Ghjornu di i giovani

Pràticamenti in ogni paese civilizatu in u mondu ci sò parechje organizazione di giovani publici chì rapprisentanu l'interessi di i giovani e donne chì participanu attivamente in a vita di a sucetà. U principal fiore d'observanza di i so diritti è di l'libbirtà fiducia hè, sicuru, u statu stessu. Hè più specificamente, l'autorità principali chì guarantisci a implementazione di a pulitica statali à i zitelli, è ghjovani è a famiglia (in certi paesi, sport è cultura fisica) hè u ministeru pertinenti. I so cumpettenti impurtaveni diversi prugrammi statali suciale chì cuntribuiscenu à u sviluppu di a pulitica di u ghjovanu in u paese

Ghjucadore internaziunale

Hè strasurine chì pò esse, ùn ci hè micca un ghjovanu Un ghjovanu Internaziunale di Ghjovacciu di u mondu. Allora, u ghjornu di ghjovaghju di Ghjuventù duve dui date. U 12 d'Agostu di qualsiasi annu hè cilibratu u ghjovanu Juventude Internaziunale, è a ghjurnata di a ziteddi di a ghjuventù, stabilita da a Cattòlica in 1986, hè statu micca designatu finu à u 1946 da una data precisa. Si celebrava in parechji ghjorni una volta ogni dui o trè anni. È da u 1946 u WFDYM hà iniziatu a festa di u festa in u 10 di nuvembri annu.

Prima di u culleghju di l'Unioni Suvietica, ci hè stata una altre vacanze - u ghjornu di a Giovanna Soviètica, chì si celebrava annu à u 1991 à l'ultimu Domenicu di giugnu. A strada, in certi paesi CIS, a tradizione hè stata priservata.

U ghjovanu in parechji paesi

A pulitica di a ghjuventù in una quantità di paesi hà longu statu datu l'estatutu di unu di i terreni priuritichi di l'attività statali. Per esempiu, annantu à l'ultimi anni, assai prughjetti è prughjetti interessanti per i ghjovani sò stati implementati in Bielorussia. Tra d'elle parechji documenti di televisiò per i ghjovani è i zitelli. À u listessu tempu, u travagliu hè attivamente fattu per migliurà u sistema educatu di i pre-umani, basi, secunna è più altu. Aduprà cù questu, u marcu leggente hè cambiatu.

U ghjornu di u Ghjuventù in Bielorussia è u Uccidiu si celebrà, cum'è in i tempi Sovietsi, l'ultimu Domenicu di ghjugnu. In Russia, u ghjovanu dia crescenu annantu à u 27 di ghjugnu. In u stessu ghjornu, avvenimenti solenni sunu in Ossezia di u Sud. U ghjovanu azziuni celebranu u u 2 di frivaru. È in u Kazakistan celebrenu U ghjovanu ghjovi alive. A materia hè chì ùn sò micca sti ghjorni in u statu, naziunale, vacanze di stu ghjornu. In ogni casu, a ghjovana Kazakova celebra u ghjornu u 12 di austu in u marcu di u ghjornu di Juventù Internaziunale, è u 24 di aprile in u quadru di u ghjornu di a Solidarità Juventudia Internaziunale, stabilitu da l'ONU è a UNESCO.

Juventude è a Chiesa

U ghjornu chì i cristiani Ortodoxi celebranu ammenta di a Reunion di u Signore, u mondu celebrà u ghjornu di a Juventude Ortodoxa Internaziunale. Tradizionalmente in Russia u 15 di frivaru 15, a liturgia divina hè tenuta in a cattidrali di Cristu u Salvadore. Participazione in hè stata attraversata da rapprisintanti di l'organizazioni ortudoxi è i movimenti forze per i diritti di i ghjovani.

In generale, per i ghjovani, questa festa ùn hè micca solu l'occasione per avè un bonu tempu, postu chì l'avvenimenti nantu à u ghjovanu ghjovi sò assai diversi, accuminciannu da parechji cuncerti è finisci cù l'alcoholicci in quantità incredibili in i chjusi di a cità, parchi è ancu porte. Tali, sfurtunatamenti, hè a realità domestica, ma l'esencia di sta festa hè diversu. Questu hè quellu tempu quandu avete bisognu di pensà à quandu puderebbe rializzà u vostru putenziale in più, per esse felice in u futuru, per andà in u vostru travagliu predilettu, per creà una famiglia felice chì hà spertu in una famiglia felice, è, finarmenti, per fà u so paese più prusperu.