I razzi di cani granni

U mantenimentu di un cane maiò esige un finanziariu aumentatu, e razzi corsi di più esse più da tempu per caminari è grooming, ma ancu chì ci sò quelli chì vulianu mantene sti cani. Tali animali anu una staghjone più stabilita, sò più faciuli di furmà, sò intelligenti, bellu è ghjochi à u patrone.

Eppuru u so grande grandezza è un formidable aspecte, ùn anu micca avè in i zitelli, perchè pò esse grannies grandi, se ne necessariu, pò esse fugliati di a prutezzione di u zitellu, u so tipu scantariate qualunque malfattore per l'apparenza.

I razzi diffirenti

I nomi di e razzi di i cani maiò sò grandi, perchè in u mondu ci sò circa 500 razzii diffirenti, avemu da cunsiderà cum'è a più populari.

Trà i razzi corsi di ghjucà di i cani, u cuddaru Borzoi Russu hè populari, a razza isciuta in u seculu XVII, per i listessi capi l'alti argenti hè struitu in Argentina à l'iniziu di u XXu seculu. Quessi i cani sò un magnificu incurvuluzza è una riazioni bona, sò natu cacadori.

Per a prutezzione è a prutezzione, hè megliu utilizà un altru cane grandi razza, per esempiu, un cane-corso (o mastinu Italianu), un canu di Bordeaux , distinti da e so qualità di guardia.

Inoltre, u Pastore Asiaticu Centrale ( Alabai ), chì pareva spusatu, i cani sò una reazione veloce, possu un corpu musculatu, hà da guariscenze bè cù u serviziu di guardia è a prutezzione di l'abitazioni.

In particulare per funzioni di sicurità, una razza hè nata, chjamatu u watchdog di Mosca - un cane cun qualità protettiva excelente, senza sapienti timore, mai riniscenti.

I razzii maiori di i cani di u mondu eranu ricanusciuti da San Bernardi , mastiffi spagnoli è anglesi, Terranova.

Newfoundland (o baccheru) - urigginatu i cani di sta razza servevanu i pescadori cum'è traballadores, ma dopu sò stati utilizati com'è salvatori, grazi à i membrani nantu à i so patrone, a capacità di natà è i prupietà ripare à l'acqua di a tapita di lana. U Terraniu pò pesa più di 90 chilò, u più grande rappresentante di sta razza piscianu 120 kg.

A razza San Bernardu hè stata di i perianti di travagliu Italianu è Svizzeru, hè aggradatu da un cane di salvata. U più grande rappresentante di a razza chjamata Benedektinu avia un pesu di 166.4 kg. U caratteru di u St Bernards hè simpaticu, u tempore hè tranquillu.

Una di e razzi supirficiali hè u Pastore Caucasanu , a so forza è a patria hè abbastanza per pruteggià l'albergu di un gruppu di maligni, mentre ch'ella sia capaci di sustene di qualunqui locura di i zitelli. Questi cani, anchi si sò largu grandu, ùn ne micca precisu caminu longu.

I cani più grande

Chi razza di i cani hè ricunnisciuta com'è u più grande di u mondu? Stu tìtulu honorariu jì in u mastru. U mastiff in inglese alcuna un mezzu impressesivu, un ghjente chì possa un tipu, un caratteru veloci, l'autoestimu, u magnifica mente è a devozione. Cu incridibbili crescenza à u prutezione di a famiglia, se questu hè necessariu, mentri individuali pò esse assai perezosa. U più grande rappresentante di sta razza hà pisatu 156 chilò, è hà righjuntu u circondu à u spedinu di 94 cm.

U mastiffi spagnoli hè casi inferitui à l'inglesi in forza è di a dimensione, u so pesu pò alcune 100-120 kg, è l'altitudine hè più di 80 cm. Questi ghjente sò persone guardani, diventenu in coriu, se ne necessariu, senza elli daveru, u mastru pruspirate in una lotta cun un lupu, . Sta razza di i cani ghjucanu una furmazioni intensa. I Mastiffi sò temerati di l'esterii, puderanu esse aggressioni versu ellu stessu, sopratuttu cun u so amicuatu da u patrone o di i membri di a famiglia.

Quandu si razza un cane di mastino, avete bisognu à esse prestu per i ruscelli cani è saliva.