotonda o quadrata serà ancu particulare in sta staghjoni.

Tàzziu particulari e asimmetricu ùn hè cunsideratu cum'è chic special. Eleganti è novità originali, presentati da i diseggiani in i so cullezzione, prumettenu à esse cumplicati, anche e so stràttanu forme. Particularmente distinti sò un tacchino adornatu cù cristalli è stivelli, è ancu in un polidru, triglicu o cavità chjene di sona brillanti o pedicure.

Ùn perde micca a so rilevule in questa stagione è e sandali di moda in a piattaforma. A praticalità è a rinfrescenza di stu tipu di scarpi ci permettenu è cunglinda cù jeans, vestiti cortos, calce è sarafani.

Material

À a cima di a moda, sta staghjoni serà un patentu di patent, suede, nabuk, rèttili di a pelle è a so imitazioni, è di tessili texturizati cù u patronu stampatu è u purpurinu. Chic chic of 2013 seranu sandali di moda cun u trim.

No menu riliganti in questa stagione serà u ziteddu fattu di materiale trasparente. Prutizamente in tutti i cullezzione di primavera-estiu 2013 ponu vede sandali di moda fatta di plastica, furatura perforata o mura.

Finish

Questa staghjone hè sopratuttu cù a diversione di i decorazioni di i scarpi. Lacing, spicci, rivets, tissuti originali, ancu cù strisce è pediculi ti sorprendanu. A principal tendenza hè l'elementi di volenu in forma di pilami gruili, sivelli, è l'ornamenti chì creanu l'effettu di u granu, fatta di materiali ligumi è tessili.

I calzii, sandali è sandali di moda di a cullezione di u 2013 hanu sinsignatu l'astru cù l'aiutu di strapelli, arcu, dritte è accentu di culore. Inoltre, ùn hè micca menu pocu cumuni sò chjapelli aperti chì ponnu accapitastate l'elementi è tutti i scarpi in tuttu.

Una novità in questa stagione serà un calcetín di ferru, chì hè utilizatu da parechji disinfettori ùn sò solu cum'è di decorazione, ma ancu per a praticità, cuncessione per allargà a vita di a vita di i scarpi. Sta stile manera di decorazione ponu vede in parechje cullizzioni di famosi casi di moda.