Trends of the season - spring-summer 2015

Ancu u fashionista più ingeratu, analizà e cullizzioni di famosi disinfettori, ùn hè micca sempre fàciule per definisce e tendenzi più pertinenti è vividi. Ciò chì pudemu dì di e donne chì vanu in un passu dinamica, pruvatu à riprofittà in i so carriera è in a famiglia? Hè per elli pruvate critichi di moda è bloggers popolari, compilendu e liste breve, ma capaci di i tendini più cali di ogni nova stagione. Per piglià u serviziu di i so servizii, avemu ancu prupunendu qualsiasi di sapè chì e tendenze di a stagione primavera-estiu 2015 si meritanu d'attenzione è abbandunà i podis à i strati di i città.

Accentu in ropa

Invece una larga varietà di stili, mudelli è solu solu di culore, a tendenza di i diseggiani à sfascià a fragilità è l'attratività di u corpu femminile hè chjaramente tracciatu. A principale tendenza, carattarizata da a robba in a primavera-stasgiu di a staghula di u 2015, hè u minimalismu di tagliu, a simplicità di linii è a siluura cunisciva. In i colti di primavera è estiu, indicatu nantu à a Milano, Parigi, New York è Londra, sò vistiti un vistitu di parechji longhi, ma sò uniti per una - una siluette diretta è un minimu di decoru. Per rinfuzzà, i disinfettori utilizanu tessili tessuti è stampi. Quali colori ci daveru? Prima di tutti, sò sti stampi d'u fiori , chì pò esse menu petite è grande. Ci ponu ancu rai verticali è horizontale in a tendenza, capelli romantichi è flirtibili è motivi etichi .

I culori più rilevanti di a stagione sò verni marroni, bianchi, blu, aranci, negru è russu. Per l'amatori di i tonalità pastel belli, i diseggiani prupone una scelta in favore di vestiti, capelli, bragdi è ghjunti di culori rosa, mint è blu.

Calzature di moda per a sesta primavera-estiu

I tendenzi principali di a primavera-estiu di a stagione 2015 è i calzaturi hanu toccu, chì now looks laconique and stylish. Per a bella meza di l'offerta di l'umanità prupone una scelta di comodità è cunsulazione, perchè u primu pianu passa i piazzi bassi classificate nantu à un talone di altu mediu, pratiche pienzi di ballet è i scarpi in un stil sportiu. A attenzione particulare hè statu pagatu à i dati di i diseggituri, chì volenu mudelli di mudelli di sciccareddu in i mudelli di tendenza. Sì i so sandali nantu à u puntu in taccu, un attribu indispensibile hè un corpu di u tobillo o una cornute in forma di T chì era in moda à l'anni settanta. Sì avete preferitu i scarpe femininesi è eleganti nantu à una falce, i tendenzi di l'istaghjone primavera-estiu 2015 si piacerebbe piace. Ma a scienza clàssica hà sappiutu cambiamenti, diventendu tipu di cunfurmazioni, fugliale in certi locali o di corrugati. I fannini di i giovani stileghjani cum'è i calzari masculini, i scarpi di u zirtu è i scarpi cun suli alta. Una bella serata di l'aula ùn pò micca fà senza stivelli d'arrabbiati o di cuir perforati.

Fashion handbags

U Laconismu hà ancu effettuatu i sacchetti, postu chì i tendenzi principali di a stagione primavera-estiu 2015 sò una forma rectangulare o quadrata, una decoru minimu è una funzione alta. I mudelli classici scuri è naturali sò sempre in tendenza, ma in a stagione primavera è stasera, serà difficiutable per esse senza parechje bandiera brillanti di culura cusciosa. Postmen, Hobo, saddlebags, embraggs, malati in miniatura - l'scelta hè abbastanza larga, per ellu sta preferenza per l'imaghjini di u travagliu ùn sarà micca.

Accessori - u toccu finitu

Riturnà à a moda di l'anni settanta suggerisce chì i accesorios seranu grande, è e tendenze di a stagione primavera-stasgiu 2015 aghjunghjenu a luminaria. U vestiti siluuri di lussu sò aggradèvuli cù straps finti è faldes di moda in u pianu - cù strapelli amè adurnati da una grossa frenu. Ùn fòrmanu scurdate di e panne di colpu, stoles, bufali, lenti è gioielli, affinchì quessa l'elegante figura, fatta da questa tendenza di a stagione, hà veduta completa è completa.