Scallop rose - preparazione per l'invierno

A rosa scalata hè una dicurazioni brillanta per un giardinu. Perchè a so cuntinueghja per piacevule è a staghjunada, hè impurtante impadisce dinò per l'invierno.

Cumu preparà a rosula scalendu invernu?

In u risultatu di a selezzione, i rosi scalculate ùn ponu accede à l'esitu di u mistieru organico in l'invernu. Quandu ci sò latte constante, i rosati sò una suspesa forti di a vegetazione. Ma si a temperatura sopra à almenu + 3 ° C, a vegetazione hè rinuvata è i sapienii movimenti sò in i filamenti. Quandu a temperatura cambia più à trame -3 ° C, u zucchinu in i vignaghjoli frigge, u focu di tissuti, è i craciate longu nantu à i currenti - glubbati. À i ghjovani rimintu sò particularmenti prufonda, in i rimori più vechji sò più persone. Ma ancu picculi fissure sò un periculu, perchè cuntribuiscenu à l'apparizione di l'organisini patogeni è putrifattivi cun un incrementu in a temperatura di l'aria. Questu pò conduce à a morte di e piante.

Hè per quessa hè necessariu di cunducta una quantità d'attività chì prumova i rosoli scalci per l'inguernu.

Alimentazione di rosoli scalendu

Dopu à l'agostu, i rosi sò stati fati fertilizanti cù nitrogenu. Questa hè necessariu per annunzià u crescitu di novi filamenti, chì ùn sò micca disprezzatu per l'invernu. À u primu ghjàllichi per elli, ci hè una minaccia di friddizza, anu da cumincià à a putenza è, in u risultatu, un boscu sanu poia moriri.

A l'agostu, i rosi sò alimentati cù ferti di potasio è di fosforu, chì aiutanu à rinfurzà u sistema radicali è riutane di e piante. L'ultime vestimentu topu hè fattu in a settimana di settembre.

Scrimmannu un scalciata risurgiu per l'inguernu

Parechji ghjunghjini principianti sò interessate in sta quistione: u cuteddu di cuteddu? E staghjoni hè necessariu per furnisce cù refuggiu per l'inguernu. A causa di fattu chì e rosse sò larghevuli, hè difficiule di caghjà. Ma ùn avete bisognu di cutà i fiori sottu à a radicali, perchè l'annu prossimu invece di vaghjime tornanu torna a aumentari. Questa ci pò daveru i fiori è ancu guidanu à a so morte.

Hè megliu di cut roses per un terzu. Inoltre, sguassate i rivolti è anziani rivolti, è ancu ghjovani, chì ùn avianu micca tempu di riunione à invierno.

Cumu pudendu stumpi risultati per l'inguernu?

Prima di l'iniziu di fretu, a pianta deve esse situata. I riti sò liberati da e foglie è dèttesi à u pianu in tale manera chì ùn ùn tocanu in terra, è arregistenu cù l'anziani. Sì avete aduprassi cù broti assai gruani, sò stati tombati in parechje trucelli.

À l'arburetti ciumi, i rimuli pò esse tressu da un tourniquet, ma di manera chì i spine ùn fà micca scratch the trunks.

Avete bisognu à coperta un pezzu per u invierno?

I prudutti ci vole à pruteghja per l'inguernu per pruteggià di i cambiamenti di tempurulite sùbitu. A manera più faciule di rifughju hè di pudè e rosè nantu à u caprettu di a corteza, fraccione è caghjà cù una paleone da quì sopra. Cusì sò abbrati da dui sides.

Hè ancu cumune è u metuu sicuru di u fundale, chì hè utilatu quandu rosali sò cultivati ​​in fila. Per fà quì, sopra à i fiori, una capanna d 'escuderia di lignu circa 80 cm in altu, chì hè cuparta cun un film di polietileno, hè custruitu. Nzinu a prima nuvembre, i fini si sò abbandunati. Dopu à l'iniziu di a fretta, i fini sò chjusi è cuparti di una film. In casu l'invernu hè latru, un materiale di terri pò esse postu nantu à a cima di a film.

Se i roses creanu in arburi separati, ponu esse prutrate in a forma di un lattice retangulariu. Dintrettu, u spaziu adduvi per a so fiori, chì hè necessariu per a circulazione d'aire. Above, u quadru hè cupartu cun materiale di tetti, lutrasil o altre materiale protettive .

A cumplimità di sti règuli à preparalli roselli scalendu per l'inguernu l'aiutà à aspittà l'invierno è per fà i so cumpagnie in a prublema.