Perchè u fogli di bevande secondu in i pianti interni?

Per certi vitturiti, l'abitanti di u piazzu di a finestra si passanu carchi di verra, anu vistutu cù l'amore. Tuttavia, ùn importa micca quantu cura chì i cura ùn era micca, ancu e i pianti di a casa pò assicurà. E malatìi sò sfarenti, è si sorgienu per parechje motivi. Invece, avemu dettu per quessa chì i cunsiglii di foglie furiate in i pianti interni. E, sicuru, ùn vi scurdate micca di pruvà per trattà questu.

Perchè l'arghjintinu di e vaccini secchi in i pianti interni?

Siccome ghjè u casu, l'aspettu di cunsiglii di securità in animali domestici hè assuciatu cù imprecisioni in cura. Cusì, per esempiu, a ragiunità più cumuna per assicurà e foglie da i vegetali interiichi hè u siccatu di a tarra in u pote. A questu, di sicuru, conduite, untimely watering, chì in a fine hè inzucata da folla di falata.

Un altru prublema di cura di i fiori pò esse, per contru, a sopra sopra un cum'è terri. Hè veru, e foglie di i pianti nantu à i chjudici primu sèrviri, è poi ligonu. Se ùn piglià micca misure nant'à u tempu, se u tarrenu si troppu nunda, pudete cresce u pudete di e razzi di a to casa, chì hè periculosa per morte.

Un altru raggiuni perchè u fogli di e piante nantu à i canteri siccati, pò esse aria assai sequita in a stanza. In particulare stu prublema prublemi durante a staghjone di qualità in quelli appartamenti induve a calenzana hè centralizzata. À una scuperta grandore, i pianti interni a soffrenu l'asciucassi in a camara, chì in un ambiente naturali viaghja in regioni cù una umidità in l'airea più grande.

Quessi sò i cundizzioni cumuni di cunsiglii di ricchezza di leggerie di e piante domesti. In casi rari, stu difettu hè pussibule, per esempiu, quandu anu drentu l'acqua di l'acqua. U cloru dissolvi in ​​quì pò conduce à questi "credenze" chì pareanu micca solu in i cunsiglii, ma dinò in a superficia entera di e foglie. Un effetti simili si trova in eterazione di l'abitanti di i taglioli di finestra è cù fertilizzanti cumplessi. In ogni casu, invece, vice versa, a mancanza di certi elementi traccii hè a cullezione di u statu di e foglie.

Certi volte viaghji di l'animali domestici s'agginà nantu à cunsiglii cù quelle di suleddi o pesti. Folleti fugliale i primi è ponu accumincià à curlà.

I foglie di a casa i pianti secchi - chì faraghju?

A suluzione à u prublema risultatu direttamente da a raghjoni chì hà purtatu à u fattu chì a petite di a vostra petite hà iniziatu à secche i beccu di e foglie.

Hè assai impurtante per amparà cumu degnu e vostre piante, chì aiutanu à evità parechji problemi. L'acqua se face esse necessariu. A maiò parte di i fiori necessanu umidità quandu a capa di u latru siccà un pezzu centimetri. Ùn piacere micca u pome, in particulare in l'inguernu. In u invernu ùn devi micca bisognu di u cattivu debule è di e succulenti .

Inoltre, utilizate l'acqua chì hè staciona per almenu un ghjornu. Tali muzzimi eliminanu l'assecuzione di e foglie nantu à i cunsiglii cù una mancanza d'acquessu l'acqua di u grigiu.

Di ciò chì facenu, se a pianta foglie sece a punta di e foglie per culpite di u pezzu, u primu di tutte ciò chì vulemu avè cunsigliatu di u fioru fora di a pignatta. A pignata deve esse lavata cù savone. I pianti ripigghiamenu i radicini rottendu, s'ellu necessariu. In u fondu di u pomeu pusau una scuperta di drenaje (2-3 cm), sali e nova terra, chì inghjinisce una fiorita.

Se u vostru appartamentu hè aire ardu, l'animali anu necessaranu spraying. Ma certi volte ùn sia micca aiutu. A situazione hà da salvà i paleti cû ramu gravasu o crescente, quandu, comu necessariu, aghjunghje l'acqua. Allora i valdi si mette nantu à i paleti cun fiori. Certi cultillatori sò solu acquistà credu.

Da una creatura da suluzione hè aiuta solu à riordreterà a pignatta in un altru locu o à a cortina a finestra cun un tela trasluce (gasa). Cù un excedente di fertilizzanti, hè cunsigliu chì a pianta sia transplantata in un terrenu novu. Quandu i pesti sò affettati, u trattamentu di a partenza aereo di u fiore cù una solu solu sapmu o fungicida hè cunsigliata.