Studi bilingüe - una lingua hè bona, duie hè megliu!

Cù l'aumentu di i matrimonii inter-etnici, i prublemi è i prublemi di l'educazione di i zitelli in famiglia bilingi chì sviluppanu sempri. Cume hè spessu, in quale volumu, da quale metudu è da quale in lingua cuminciate à avè studiatu lingue, i genitori chì si mette in questa situazione spessu dumannà.

In famiglia bilingi, induve i zitelli spieghjani sente lingui da u nascita, u megliu modu di u so sviluppu di parlà hè a furmazione di u bilingualismu, quella hè a maestranza di e lingue in ugualità. I più di i genitori pienghje ghjenesi à u prucessu di a so furmazione, u più successu è più faciule serà u travagliu.

I cuncetti eccezziunali principale di l'educazione in una famiglia bilingue

  1. L'aprenu simpaticu di dui lingui solu confunde u zitellu
  2. Tali crianza porta un attitudine in u sviluppu di u parolle in i zitelli.
  3. U fattu chì e zitelli bilingi scritte lingua malamenti.
  4. A seconda lingua hè troppu tardi o prima di prima per cumincià à studià.

Per dispelisce queste cuncepzioni, in questu articulu seguemu cunsiderate i peculiarità di u sviluppu di i bislingui, quella chì hè a basa per crià i zitelli in famiglii bilingi, induve dui lingui differenti sò nativu à i genitori.

Prudiziu basi di l'educazione bilingue

  1. Da un parent, un ziteddu solu esse listesse una lingua - mentre ch'ellu deve aduprà per cumunicà cù l'altri populi in u zitellu. Hè assai impurtante chì i zitelli ùn sianu intesu a cunfusione di lingui prima di 3-4 anni, per chì u so discorsu in ogni lingua hè struutu beni.
  2. Per ogni situazione, utilizate solu una certa lingua - in solitu ci hè una divizia in una lingua e lingua per a cumunicazione fora di a casa (in a strata, à a scola). Per esse cumprendi stu principiu, tutti i membri di a famiglia sanu bisognu i dui lingui perfettamenti.
  3. Ogni lingua hà u so tempu - a definizione di un determinatu u tempu per l'usu di una lingua particular: in un ghjornu, a mità o ghjornu o solu in a sera. Ma u principiu hè bisognu di seguitu à l'adulte.
  4. A quantità di l'infurmazioni ricevuti in diversi lingui anu da esse u stessu - questu hè u bilincu principalu.

Età di u principiu di l'estudo di dui lingui

U pianu optimu per cresce l'ughjettu in lincuai simultanea hè l'età chì u zitellu annunzià per cuncentra conscientemente, ma hè necessariu d'esse cumprendi u primu principiu di l'educazione bilingue, altrimente i zitelli ùn seranu capricciusi è ricusate di cumunicà. L'insignamentu lingui à trè anni hè solu in u prucessu di cumunicazione. Dopu à trè anni, pudete digià accade classes in una forma di ghjocu.

Hè assai impurtante per i so parenti cuncernate per esse cumu serà più cumentu per elli à urganizà u prucessu d'auscultatione di i dui lingui è per adatta sempre à questa strateġija senza cambià. In u prucessu di a furmazione di parlà in ogni lingua, unu deve esse attentu di prima à a natura cumunicativa (volume of communication) di u zitellu, è solu à pudè corrette correctione, corrigie i sbaglianza per sapè è quant'è manera imperceptible. Dopu à 6-7 anni di età, un zitellu, vighjenu u sviluppu di u so discorsu in una o una altra lingua, pudete inseritu special Classi per a furmazione di correctione (in solitu esse necessariu di a lingua "di casa").

Assai educatori è psicologiani nota chì i zitelli, chì a crescita si mette in una famiglia bilingue, più tardi apprendre una altra lingua straniera (terza) più faciule solu ca i so cumpagni chì cunnanu una lingua nativa. Hè nutatu chì l 'appuntamentu parallelu di parechje lingue cuntributes à u sviluppu di u pensamentu astrattu di u zitellu.

Molti studienti anu cuntu chì u primu studiu di una seconda lingua invece, ancu s'ellu ùn sò nativu à i genitori (in u casu d'esse traslocu foru in un altru paese), i figlioli più faciuli i capiscenu è sopr'à a furmazione di lingua . E ancu s'ellu ci hè un incuntratu di paroli in a parola, u solitu esse un fenomenu tempurale, ciò chì passa cù l'età.