Taylor Swift felicitò l'annu di fighjà di 96 anni in Natale

Famusu cantanti Taylor Swift hà dichjaratu chì i ghjorni boni à Natale - hè bonu è si n'andà in una visita à u so fan più anticu. Era residente di 96 anni di Missouri, Cyrus Porter, un veteranu di a Second World War.

Cena di Natale cù a famiglia di Porter

U fattu chì Swift havi un admirer cum'è no ghjovanu hè cunnisciutu da una lettera da a so figliola Cyrus. A donna mandò un missaghju à Taylor per e-mail, dicendu chì u so babbu aspetta per ogni novi concerti di u so ìdolu. À questu sensu, Swift decidiu micca di riesce risichi, perchè ùn si cunnosce chì u fanciore di 96 anni stà cunviviale à a so turnu, è andò à visità u vechju.

Un pezzu di persone vinevanu à truvà à Taylor
Taylor Swift visita un veteranu di 96 anni

A surprisa di Taylor ùn hà truvatu un ambiente tranquillu in u locu di Cyrus, ma si truvò in una cumpagnia grande è sorigghessa di famiglie è amichi. Durante a cena in ghjiru, Swift ùn solu parlà cù i fanni, ma hà fattu ancu unepoche di cori divertenti. Ma doppu di u manghjatu, tutti l'avìanu bisognu di un petit concerti, in quale u cantante di u paese cantava Shake it Off è e so cumpunimenti.

Selfie Funny with Cyrus
Leghje ancu

Swift hà piace u parolle di Porter è i so nativu

Dopu chì Taylor abbandunà a casa di Cyrus, a so figliola decide di cumprà a so impressione di ciò chì succidia è per rallegrentà Swift. Eccu un post una donna publicata in una reta sottu:

"Nun fu mai pinsatu chì Taylor hà un core bonu. Ella ricevutu a mo lettera è avertitu immediatamenti. Hè una veru sorpresa! Perchè u so babbu, l'arrivu di l'idolu era un veru festa, è u cuncerta era maravigghiusu chì u ricurdarà da ellu durante un longu tempu. Grazzi Taylor per i so canzone è i parolle amichi parla. Swift hè una ragazza maravigghia è un artista assai talentu. "
Tutti l'àghju piaciutu u cuncerta assai