Vallone di e vinture


Ciò chì pò esse più emocionante chì l'ancient endeies di a storia? I Civilizzazioni chì esistianu assai prima di u nostru tempu, facenu i menti più grandi di u nostru tempu creatu in amazement cù i so mani, dumandendu a stessa pregunta una volta è novu. Scopre in una tale atmosfera di u stranicu è misteriosu hè pussibule in Laos , in particulare - in u Valle di l'arburatura Jha.

Chì hè attrattiva per i turisti?

A vaddi di i ciaretta hè un territoriu enormi in a pruvincia di Sianghuang, vicinu à a cità di Phonsavan . U so funziunalità principali hè a grande statua di pietre, ricorda di a forma di i navi. A so magnifica scala da 0,5 m à 3 m, è u pesu da parechje fonte alcune 10 tunnellati!

I cuci di giganti hanu a forma di cilindri, cù certi eccezzioni chì ci sò veli ovaleddi è rettangulari. Propra di i barretti da u tempu à u tempu pudete vede i discorsi scoglii fissi, chì sò supposti utilizate cum'è cose. Analizà a struttura di sculture in pietra, i scientisti sò ghjunti à a cuncludi chì sò stati fatti di roccia, granitu, arenarie è coralli calcinati. L'età di u piticci varieghja da 1500 à 2000 anni. U misteru più surprisezu eranu i trovi nantu à u fondu di i navi - peri, i denti umani, fragments of bronze and ceramic products, tissue bone.

Strutturalmente, u territoriu hè spartutu da diventerà in parechji parti - secondu u più aghjate di e pezzi. 3 km da Phonsavan hè unu di elli, quì u Valle di Jars cuntendu 250 bannelli. Questu spaziu hè particularmente populariu cù i turisti, cum'è a strada di stallà esse u minimu finanziariu. Dui altri siti sò situati à 20 km è 40 km di a citadina rispettivamente. Ci ponu esse nutatu chì ci sò raccolta di cavalli di pietra in altre locu, ma per i turisti ùn hè micca sicura - continuamente ci sò cunchitti senza espliquimenti da l'epica di i cunflitti militari.

A data, u studiu di u Vallu di Jha, chjamatu ancu u Vallu di Earthenware Jars, cuntinua. Issa Laos hè travagliatu cù estremi cun i scientifici di Belgique è l'Austria. Inoltre, u guvernu di u paese vi circate à acquistà u status di un Patrimoniu Worldu di a UNESCO per questa fita .

Teorichi di origine

Ci sò parechje ipote riguardu à l'urìggini di u Vallu di i Varche:

  1. A più fantastica di elle chì dice chì quandu ghjèranu giaghjjari stavanu in questa zona. Quandu u so rè triunfò nantu à i zuccaturi ghjuridichi, urdinò di fà rivulituri di petra, chì era pussibule di cocilu u vinu dû risu cum'è necessariu per svinà a sedente di i gianti.
  2. A secunna tiurìa rimette chì un antura cuntenenti di pietra era truvata in a vastizza di l'India è di l'Indonesia. U so postu coinciditi cù a direzzione di i rotti cummirciali principali. Hè per quessa, certi scientificu prupone l'ipotesi chì ciurienze sò stati fabbricati per i traduttori di parechji paesi. In particulare, reciccaru l'acqua di pluie in elli, perchè i viaghji più tardi puderanu smachjà a so sete è acqua l'animali. Beads, truvati annantu à u fondu, sò cunsiderati in stu casu com'è offerta à i dii.
  3. È, finarmenti, a più reale hè a teoria di a participazione di i vigneti in pittura in i ritu funerari. In una di e vignaghjoli, traccia di bianchi è dui agenzii artificiàmente fatti sò stati trovi. In questu quì, pudemu cuncludi chì l'estatua era un tipu de crematorium.

Cumu si vultà in u Vallu di i Varchete?

Ùn ci hè micca trasportu lucali in Phonsavan . Dunque, avete bisognu à fà vene à questu attrazioni o per un autobus turistico per 10 $, o per quandu servenu i servizii di u tuk-tuk. Inoltre, in a cità, pudete sempre rentà una bicyccia per $ 2.5 o motobike per $ 12. Da Phongsavan à u Valletta di Jugs hè 1D, a strada in car ùn dura più di 15 minuti.