Rings for napkins

Pagliacci sò un attributu obligatoriu di serve una mesa festiva. Fatti micca solu una funzione pratica, ma, sopratuttu una stètica. Antes de sentarse a la mesa e cuminciate u manghjatu, i vostri vignaghjini primurà è ammaneranu a manera chì a tavola hè servita , è se a hostessia pruvò a gloria, ùn passà micca innunziatu.

Servitori per i visitori pò esse colpi nantu à i spondi di sulari, sottumessi à un pranzu o tagliatore o pranziu in forma di una figura interessanti. Un'altra manera di serviziu hè l'utilizazione di aneddu napulitane especial. Sti accessori sò cunsiderate una opzione classica per u disignu di sumenti, chì spessu si mette in un uttellu riservatu o un uttellu, à festa di a festa o una celebrazione prumessa di l'anniversariu. Scupremu di quali aneddu sò è cumu di decorate una tavula cun l'aiutu.

Tipi d'aramenti per u servitori

I ani per u servitori in l'etiquette di stampa ghjucanu un rolu specialu, è acquistenu cumu secondu di e preferenze. Qualchissia più piace à i prudutti di metalli sòlidificate, altri, cum'è accesorii fatti di tela o di culore, è qualchissia hè ghjucatu nantu à articuli. Ci sò assai tippi di cìrzi per u disignu di sumenti, è ci sò abbastanza di sceglie quì.

Anelli di metalli sò cunsiderati cum'è clàssici anu. Di solitu sò fatti di l'acciau, ma puderanu truvà spessu un gruppu sfracicatu di cecchili per sirvigghi fatti di metalli preziosi, per esempiu, argentu. Sò stati dicurati cù gravure incrusciati, persienu, patinati, ecc. A moda di u tendenu di u risturante è l'imprese hotele sò aneddu stampati, chì ferma assai impressiunanti è sfascià u lussu è l'elitismu di u stabilimentu.

A vendita hè pussibule cuncrezioni di aneddu di vellucci da altre servitori - porcellana, vetru, di legnu. Scurderete sò selezziunati in tale manera chì i aneddu sò quant'è pussibule in armunia cù i pratiche è i cupuleri. Perchè a porcellana hè a mellor cura, è l'arbre sia apprupriatu si u stilu di a vostra cucina o di cante cumanda implica l'usu di materiali naturali in a dicurazione è furnishing.

Per piglià cecciu per cunceghi hè assai simplice: pudete cumprà cumprà è fà o stessu. L'accessori casani sò ancu assai populari, sò realizati in parechji tecniche: costura, beadings, quilling, decoupage. Sì propiu un arti artighjanali, ùn hè micca difficiule di fà cume such anings, perchè per questa scusa casi ogni materiau hè adattatu. Pò esse qualse cosa, da una travagliera di lignu per ischiarè o una scatula di tela à un filu standard chjubitu cù una pintura d'argentu da una canna. Distrughjavanu quessi anu ughjetti decoratori per u servitù fatti di perdi è cintes satin di Kanzash. E anelli di a macchina, tagghiati di broche in brocchio, o tècnichi nantu à a tècnica sò ancu assai belli. A scelta hè stata!

I cigliu simplici pò esse presu di cartuni, u foglie cù un filu di satinatu rilassatu o spaghe è decoratu cù qualsiasi elementi decorattivi (perdi, cristalli, cordone, artificiali o ancu freschi). Ma à u listessu tempu unu tocca à mente a regula impurtante di u sirviu: i dui cinghi è e napoleci anu harmonizà in u culore, a struttura è l'stile cù u mantellu è l'interni di a stanza induve a festa si tenia.

Inoltre, l'aneddu di napkin saranu un rigalu eccezziunale per u casu o anniversariu, è sussumanna, forsi, anche una famiglia vera famosa. U monogramma incisa cù l'iniziali di u ghjubileu o di novu farà u presentanu ancu più preziosa.