Cumu pomu una bella pressa per un mesi?

Un stomacu bellu è stùbu hè u sognu di alcuni femine è l'orgogliu di l'altri. Per pompàli, avete bisognu di fà un grande effort è observe certi reguli.

Basi rigulari

  1. Per esse ingaghjati cù più effikace da a matina, questu, immediatament dopu à despertanti per fà parechji appropeni. Cusì, u corpu hà da cumincià à cunsumà a grassa almacenata. In casu, si ùn ci hè micca pussibule, pudete aduverà furmazione à ogni tempu cunvene per voi.
  2. Ùn hè cunsigliatu di pompà a prissioni durante a menstratura, perchè questa pudere alcuni santeghjanu o pruvucà l'apparenza di u dolore per u spasm muscular.
  3. Quandu travagliatu nantu à stampa, hè impurtante ùn mancassi, se ti travagliassi assai è facenu assai ripitenzii, puderete vede à u fattu chì i musculi di a pressa abdominal a causa di u travagliu ùn dete a risposta bè à a carica è tutti i sforzi sianu ineffettivi.
  4. In più di furmazione, avete adiritu à nutritura propria. Abbandunà in tuttu u dulce, farina è fatty. Senza solu acqua non carbonate. Amassi assai alti di prutezione.

Complecità di exerciti

U numaru d'esercitiu aiutà à a pump the upper part of the press and the rectus muscle. Attenti nantu à i vostri sturnelli, i peri, per dalle à i ghjinochje per fà u largu di e spalle. In u travagliu di l'esercitu, a spina lumbar hè firmata à u pianu. E mani darrere di a testa in u casteddu, i coli sò divorziati. A vostra tarea hè di stretghje i spalle è pettu, cumu spieghjanu à i vostri ghjinochji, è nantu à l'inalazione tornanu à a so pusizioni originale.

U numiru l'esercitiu 2 a carica principale serà nantu à una curretta, transversa, è ancu cum'è musculi internu, oblicu è esternu. Mentiràntirru in chjappu, avete bisognu di risaltà e so percià chì i chjavi sò paralleli à u pianu. Mani in pusizione, cum'è in l'exercitu previa. U vostru còmpiu hè di spiegà una perna per avè cusì chì trà ellu è u pianu sò 45 gradi, è anch'elli alluntanendu l'omopidulare da u pianu cun u codice à u ghjinochju bent. Cù inalatu, avete bisognu à ritornu à a pusizione iniziale è repite u listessu cosa, ma in un altru ordinariu, per quessa, cambiantete a perte. Senza a premsa per tuttu l'esercitu in tensione.

U numiru d'esercitore 3 darà una carica à u fondu di a stampa . Fate nantu à u so spinu, è fate i vostri mani sopra u corpu o sopra u so testa. Avete bisognu di cullà i piernas nantu à l'exhalazione per quessa custituiscenu un angolo right con u corpu. Sì hè difficiule di mantene i vostri zicchini diretti, pudete dàdene un prugettu à a volta. Per via inhalazione, tornanu à a pusizione di partenza. Se vulete complicate l'esercitu è ​​crescita a carica, pruvate micca di tuccallu in u pavimentu cù i vostri pedi, oltre è sempre in u pesu.

U numiru d'esercitiu 4 aiutà à pudè pump the oblique muscles of the press. Fate nantu à u to dorsu, aghjau i vostri genghjeva è tiragà finu à u chest as much as possible. Avete adigheratu à questu postu. E mani darrere di a testa in u casteddu, è i coddi sò spargugliati à i lati. A vostra còmpiu per esalzà hè di ridivanu i vostri zicchini cun u modu chì sò paralleli à u pianu. Ritorna à a pusizione di partenza.

U numiru d'esercitivu 5 aumentà a carica nantu à i musculi oblughu. A pusizioni iniziala à u manca left, stenderà u bravu u manivertinu è affiziuneghja à u palme, è piacenu a manu ghjustu sottu à u capu, è ghjucate u coddavitu indefinitu. Tandu devi cusì chì u corpu si forma una linea. U vostru còmpiu di l'exhalazione hè di cundùcelu u spalla à u ghjustu è a crescioni in e caghutii quantu pussibule, è i vostri cadenti per incontruvi u vostru capu. Mantene à qualchì contu, è in u spiritu di inalione riturnate à a pusizione di partenza. Verificà constantemente chì i vostri zuttati sò stirminiati è appughjate strettu contr'à l'altri. Do 20 repitizioni, repete u stessu in l'altra parte.

In casu di rigulari à esercitazioni è observe tutte e regule, in un mesi, pudete avè un stomacu chjucu cù un bonu relieve. Ricurdativi chì in u futuru a stampa ùn sparisce micca, avete bisognu di cuntinuà a furmazione è aderisce una nutritura adatta.