Cume a lavaldà u teatru di stretchjulinu - i meglii modi è i mezi di salute sicura

A maiò parte di e donnaturi ùn sanu micca di lavurà u so strettu cumu: sò solu teme per danate a tela di vinile o di tessili. Sì u seguitu a reguli basi, chì sò siguuti da i sperti di i servizii di pulizia, ùn avete micca a prutezzià.

Pudemu lavoru u tufonzu?

A supranenza di i pittimenti cum'è prima di l'altri materiali di l'acabatu hè oblicu: ùn ci fraccionanu è ùn ponu micca gialli. Sfurtunatamente, durante l'operazione, ponu esse manciatu cù sapiutu da u soot, depositu di tabacco, qualsiasi bevande - per esempiu, champagne durante a festa di u novu. Prima di decisione quantu a cura di u tettu, hà bisognu di capiscenu s'ellu pudite lavà. A prugettu spuntatu, ancu chì ùn deve esse micca freti, hè ancu inclusu nùmanu di manipulazioni chì permettenu allargà a vita di i tile bracciala è stampata.

Cumu lavu li stini stretchi in casa?

Cum'è un materiale per a so pruduzione, sia adupratu film di PVC o tela. Hè inizialmente impregnated cù una cumpunimentu chì impedisce una accumulazione abundante di polvara, ma a cura nè di i teatru stretchici anu sempre esse pertinenti. I seguenti cunsiglii per a so implementazione serà:

  1. Aduprate un minimu di dui draghici: unu deve avè una pila chjaru, u sicondu - una longa. U primu hè adattatu per a purificazione seche, u sicondu - per lavà in umiti.
  2. Preparate una suluzione di acqua cale cù detergente. A chimica di a famiglia hè pocu suluzione in acqua fredda.
  3. Maniteghja currettamente di qualsiasi tipu di lumera di u soffiu - i filamenti ùn devenu micca entra in cuntattu cù liquidi.

Curingu di tissuti

I rettiglii tessili da i sciabrazzi pò esse puliti cù una aspirateur cù un fucile in forma di un pezzu longu. Cuscenza per u soffiu di u stretchimentu satinettu hè ancu per sguassà tacchi a través di una purità umida. Ùn hè micca fora di u locu durante a so implementazione seguitarà quelli cunsiglii:

  1. U più novu in u locu, u più faciule ch'ò hè di sguassà. Ùn aghju intesu finu à a siccatura è, finalmente, impregnava in u tetu.
  2. U primu bisognu di esse imbuccatu cù una spugna di carta per rinforà a maiò parte di a terra.
  3. A pulverizazione hè pulita, trasfurmannu da i canteri à u centru - sta tecnica avè aiutatu à evità una crescita in l'area di a tacca.

Tension floating tensioning - care

Stu disignu hè fattu solu di film PVC è hè attaccatu da un arpone monte. Inoltre chì sapè à travaglià un tufonzu in un nivellu, hè difficiulmente imaginate quandu si lascià u polu da un tessulu di dui livres. Pudete fà questu in una di dui maneri:

  1. Utilizà un aspirateur. Puderanu sguassà u web, ma utilizate l'appruvamentu cusì currettu quant'è pussibuli, per ùn abbia micca a superficia è ùn anu micca duminatu u centru LED chì si trova trà i niveli.
  2. Cù u ragiu. Pudete schisà articuli difficiuli di alcuni di dui livelli diffirenti.

Cura di i luminarii nantu à u tufoninu

Se i lampi sò muntagnuti sottu à u tela, sò lavati cum'è qualsiasi altru luminemu luminariu - cù una solu di flanella è solu di savonu. I attraversi integrati anu un altru formatu di muntagna: piglià din l'elementu, hè difficiule di cumprà cumu scurrità bè colpa di u teppu suspende senza danni à u sistema di illuminazione. L'algoritmu per a cura di i centri must be as follows:

  1. I luminiari sò rimanighjatu da u ramu d'atterenza - cura, per ùn fà per danse u ring.
  2. Sò scumparutu cù un pappellu seccu è neutru apicamenti adupratu cun un filtru vitru.
  3. Lampi sò attravirsati in u ring.

Cumu cura di i tezze in a cucina?

Seczjonijiet di u tile, situatu sopra à u stufa, u fornu è a superficia di u travagliu, sò spessu vittimi di e tàvuli di l'oliu calore, u grassu è altri prudutti d'alimentariu. Parechji duminii di casa sò intesu si sia pussibule di lavezziu u teatru di stretchì in a cucina, perchè hè difficiulmente tolerate a contaminazione: sò fermamente visibili nantu à u materiale armpitiu, sustituzzioni frekwenti chì ùn hè micca lucrule in termi finanziarii. A cura di i teatrali di stizza in questa stanza sò utili:

  1. Brush with soft pile. In generale, l'utilizanu quandu a limpieza ùn hè micca cunsigliatu, per ùn averebbe micca per accidentà a revestimentu, ma cù tàzzii stubbornamenti altrimenti.
  2. Salt. Pudete esse mischju cù ammonia o una solu solu sapia per svià e manciati gialli.
  3. Branchezza. Cumu lavu l'altri limiti di colori brillanti cù u so aiutu ùn hè micca necessariu è di dì: a sustancia di branche chì dannà u pigmentu. Ma u foglie-ne biancu pò esse squanditatu cù una mistura d'acqua è u pruduttu per lavà.

Da chì hè pussibule di lavà un tettu stretchtu?

Comu film PVC, è a tela hè assai capricciosa in grooming, per quessa, hè faciule fà dannà cù a presenza troppu in u lavu o utilizà una strumenta di travagliu. Prima di vagnari i tezzii limiti, hè bisognu di caccià tutte e braccialetti è aneddu, per ùn ùn abbandunà i scratchici nantu à a porta. Per a pulitrici mettite, sponche è acqua sò cunsigliati, chì a cumpunimentu di detergente attivu hè dissolutu. Perchè ùn avere micca preghjudiziu u tettu, ùn deve micca avè cumpunenti cum'è:

  1. Sustanti abruzivi. Si abbandunonu nantu à a superficia di u microcrack: ancu una soda simpla pò causà danni irreparable.
  2. Acetone. Creatu nantu à a basa, qualsiasi detergenti per u teatru di stretch ùn pò esse adupratu perchè si funnu i revestimenti di film.
  3. Agenti Blanchi. Periculosi per i superfini pinciuti: ghjunghjenziaranu à a so putenza, ma avè un effettu perleculu nantu à l'intensità di u pigmentu è u patronu aplicatu à questu.

Chiddu significa di lavà un teatrinu stretchtu?

I detergenti sicuru ponu esse acquistatu in a tenda o preparatu in casa. Ci sò parechze risposti curretti à a quistione di ciò chì significa pudete lavà a struttura:

  1. Gel o crema per pratiche. I prodotti di cumpagnie per lavà i pagliaghji ponu fà sapè fà sapè cumu pollutanti cum'è fiori gras o gialli da u tabacco. Una quantità di u pruduttu deve esse diluted in un bucket d 'acqua calenta è spuma in una spugna.
  2. Acqua savantina. Diluted in water shavings o liquid soap in manu sò ancu adattati per questu rolu.
  3. Nitrate. L'usu di u sapone pò esse riduve da aghjunghje una solu solu di l'idrossidu ammoniu à l'acqua.

Si pi lavari li stini stretchi senza divorzii?

Se ùn ci hè micca un patronu nantu à u tile, doppu a purificazione cù un tessulu monofoniu, i tracci di a spugna è a solu suluzione puderà esse visibili. Domu duie di vivaci, chì cambianu regularmente u soffiu di u stretchitu, sapemu chì ci sò dui manere di evitari l'apparizione di tali divorzii:

  1. Sustituisce a spugna cun una ragna di franchettu o qualsiasi altre draghisa. Ùn deve esse micca solu di i filamenti sintetici, perchè avè assorbanu l'umidità pocu.
  2. Soluzzioni aquatosa abbandunata. I superfici lucali sò stati lavati cun spruzzu per lavà i speculchi è i so superfici di vetru nantu à l'alkoholicu, chì si secca quasi a l'istante.

Cume ferma per lavare elle strade?

A regulezza di a purità umida ùn deve solu nantu à l'occurrence di sviluppu impugnu, ma ancu nantu à a categurìa di tariffu di u materiale utilizatu durante a riparazione. A decisione quantu serà u cura è cumu di lavà i tetti, hè necessariu di adherite à l'opinione di l'espirienzi experienced:

  1. Varianti cusci vajani di u PVC sò raramente impregnati cù antistaticu, cusì u polu hè attatu più attivamente. Hè necessariu per aduprà a limpeza i higiene tutti i 3-4 mesi.
  2. Mudelli di primu mudelli fatti da tessili tessili sò trattati cun una cumpusizioni speciali, per quessa, ùn hè micca necessariu di lavare suchi limiti stessi da a sita è u satin più di una volta cada sei mesi.