Cumu lavatu u tufonzu tutale senza divorziu - i sicreti semplici per mantene a limpieza

Finalmente, a riparazione in l'appartamentu fù parturitu, ghjornu dopu ghjornu, ammiraghu i nostri cunsiglii brillanti è di sposta: aghju horror! - Avete chì u limitu ùn hà perditu u so attrattu è hè cupartu da u polu! E unni vene stu spice in u cantu? Ùn averite micca, tuttu hè fixate. Attenti à u tettu ùn hè micca difficiule, u principale - per esse cunnisciutu, più impurtante - per esse cunsigliu di lavari la tutta ghiacciau di stretch è ùn mancani un divorziu.

Finalmente, a riparazione in l'appartamentu fù parturitu, ghjornu dopu ghjornu, ammiraghu i nostri cunsiglii brillanti è di sposta: aghju horror! - Avete chì u limitu ùn hà perditu u so attrattu è hè cupartu da u polu! E unni vene stu spice in u cantu? Ùn averite micca, tuttu hè fixate. Attenti à u tettu ùn hè micca difficiule, u principale - per esse cunnisciutu, più impurtante - per esse cunsigliu di lavari la tutta ghiacciau di stretch è ùn mancani un divorziu.

Cunsiglii di tassi brillanti

Cusì, pruvate di sistematizà u cunsigliu di donne incubabili dilettanti nantu à u tema - cumu per a cura di ceilings tetti brillanti, per ùn spruveremu tuttu stu magnificenza per accadetti incorregi. Ùn si scurdate micca chì u tela di film, da quale ponu esse stati stretchjati , ùn spercilamenti ùn toleranu l'oggetti punritti, pepite cù tineddi stissi, scoli, preparatori di limpezza cù l'inkluzioni abrasivi. A vostra manicura magnifique cù unghie chjavi pò ancu esse cunzidiratu l'amminazzioni à u tettu. I patroni di questu hè bisognu à travaglià in guanti di gomma.

Prima di principià, avete bisognu di preparà:

  1. Studiate l'infurmazioni furnuti in l'articulu - cumu di lavari l'u teatru di stretchiu, soprattuttu brillanti, per ùn sfigurarle micca l'apparenza.
  2. Determina a fede di u travagliu - sè vo avete bisognu di purificazione di u teatru in tutti quelli o solu in a cucina, in u bagnu.
  3. Fighjenu quantu a contaminazione sò, sia quì sò spots.
  4. Preparate una scogliera o tavola. Hannu a essiri stabbli e cunfurtera di travaglià. À i tetti bassi, pudete ne puru u tettu in pettu nantu à u pavone, cù un scumpete, cù cura cù un pappeddu arzolu cù rinceri aggrottati nantu à a stanza. Pudete cumprà un mop cù fugliale fugliale.
  5. Ughjettivi cù detergenti, una sponta intaglie, un ragu rossu da un vechju stilu di cuttuni (u lettu di lignu hè ideale adattatu).

Avete bisognu di lavurà u teatru stretchjianu?

Cumu puderà lavaricà l'altru suffissu è si pagheghja à tutta a cosa depende di u gradu di a so contaminazione. Se ùn ci sò mancu in u tettu, ma solu un pianu chjappu di polvara, da piacè di lavurà u tettu cun un ragitu seccu. Hè pussibile, mette nantu à un aspiratori un cisciu bruschinu cù una sunnita longa è vultendu in u dispusitivu in u putere più bassu, per coglie i tunina di u limitu. Senza assai curaziu di ùn tocà u tettu cun u pienu, per ùn scumparà u materiale. A difesa di a contaminazione serà bisognu di l'usi di l'acqua è di i detergenti.

Cumu lavu li stini stretchmenti senza divorziu?

A prucedura per lavurisce un travagliu speciale ùn sanu quantità, ma quì hè u prublema di lavurisce u teatru di stretchira in casa, perchè ùn ci sarà micca divorziatu più tardi, pudete avè u vostru esse a prima volta. A volte l'affari di u celo eccessivu aghjunghje à l'acqua troppu detergente o applicà lavu di polludu, sosa, preparazione chì cuntene àciti, chlorine, abrasivi. Ùn puderebbe usarie micca cusì cusì s'ellu ùn vulete arruvinà u suffittu.

Cumu pudariu lavare i teatri cusì stretchu?

Perchè pudete lavà i teatru strettu, perchè u risultatu di u travagliu chì site sicuru per piacevule:

  1. A scelta megliu è più sèmplice hè di utilizà strumenti spicializati per lavamà u stretch ceilings. Cumu fà ublucià u fabricatore cunsultatu currettamente à l'buttiglia.
  2. Pudete utilizà un pruduttu per a cura di i vetru, chì cumporta ammonia.
  3. Sì avè averete pussibule solu u liquidu lavatu di vapore , pudete aduprà solu, solu ùn sia micca esercitu, si deve aghjunta à l'acqua in una cantina minima.
  4. Per caccià i pezzi di lumera in l'acqua, trasfurmà in un pocu alcolicu (preferibbilmente ammonia, ma pudete ancu etil) è di struisce u tettu cun una palla lavura nittighja cù questa suluzione.

Perchè per lavà un tufonzu in a cucina?

Ancu in a presenza di stretchjà, u suffittu in a cucina hè più forte chì l'in altre persone di a casa. Vapuri da i platti apprussimati, i prudutti di a gasa accumpagna u settore nantu à u revestimentu di film è diventenu un campu di aéri superbali per u polu. Cusì ùn avete micca di gestisce l'acqua ne forti ordinariu, avete bisognu d'avè usatu detergenti per u teatru di stretch. Hè stanu sustanzi chì facilitate a sviutà di e mannarii di grassu è altri contaminanti, acqua distillata è ammonia.

Hè bisognu à purtà u ceppu in modu, è per mezu medichi à esce da u travagliu - da manghjà da manghjà da ellu stessu: in acqua tibia aghjunghjenu u sapone di robba, fretce l'scuma è travaglià cù un tettu di spuma soffiava. Da u sapunu nantu à u glossu pò esse un divorziu, cusì dopu à u trattamentu, u tettu si deve esse squanditatu cù un colpu di scuma, chì deve esse bè è spessu rinfurzata in acqua neve. L'ultimu passu hè di schisà u tettu cun una spugna umida cun acqua cale, in quale ammonia o alcoliche di etylu hè aghjuntu, cù movimenti sbucciii (micca sfraccià o micca intrecciate). Imberate secca cù draghici.

Avete infurmazione per lavurisce u terzu torchico per estensione a so bella apparizione è di cunservazione per sempre di gloss. L'ultimi suggerimenti: ùn portanu u tettu à un statu chì hè impussibile di stuiarru di terra senza sforzu significatu. Hè abbastanza à pulisce i sei mesi o un annu per evitari u bisognu di cambià a tensione nantu à u tettu solu per l'incapacità di lavà.