Selena Gomez divintò u designer di cumpunenti di u Coach di marca

La cantante americana Selena Gomez, chì circa unsi trè mesi ùn hà micca fattu sensu, perchè a lotta contr'à u lupus - ùn hè micca una cosa fácil, volta à a so vita d'abitudine. L'altru ghjornu hà fattu cunnisciutu chì u cantante di 24 anni signatu un cuntrattu cù u Coach di marca, è oghje ùn ci era prima infurmazioni di cumu esse solu serà a cooperazione.

Gomez serà u designer di a cullezzione d'accessori

A matina diventò chì Selena travaglià cù u direttore creativu di a rigalu di u Coach Stuart Veins. I ghjovani in tandem creativa cresce una linea di accessori per a nova coleta primavera-estiu di 2017. In più, a casa di a moda era infurmatu chì Gomez hè issa face di a marca di l'Coach è a probabbilità di tutti i creazioni seranu rapprisintati da ella.

Selena Gomez è Stuart Vevers

Doppu l'infurmazioni nantu à questu leaked a l'Internet, a premsa hè stata riferita da Vevers, spieghenu per chì Selena Gomez hè stata scelta per a cooperazione:

"Iu sempri pruvatu à creà colezzione per i femine è e donne chì fucalizza in parechji qualità. Per mè, a donna giovanile ideale hè unu chì porta l'onestà, di decente, amori è rispunzabbilità. Quandu mi scontru Selena, aghju realizatu ch'ellu era ella. Inoltre, Gomez - una natura romantica è charming, chì si pò esse di cunfidenza è tranquillità. In quantu à u so mudellu di dati, è ancu u talentu di u disignatore in generale, ùn eru micca sbagatu in ella. In l'imaghjini, pare micca esse micca pitrulativu da i mudelli famosi è i so idee, chì certamenti avete da implementà, sò novi, interessanti è straordinariu ".
Sacchetti creati da Selena Gomez è Stuart Veins per a marca di l'Autocare
Leghje ancu

U cuntrattu per 10 miliuna di dùvi

Comu era già assai longu, a famosa marca di Coach hè cunnisciuta da parechje mudelli in questa offerta per signu contrati longu è diversi. Allora, in u 10 millionu di cuntrattu, hè scrittu chì Selena ùn solu ùn serà u designer è a fàccia di a casa di a cummercializazione, ma ancu di travaglià attivamente cù a Fundazioni di Coach. Hè cumu cun u staffu di a marca, accumpagna l'Organizazione di Step Up, chì hè cèlebre per a difesa è a prutezzione di i diritti è l'opportunità di e adolescenti di i paesi sviluppati.

A strada, per Gomez, questu hè micca un cuntrattu debut cun marche famosi. Cusì, circa un annu, u cantanti hà cooperatu cù Adidas com un modista di moda è faccia di a marca, è sei mesi dopu, travagliavanu cù Louis Vuitton, presentanu i so prudutti.

Selena Gomez hè una nova faccia di Louis Vuitton