Cumu fattu un zitellu facenu i lezioni?

Per principià, hè sbagliatu per fà un ziteddu fate qualcosa. U vostru zitellu, anche petite, ma una persona. Cusì, pudete sempre d'accordu cù ellu è spiecanu ciò chì vulete da ellu. A cosa principal hè di cumincià à fà questu da a zitiddina prima, particularmente quandu vene à lezioni. Avemu da piglià u problema pocu à pocu.

U zitellu ùn vole micca di travagliu

Mentre u vostru zitellu hà cullatu in u giardinu, ùn era micca prublema. Hè cuntentu di fà tutte e cose, hà piace à cuntribuisce à l'aiutu in affari internu. E di colpu, à a scola, fù cambiatu. Ùn si scurdanu micca chì i paisani sò sistematicamenti è ghjornu inusual per u zitellu. Hè stancu, a attenzione hè dissipata, è u caprettu ùn pesa interesse è motivazione.

Un altru raggiuni perchè un zitellu ùn vole micca, è ùn ùn insignà micca lezioni, pò esse malatie psicologicu. Succe chì ùn hè apparentamente micca un signu di preoccupazione. Ùn si scurdanu micca, u to babbu hè in un novu gruppu: i maestri è i cumpagni di a classa. È hè impurtante per stabilisce quale si sviluppa a relazione cù elli. Cume spessu ci sò situazione chì, per causa di certi sbagli, u zitellu hè ridiculu, è i maestri ùn impedanu impurtanza à ellu, ma u zitellu sviluppa teme è teme di più erroni - ellu ùn teme à realizà l'attività. U periculu specialu di sta situazione hè chì un zitellu pò esse locked in ellu, chjude à u mondu. Ci hè una probabilità alta di inhibitu è, in u futuru, una neurosi. Se vi face una situazione simili, cuntattanu immediatamenti un psicologu ghjuvendu à a scola. Senza assistenza prufessiunale ùn pò micca capà! Sì questa causa ùn hè micca eliminata, u zitellu puderà più tardi di sviluppà neurosi, chì scorri à l'aghja nervosa è di prublemi cù a psique.

Cumu insignà à u zitellu per fà i travaglii?

U vostru travagliu, cum'è un primariu, hè di aiutà u zitellu assignanu correzamente u tempu per a so attività è di ricerca. Assicuratevi di fà un cronolite, intérieure un modu per insignà u zitellu à assicurà à l'assignazioni di casa in tempu.

Prima dopu a scola ùn avete micca solu di cena, ma ancu per restà. Agree cù u vostru zitellu chì ùn pudete micca diventate da a rutina. Parlate per ellu à e penalità. Per esempiu, à a privilezioni di piacè di u tempu: l'excommunicazione da u telefunu, l'informatica. Per pruibisce com punizioni i lezziò in i sezzioni ùn pò esse micca - cù l'iniziu di u tempu di scola, u tempu per l'esercitiu fìsicu è cusì altamente diminuite.

Quandu si cumincianu a travaglià, impone immediatamente e libri di documenti è notebooks à a manca sopra à a tavula. Cumu cumpricate e cumpetenze, cambie oghje à u dirittu right. Allora u zitellu visuale seguità u prucessu.

Cumu cunvince un zitellu per fà i travaglii?

Spiagnate à u to figliolu chì u studiu hè principalmente per ellu, per u so sviluppu è u cretu, è micca per i so genitori. À u primu, u to figliolu solu bisognu di u vostru aiutu. Cù i sculari junioru, u metudu di "cambià i locali" viaghja bè. Un scuventu sarà assai piacè per esse in u rolu d'un maestru è insegni a qualchissia o spiea u materiale. Questu avete aiutu à motivà u zitellu per amparà e lezziò. Trasfurmà u cumerciu di e funzioni faciuli in un ghjocu - se u zitellu deve ricurdà quarchi cosa, appricà l'appartement un pezzu di carta cù testu o un poema.

Cumu aiutà à u zitellu cù e lezioni?

U zitellu fai lezioni? A vostra aiuta serà più in l'altru. Hai bisognu à insignàlu:

Ricurdate! Ùn avete micca bisognu di travagliu per i vostri figlioli! Ma avutu bisognu di sapè chì si puderanu invintà sempre à voi, dumandate aiutu o cunsiglii.

I i zitelli più ghjovani esigene assai pacienza è un'altra manera senza limitata. Avà hè issa impurtante di sustegnu senza ellu solu sappiutu cun prublemi. Cundite è cura di i vostri figlioli!