Cume lavate a purplishhi - cunsiglii per lavà l'opzioni più preti di a cortina

A quistione di lavurisce a cortina hè stata pertinente per e donne di casa sempre. Ci hè un novu materiali, in e vendita offre un pani raffrinu i geli, è a tecnulugia cù ogni bobina di sviluppu palesa e cose cun più cura. Per quessa, e ricunniscenza sò stati rifurmati da tempu

Cumu lavatu a cortina in a lavatrice?

Un modu veloce è faciule per portà e curtains in fine è falesa di u polu è di siccaru sanu. Per queste serviziu hà bisognu di rializà parechje soldi, è parechji tipi di tessuti sò rializati bè per esse in casa. A quistione hè se esse possibbili di lavare purpurini cù anchi, ci hè casi sempre. Questa hè una materia di abitudinu, perchè u lavà in un saccu spiciale ùn permettenu micca firmatu à martellà finu à u lavamanu di a lavagna. Ma u tempu d'installà è dismantle e cortini seranu parechje volte menu.

Cumu lavu persiane persiane?

Manicura delicata di trisci di tissuti precisa un acqua calda è neutri, cleansers sani. Prima di pudè lavate persiane persi, ci anu da esse cura cù cura, in una pusizione verticale pò esse distorsioni per u stretchimentu di u materiale.

  1. Bagno da una solu solu qualità di sapunà simplificà a limpieza. Allora, u cortina si stende durante una ora, solu puzzimi neutresivi è gels seranu adattati per a cucina.
  2. Sempre hè più difficiule di lavà i mani, ma tali trattamentu dilicatu ùn serà micca rimpiazzatu per un regnu dilicatu. S'ellu hè decisu di dà u tessili à una lavatu, ùn deve esse micca più di 30 ° C è solu u regime senza pressu.
  3. Rinvimentu solu deve esse fattu manualmente, per evitari l'apparizione di tàzzii o taffè.

Cumu lavu persiane?

U fattu chì si tratta di a struttura di finestra, hè sempre trattata cun una cumpusizioni per rimpiaverà u polu è a terra. In ogni modu, quantu l'esplojtazioni hè in particulare, a quistione di se esse possibbili di lavà persiane cernante devendrà.

  1. A robba hè stata dispunibule in u bagnu, perchè chì u tela ùn manca o libbra.
  2. Perchè deve necessariu di lavare purità cù impregnazioni speciali cun cura, hè megliu per piglià un modu neutru. Hè dispunibule per dà preferenza à i gels, u pezu deve esse dissolvi in ​​acqua calda.
  3. A suluzione hè applicata a spugna per movimenti fissi, senza frutti addivati. Dopu à u trattamentu, a robba sdrughje sottu à a bufa. Hè impurtante di lavà di tutti l'agentsi di purificazione chì u soli ùn facianu micca manchessi in l'impregnatu.

Cumu lavu la cortina torrente?

Kisei à a finestra siate sempre elegante è eleganti. Lavatu u filatu pò esse un prucessu difficultu è longu. In ogni regula, tuttu hè faciule. Prima di pudè lavare a cortina di u filu, andonu prestu degnu.

  1. U dirittu nantu à a curina in a pusizione per attaccà, i filamenti sò stati, allughjatu in un grande trenu. Pudete ghjustu l'arnesi in parechji posti. L'urdinamentu hè di prevalenza cunfusioni.
  2. Si lavagna a manu, l'armata ferita hè immersa in una solu solu nantu solu di savore. Dopu à una ora, aghjunghje l'acqua calde è frutti. Hè impurtante d'uttene un poeta di licuttu o pochi dissolutu per ùn micca affucà a tessera di fibra. Rinse preferentemente uni pochi volte.
  3. In la macchina lavate e tagliolini megliu cum'è i scarpi - in un saccu, fate u modellu à bassa temperature senza spirazioni.
  4. Dopu lavuratu, a cortina hè colpu nantu à a corda è permessa di dallighjà. Siciliate ghjè nantu à a cortina, sottu u so pesu allungatu è allisatu.

Cumu lavu purtii cù lambrequins?

U disignu hè cumpletu cù dilizii, è devenu turnà ogni ghjornu in u so locu. Ancu i cose più difficili, si lambrequin hè dura. Prima di pudè lavurisce a cortina in a lavura, avete detechjarà a struttura di a finestra è poi pruceda nantu à u so tipu.

  1. Per un lambrequeno finitu, lavavanu in una squadra di màmplia hè permissibile, se ùn hè micca nantu à terri di velvete o di senile, sti telessi hanu da esse ottenuti à e mani di i prufissiunali. A sera o di a lana pò esse lavata solu cù mani senza tinedu, u poliester cù tulu pò esse carbu à una lavagna in un modu delicatu.
  2. Per lambrequins, un schedariu di lavurama segura hè sceltu senza assecenu è pressanti. U tamburinu hè tutta mità chiuchèntu per ch'ellu ci hè spartimentu per un acellu intensu. A veces hè sensu di mette à rinse più di impedisce u divorziu è biancu.
  3. Se u tempu hè struitu per una purtazione nuvola di lambrequiniu dura, si sia realizatu solu in l'acqua tèbia è cù detergenti dissolvuti cusì beni. Cù una sponza brutta, avete da lavà in manu u tela sottu u flussu di l'acqua è l'impiccanu, fintendu ind'è a manera uniforme. Ideale, latinu duru sicuru, duverà esse in una superficia horizontale pianosa.

Cumu lavu purtii cù un ghjuvelli?

Ùn hè micca cusì difficiulmente di fabricà cumu si lavate purplishiu cun ghiacchissimu : a peculiarità di cura hè attente à a gestione cumunitetà di i fittings. Quandu u lavu, l'odei sò in u locu. Sicondu u materiale, ponu esse lavati à tempurità alta è bassa.

  1. Se l'accessori sò fatti di plastica o metalli cù esmalte, alta velocità è acqua caloria l'hanu torna inutilità per a prima volta. Evite esse prublemi aiutanu à salvà u regulu senza squeezing.
  2. In a squadra hè chjaru bellu lavà a cortina cù l'armamenti solu in un saccu specialu. Cusì, u tamburinu o altre dettagliu di a tecnica ùn sarà micca danatu, è l'aneddu stà in u locu.
  3. U sicondu prublemu di lavare purpleddi cù un ghialone sò i tacchi nantu à u tecido dopu a lavare in a superficia di pezzu. Utilizare un shampoo risolviarà u prublemu, lavarà a tela senza agisce. Sì i mancu nantu à a tela sò vechja, prima ch'elli sò lavati cù cortini cù aneddu, ci anu stati abbandunati in acqua calda cun un remover di taca.

Cumu lavu a cortina di lino?

Per u linu, a reputazione di un tessulu capricci è hard-to-care facia. In ogni casu, a quistione di lavurisce a purità di fugliale era simplice. I prublemi ponu esse risultati solu cù tessili colore, o rummutu.

  1. U lino biancu durà sopra i schedari di lavoro più severi è e altitudini temperaturi. Una tessitura finita cù un mudellu o ancu u culore hà bisognu à piglià a cura. Lavatu hè pussibile solu à 40 ° C.
  2. Dopu a rimessa da a macchina, l'ombra debite daveru è allusingate per evitarle creases. Sece u pruduttu ùn avete micca bisognu di finishing. A cortina moltu più longa dopu chì u ferru sarà tranquillu senza sforzu.
  3. In a pruduzzioni di sustanzi chì anu sdieri di linu chì prolonganu a sicurezza di l'aspettu di i cortini. Lavu freti è aggressivu lavarà dinò sustegnu, è u tessulu sarà pianu gradualmenti fugliali è visibili.

Cumu lavu a cortina capucine?

U tulunu di Kapron tene avant: si serve un bellu pezzu è ùn perdenu micca di parechji anni, se furnisce l'assistenza curretta. Ùn avete micca bisognu di stessi o manipulazione extra.

  1. Per lavà di manu, a bacinu hè chinu d'acqua calda è diluted cun un detergente liquidu. Pulverinu à l'usu hè permissibile, ma strappeddu in i fibri di u granu di un pruduttu sottu a influenza di a luz di u sole, farà u tulipanu di neu biancu amaricu è untidiu.
  2. In a lavagliatura di lavezza hè realizatu in un modu delicatu à 30 ° C. Hè desirabili à abbandunà à secredu è spinning a alta velocità. Dopu lavatu, i cortini sò permessi di drencure, in seguita, i mezi secchi sò colpi nantu à a finestra. Sottu so pesu sò allisati è ùn ne ùn ne necessite più attenzione da l'affari.
  3. Prima di pudè lavare a cortina in a lavapiatte, pudete mette in un saccu di lavandariu.

Cumu lavu a cortina pliegata?

I pruduzioni cù i pruritori sò sempri cchiù difficili di pulizziari, perchè l'usu di a màquina hè stata sclusa è sparendu e mancu modu neutrali. Prima di pudè lavare a cortina di u poliester, sò sempri megliu à spiccau cun un toboghe speciale per evitari u divorziu.

  1. Plisset hè scurazione da a finestra, è u canvas hè liberatu da i pattifuni. Pre-wash in a bathroom with detergent for water cleansing for washing hands. Hè cunsigliatu di dà preferenza à u polvillo liquidu, perchè micca trovu a struttura di tela.
  2. U pruduttu hè dipped for a while. Allora accentu à a so sponta. Ùn pudete micca friccià o squeeze una tale cortina.
  3. Rinse sò in acqua calda, pudete sottu run. Hè impurtante chì u curtain di vetru hè in a pusizioni dida.
  4. Quandu l'acqua drena, u plisse torna à u so locu in a forma plegata. Da u tempu à u tempu, u cortina hè apertu per assicurà mejor.

Per lavu a cortina di vellutu?

Prima di pudè lavare a cortina di u pesu pesu, hè bonu per sapè da u so costu in a pulitura in secca. I prudutti pisanti forti da mette in modu da a manu sarete difficiule, perchè dopu averu travagliatu, u pezzu pisanu duie volte. Per d 'altra banda, hè faciule simplificatu.

  1. Prima di trasmissione à u tamburinu, a cortina hè rotolata in viaghju da vultà, per evità di danni mekanicu à u fustiziu pourable caracteristicu.
  2. Hè assai impurtante, nantu à questu prugrammu per lavà i purità da questu materiale. Modu cù una tampiratura di più di 30 ° C senza spirazioni cù un uceugnu minimu di l'acqua nantu à u tela - cundizzioni di lavura in l'apparevuli in casa. A robba longa ùn devi avà inevitabbilità u tela.
  3. Pulsà a manca di cortina, evitendu torcia. Hè permessa solu per appicultà a tela.
  4. Aduprate u pruduttu di velvete in una pusizione horizontale. Stir the fabric after drying only in the direction of the pile.

Cumu lavu satin blinds?

U brillanzu carattaricu di u teatru è a facilità di curvatura suggerisce un pruduttu curabili è u cumpetente durante a pulitica. L'Atlasu hà una peculiarità di perdienti u so distintu è di i muschi, postu chì serà difficiule di rinvià a so funzioni antica.

  1. Ideale, l'atlas solu esse smegmatoghji. U tissu ùn manca di friczione, sfruttamento o torcia. Fibri cù tali effettu meccanicu perde u so brillo, è i cortini fade sensitivu. L'acqua fervente à 40 ° С, shampoos o gels per lavà a so materia di sita - cundizioni ottimichi di lavare.
  2. Se a decisione di lavare in a manu di scriviri hè accettata, u modellu per i tessili di sita hè sceltu. Cusì vi evite micca tezzulli u fibru di u tela. Se ferma friccià è squeeze à l'atlas, vi mostrarà li prugettu è di i zucchetti, affittuate quellu chì hè assai difficili.
  3. Prima di lavà i purità bianchina, pudete cumprà un gelu o un shampoo per lavà i tessili delicate. Pòdis dissolve cumplitamenti in acqua calda è assai difficiuli, è e picculi partìidi dissolutivi in ​​i fibri di u tessulu inevitabbilamenti i purtanu à u amarente.
  4. Rinfria u curuperu megliu in l'acqua tèbia. À questu, pudete aghjunghje un pocu vinegar per ottene un spone chjaru di u teatru.

Cumu lavu purtii cù vandalità di vetru?

Percimenti nantu à i filamenti sintetichi cuntamini assai più lente ca i cortini conventi. In ogni casu, anu bisognu di ricaricà è lavoru u polu da elli. Ma in stu casu, tutti anu da fà cù i vostri mani. A quistione hè cumu per lavà i purità in a lavura ùn valuta, perchè i perleghji pò dannu u tamburinu. Sì, è cù l'impattu miccanicu, u vetru pò perditu u so brillo. Hè necessariu aghjunghje i cecchi in parechji posti è mandà à una solu solu cun solu gel di lavare. Perchè durante un'altra, poi arringe è rinsegna bè. Chjapperà in un state semi-seccu.

Quandu deve spessu lavu la cortina?

Per evitari l'accumule di polvillo in i fibri, i medichi ci vòglienu lavate i cortini per almenu una volta di trè o quattru mesi. Se u tela hè aspiratu da u mumentu, lavate ogni sei mesi. Per curtains di cucina, e cose sò diverse: anu da esse refrescati quant'è bisognu, perchè ci sò più spessu. A risposta, cume spessu per lavà i purità in un appartamentu, dependa u tipu di tela. Tulle senza lavà pianu rácevi moltu à rimborsà u gustu è acquistenu un ombra giallo, per quandu hà bisognu di lavare ogni parechji mesi.

À quale tempura mi devu lavà i cortini?

Comu prumudica prumove, tessili di finestra si serve assai più longu, s'ellu hè micca espunutu à e so influenze aggressivu termale è meccanica durante a purificazione. Prima di pudè lavare a cortina in a lavura, hè impurtante d'esaminà a nfurmazzioni nantu à l'etichetta. A maiò parti di a tela pò esse lavata nantu à e cundine dilicatu, a temperatura di l'ordine di 30-40 ° C. Per priservà l'estructura di i fibri, hè megliu per rinunzà l'acellu di a machina di scriviri.