A vaczera di i vittimi di Chernobyl

Hè più veinticincu anni avè passatu da a terrible catastrophe chì smintevi u mondu sanu in scontri. In u risultatu di l'accidentu in u NPP di Chernóbili, i liquidatori di l'accidentu suffriu, unipochi di quellu chì hà digià morse, da parechji tumuri, dannu à u sistema di i hematopoiesi. A vita di i liquidatori rivoluzionarii, l'evacucelli è a pupulazione di e circundante ùn hè micca faciule - soffrenu da parechje malatie, inclusi i disordini di u sistema endocrino è nervuu, l'oncologia. I vittimi di l'accidentu, hà dettu una quantità di prestazioni, trà elli una vacanze pagata supplementu.

Chernobyl in lettu

A licenza di Chernobyl Extra ùn sustituisci micca u principale, ma hè datu in più di questu. In calculà a durazione totale di u pagamentu annu pagatu, i ghjorni di livellu basulari è supplementariu sò summarizzati.

I vittimi di Chernobili di a seconda è a prima categuria sò intese per piglià un vacanze annu pagatu annu. A durazione di a licenza supplementale hè quattorde ghjorni di u ghjornu per l'annu, chì pudete utilizà à ogni mumentu.

A licenza di sopra à 14 ghjorni di u calendariu à a spiża propria hè attribuita à «Vittimi di Chernobyl» di a categuria terza è quarta, cù i zitelli di minori chì vive in locu di a contaminazione radiactiva. U drittu hè garantitu à un solu parent. U pagamentu per e vacanze supplementu à i vittimi di Chernobyl hè realizatu da l'impiegazione à u so spesione, è i gastri incurati da l'impiegazione sò rimbursati da i cuerenti autorizzati.

E donne chì sò in una pusizione interessante è anu u statu di "Chernóbil" di qualcunu di e categurìa anu ancu u so privilegiu - sò pagatu nantu à a licenza di maternità di centu ottanta ghjornu di u ghjornu à u puntu di novanta ghjorni da a nascita è 90 ghjorni di prima. A quantità di assistenza à e mariana hè determinata colectivamente è hè datu à a persona assicurata cumpletu, sia u locu di l'impiegatu, a durata di u serviziu, è u numaru di ghjorni di vacanze chì anu spentu prima di partenza. A assistenza hè pagata in u 100% di u saldu mediu. A licenza di maternità per a donna chì anu da 1 à 4 categorii affettati da l'accident di Chernoglio hè datu nantu à una scheda mèdica emesa da l'istituzione medica in u locu di l'observazioni, durante centu ottanta ghjornu, da a settima sette settine di gravidanza.

A pruvisione di licenza supplementale

Quelli chì sò intigrati à licinziate addizione u pudete aduprà in u so primu annu di travagliu, dopu à sei mesi di travagliu cuntinuu. L'iniziu di u "Chernobil" di vacanze in a lege ùn hè micca provista. Ma cù l'accunsentu di u patronu, l'impiigatu pò sempre furnisce ghjorni supplementu per vacanze. U trasferimentu di u vaciu supplementu micca usatu per l'annu dopu, o sustituzione cù pagamenti in metudu durante u travagliu di u funziunale, ùn hè micca permessu.

Nzè cun pagu pagiu supplementu, i "Vittimi di Chernobyl" sò pagati per a ricuperazione di una compensazione unica per tempu. Puderanu a cumpensazione di u liccetu supplementu è di dinari pi ricuperazione, una persona cun una statement of payment of leave, anu deve appiecà à u so postu di residenza à u corpu di prutezzione sociale di a pupulazione. L'applicazione deve esse accumpagnata da una copia di u certificatu, chì dà u dirittu à i prestazioni, un certificatu di salario mediu, l'altitudine di pagamentu per un licinziu addiziale. U certificatu di u periodu di licenza supplementale, chì mostra l'ammontu tutale di cumpensazione per quessa, è u saldu mediu di l'impiigatu deve esse furnitu da u patronu à l'impiigatu. Hè da esse firmatu da u chief accountant, u capu è stampatu. Spessu per l'ignuranza o per l'impurtanza per esse di u cullettivu, a ghjente ùn esci micca sopra à pocu, ma per "vittimi di Chernobyl" hè necessariu di mantene a so pratesa di salute.