Uveditu senza mancu

Se ci hè bisognu di preparà una pasta senza l'ova, i ricetti pruposti avà vi aiutanu à fà sapienti à u migliori manera. I prudutti di qualchì teste sò quant'è qualchì l'altru è sò distinti da u so splendore è di l'airiness.

U pezzu di pezzi cù tanniculi senza ova è latte - ricetta

Ingredients:

Preparazione

A preparazione d'una pasta di levitu senza ova cumincià cù l'attivazione di a funzione d'elevatori di u levitu. Per fà quì, calda l'acqua limpia à una tempura in a rigioni di 38 à 40 gradi. Puderete aghjunghje u levitu in questu è aghjunghje finu à ch'elli sò micca dissolute in u liquidu. Eccu, pour à u zuccherinu, mischjà per disolvi tutti i cristalli dolci, aghjunghje una farina pocu è deve a massima stand in u calore per deci à quattici minuti. Pudete mette un cozzi in un cuntinuu cù l'acqua calda o in un forno ligeramenti calanzu è apumputu.

Fiancà, aghjunghje l'oliu vegetale senza u fiadu, u salinu, cernice à a mistura u restu di a farina è cumince u prucessu di l'aminatu. In inizialu, mischjà a massa cun una cullette, è poi utilizate e mani è seguità aminate finu à ottene una pruduzzioni uniformi è uniforme di a pasta. Quandu u ghjocu hè assicutatu, puderete prucede à e cipolle. Un avviatu di teste supplementu ùn hè micca nicessariu. Ma avemu nutatu chì, si pensa à fà prudutti asciutti in u fornu, da ellu da prima da esse u tempu di risaltu è maturu nantu à un fragnu di furata in un locu caldu. Per questu, secondu a cundizioni di a temperatura, pò piglià da quaranta à sittèsi minuti. Sì i pezzii chì pensanu à fritte fritto, quellu chì u bisognu ùn hè micca necessariu. Prodotti immediatamenti dopu a furmazione ponu esse rinfriscati in l'oliu caliu è biancu da dui partiti. U so splendore, sò state in u prublema di fritterie.

Questa varianti di a pasta di levadura, in vista di l'assenza di cumpunenti di l'escorpioni, hè perfetta per una pudica fritta.

Dolcezza di levadura di levadura nantu à kefir senza ova - ricetta

Ingredients:

Preparazione

In questu casu, cum'è un base di liquid, usaremu kefir. Grazie à questu, a pasta ferma esse ancu più magnificu è licurosu, anche a mancanza di uova in a ricetta. Allora, partemu da a preparazione di tutti i cumposti liquidi. Miremi kefir è un oliu raffinatu in un tavulinu, aghjunghjenu a salata à a mezcolata è cunglite meticulosamente. Avà a massa ci vole à esse ligeramenti calvinata, per crià e cundizioni ideali per u travagliu fructu di fungi di levadulidi. A temperatura ideale per questu varia entre 38-40 gradi. È mettite ind'un zuccaratu seccu di zucca secondu è cristalli di zucchero è pour a mezchea à i cumposti liquidi. Agghiariemu tuttu in una manera curretta è hà in u calore per quinze minuti. Duranti stu tempu, a massa devessu vspuzyritsya, serà evidenza chì tutti i prublemi sò cuntinuate bè. In seguitu, cernigliavvi a farina in un coltu è ottene un cuntattu oghjettu è micca peghjicìbule, ma à u listessu tempu pruduce bè è micca strettu di a massa. Avà duvemu aduprà a bowl cun ella in un locu calmu, assicurativu locu, durante almenu trentena à quaranta minuti, prutunendu propriu di corrente e rughju innecessariu. In u risultatu, a pani pò crecià almenu duie volte.

Qualcuni di e proposte ricetti per preparà una pasta di levitu senza ova hè adattatu per pirozhki è pizza, per pane è boulet. Da ellu, pudete puru preparà diverse tarmini aperti cù u stuffu più variatu. A quantità di zuccaru in a pasta pò esse agituata secondu se l'oghje u dolci dolci anu da coccu.