Cumu distinguì un gattu da un cat?

A solitu hè a quistione, cumu si un cat diferendu da un cat, assai persone si speranu e sordi. È solu chì pensanu à avè un gattu, pensanu seriu.

À u primu sguardu, pare, ùn hè nunda più faciule ch'è per determinar u sessu di l'animali, perchè hè u stessu mammiferi, è e caractere sessuale primariu di questu ci vole à esse chjaramente esse. Tuttavia, senza nisuna manera di pudè distingueru u sessu di u gattu. In u nostru articulu, avemu avertitu in più di dettu, cumu pò esse determinate da e qualità esterni di a mascota?

Cume distingue un gattu da un cat per caractere sessuale primariu?

Cum'è no cool, prima avete bisognu di esaminà u genitale di l'animali. Se cullate a cuda, u ghjallu di u zitellu, vedi chì l'apertura analu cù l'organu genitali si forma un colon, dui punti idèntii à una distanza di più di un centimetru trà l'altru. Quandu u gattu cuncernanu l'età di 3 mesi, sta distanza hè occupata da i testichi. In quantu à i misgi, l'anus cun u canali urintali forme una marca di scatula.

Cumu identificà un gattu da un cat cù signali esterni?

A maiò parte di cottatiani anu crede chì, per selezziunà da dui gattini, hè un zitellu o una zitella, hè abbastanza per esse distinguitu per l'espressione di l'ochji è di a bocca. Ma se si l'esperienza cù l'animali hè micca troppu? Fatemu cun questu. Gatti e capicucinu, è nasu, assai più largu, è ancu questu un corpu enormi è epiuti.

Pussies in contru, più in miniatura, è grazia. U fogghiu hè più allungatu longu, è u culore hè spicificatu assai. Questu hè dovutu à u fattu chì i cipresomi X sò rispunsabili di u culore nìvuru è culore di u capeddu, se ci sò dui di elli, è questu solu in i misgi o gatti cù desviazzioni genetica, u culore sarà russu è neru. Per quessa, pudemu cuncludi chì i soli corsi pò esse tricolore.

Cume distingue un gattu da un cat cù a so natura è u cumpurtamentu?

Se l'animali hà raggruppatu l'età di 7-9 mesi, pudete stabilisce u sessu di sta mascia da a natura. Comu regula, finu à questu puntu, era un pocu difficiule di scurdà cunvinzioni, perchè un picciottu picciottu cuntinuatu à ghjucà, curretta o durmì. Ma eccu avemu bisognu à avè dicu chì a natura di l'animali spessu depende di e caratteristiche di a razza di i misgi. Per esempiu, certi razze sò più propensi di agressione è di stinzanza, mentri àutri sò amici è affettuosu . Per quessa, ùn tutti ùn sanu di sapè ricunnosce un gattu da un cat. Sicondu statistiche, u caticu più cumuni è più calmatu è lazier, a rigioni di un cat. Hè cresce positivamenti per esse pigliatu in i so bracce, stuccatu o caritati, perchè hè naturale perltutu da a natura.

A maiò parte di i misgi credi chì sò i diritti amici di a casa, perchè, per vede e prutezzione di u so territoriu, cumenciani à tag. Dunque, in a casa induve a cat vive, sempre ci hè un odore specificu stabile. Cumu distinguì un gattu da un cat, a figuramos. Avà parlate di e peculiarità di u cumpurtamentu di i misgi. U so funziunalità hè l'indipendenza, perchè sicondu avete bisognu di sente a frase: "U cat si cammina da questu", questu hè u casu. Parechji pruprietari spessu si lamentanu di inquietude, è dimustrazione di l'indipendenza di i bè vistimenti bellucci. Ùn li piaciunu carizzi e tinnenzi eccessivi, perchè ùn spessu di dumandà e so mani, ma si ponu nantu à elli, perchè per cortesia. Eppuru u so carattaru, i misgi sò più neve. Puderanu chjappà l'ore per esse chjappu di manera chì puderà, appuntu à l'abbiare e sceglie un locu per dorme appropritatu.

Comu pudete vede, un ghjattu pò esse distinguitu da un catanu no sulu da e caractere sessuale primariu, ma ancu da a natura, u cumpurtamentu è ancu di u culore di u mantellu.