Chin Japanese - care and content

Specialists dicenu chì u locu di nativu di u ghjovanu hin dog hè l'Anticu Giappone. Per un bellu pezzu i sti cani anu cunsideratu sagratu è vintu solu in u palazzu imperi. S'è vo site u patrone di stu cane inusuale, ùn hè micca impeditu d'amparà chì simule di cura si deve esse presa per a barbara di Giappone è chì sò e cundizzioni per u mantene.

A natura di i corsi japoniali

L'hin giapponese hè un cane cù un carattere equilibratu è i boni manerli, chì mai vaghjile in vain. Puderete risponde à una campana in a porta o à una persona desconegada chì hè intrutu in la casa, ma rapidamente calma.

U mandru di Giappone hè sempre in un bon di l'umore, hà una funzione perfetta per capisce u so maestru. U cani serà u vostru amicu dedicatu. Cù l'affettu particulari è l'amuri, u ghjitu tratta i zitelli.

Ghjennaghju animale è ghjovana ghjovana chì li piace à caminari è di ghjucà, si cumpone bè cù l'altri animali.

Caring for Japanese Chin

Kokimane Japanese hè bona salute. L'animali cù u pilami sò micca sottoprite. Per quessa, in u periodu di sultantu, i spulleti di capelli ùn volontanu micca in la stanza. Dopu un passatu ancu in tempore chjucu, a lana di una hina japonaise, quandu si secca, sarva bella e bella, a siccatura ùn si stà. A lana sedosa ùn caduta micca, è pudete pudè solu una volta per a simana.

Baziu u cane quantu necessariu. Ogni ghjornu t'avete bisognu di coghju di i denti è lavate i vostri ochji. I partiti in ghjinirali seranu a chjave per una bona forma fisica di l'animali.

Cosa da alimentà l'hina japonesa?

U cane di razza giapponese japonaise in mancia ùn hè senza pretensione. A cosa principale - ùn micca cunsultate l'animali. A dieta di u ghjornu di china ùn deve cumpressione di proteini d'alimentariu: carne , pesce, carbuidrati: cereali, verdura, greens. A fonte di calciu hè casgiu di casgacciu cun iogurt. In no event can you feed the hina with pasta, salchichji, pasticcini.

Comu pudete vede, cura di i barbuni di Giapponese hè micca cusì diffìcilu. Ma u cane sarà per voi una fonte di gioia è pace di mente.