Cumu sviluppà un zitellu?

Parechji genitori parvenu nantu à cumu cresce una persona riescita. Ogni noi hà capitu questu cuncettu in u so modu. Qualchidunu vole chì u zitellu sia u capu, l'altru, perchè diventa u più listessu, a terza una - forte è indipindenza, etc. Ci hè chì avà parechje norme semprici nantu à u modu di sviluppà un zitellu perchè alcuna à a vita, è i genitori orgogliosi puderanu presumircierà di u so zitellu.

Sviluppà un ziteddu da u nascita

Parechji parenti, ancu prima di a nàscita di i so migghi, accumincianu a planificà a so vita: in quellu lettu quandu dorme, in quale u carru per andà ancu di a manera di educazione chì riceve. Ma cumu sviluppà un ziteddu da u nascita, parechji mamma è pare sò stumped.

In infanzia, a più impurtante hè amatu è cura per u zitellu. E questu mezzu, porta u zitellu in i vostri bracci, dicèndusilu nantu à l'uggetti chì ci dettu, allughjemu u toccu. Per a prima volta, pigliate u cingulu, migliurà u zitellu annunziatu in a voce di a mo mamma. Fate cun ellu ghjinnastica è leghje alcune incitatu.

Sviluppu di un zitellu da un annu in i tempi

I figlioli di sta età sò assai timbii, è ghjè chì i so parenti pò piglià un ghjocu o offend. Ogni parente vole per sviluppà a so fiducia di u zitellu in seguitu. Uni pochi regule cumu fari questu:

  1. Amparate un esempiu persunale. Assicuratevi di i vostri atti è e parolle. Ogni cumpurtazioni di copia di i genitori.
  2. Appressu à u zitellu. Se ci hè una situazione ridutta, sustene i vostri migghiori. Dìdiamu, chì site successe à voi, è chì deve esse fattu per impedisce di sta succorsu?
  3. Discutere cù u zitellu. Fugliassi u zitellu in un argumentu facilitate. Amparate cumu pudete defende u vostru puntu di vista.

Se vulete sviluppà qualità di guidatu in un zitellu, devi fà fà tutti i reguli di supra è eserciti supplementi:

  1. Dà i zitelli installazione simplici. Fate qualcosa di pruvà cum'è un urganizador è una persona responsabile.
  2. Insegna à u to babbu per parlà cù sentenzi affirmative. Pruvate di liberà a forma interrogativa è l'espressioni indecisiva.
  3. Un capu hè sempre una respunsabilità, per quelli persone chì si fidi. Dìtene miglià nantu à i prublemi di a socialità, à a responsabilità à e decisioni fatti da ellu è per u fattu chì questu ùn deveria micca temeratu.

I règuli di u sviluppu di l'intelligettu in un zitellu pò esse carattarizatu da i seguenti: ogni età hè stimulata da certi partiti. In un annu - questu hè u plegu di a piramide, in duie - a fabbricazioni di cubbi, è in trè mudelli da plasticine, è in quattru puzziche.

U più anzianu u zitellu hè diventatu, i travaglii più difficiuli deve esse: cruciatti di zitelli, crebaceli, Problemi matematii di ghjocu, viaghji à u planetarium per i prugrammi scentifichi, ecc.

U sviluppu di l'indipendenza di u zitellu sia a compra d'una dumanda è l'assicuranza responsa. E in ogni casu, pruvate micca di cuntrollà u prucessu di fà esse funziunalità, per esempiu, cammendu un cane è fate cura solu à u risultatu.

Cumu sviluppà un ziteddu ùn sia una pregunta simplica. Pruvate studià i capacità di u zitellu: forse quandu avete crescenu un ghjessore grandi ghjudiziu o futuru presidentu di u paese. Ùn scurdate micca chì u desideriu di u zitellu, per esse u so capu o ùn hè micca u rolu dominanti, è di forza per esse u primu fost l'altri ùn hè micca necessariu.