Ughjettu di u figliolu per un novu

Una di e quistione principale chì preoccupava i genitori parenti hè cumu a preparazione di un spaziu per un novu. Pè solu ùn hè micca cusì faciule, soprattuttu se sè stese aspittendu u primu zitellu, è ùn avete micca una parente. Per fà facilià stu travagliu per i futuri moms and dads, in stu articulu liste i punti principali chì si deve esse cunsideratu quandu preparanu un spaziu per un novu.

Immediatamente fate una riservazione: un spaziu di i zitelli separati per un novu, cum'è l'esperienza di parechji genitori, hè solu incùvene. Seguru sèntenu u cunsiglie da i primi ghjorni di rializà migliori in un locu separatu. Ma ghjùdice per voi stessu: a natura urdinò chì e prime setti anni è mesi di a vita u zitellu devenu guasi tuttapoi u tempu cù a so mamma. Un picciottu spessu si deve esse pigliatu in i so braccia, per alimenta o di calmà, per languide; À a notte, a prima volta devendrà parechje volte. Allora, se u babbu hè natuvutu in una stanza separata, puderà passà assai tempu cuminciendu è intornu, è pudete scurdà di u sognu di notte à tutti. Un spaziu di i zitelli separati saranu rilevanti prima più ca un annu dopu, questu quì chì u zitellu hè sopratuttu di dorme tutta a notte, è in u ghjornu di u ghjornu cresce in modu independentu di a casa. In i primi simane di a vita di u zitellu hè più piacevule à colpi tuttu ciò chì hè necessariu per u zitellu in a sala di i genitori. Tuttavia, hè à voi. In ogni casu, parleremu di cumu furnisce un spazi di zitelli per un novu o un spaziu per un natuvitu è ​​i genitori, avete bisognu di ricordu di i punti impurtanti cumuni chì sò sani in ogni casu.

Cumu preparatu un spaziu per un novu?

  1. A temperature in a stanza per un novu duverà esse còmico: 18-20 ° à a notte è 20-22 ° in a tarda. À questa temperatura, u zitellu duperà bè, è a so pelle sarà sana.
  2. L'umidità in a sala di u nùvuru hè ancu impurtante, soprattuttu per l'operazione normale di u sistema respiratorju è a cundizione di a mucosa. L'umidità ottima per i zitelli ùn hè micca menu di 50-70%.
  3. Illuminazione . Cuntenevi di i cortini, furnendu suffissu suffirenzi per u durdu di u zitellu. Electric light hè stata abbastanza, ma micca avessi in l'ochji. Dacci le làmpianu di u ventu cù l'apertura da u fondu - lampi brillanti cessaranu l'ochji di u zitellu chì ghjacia à u cuna. Hè necessariu di furnisce fontene di cume di luminisu: una lumera per u locu swaddling, per ciò chì era chjucu per i prudutti di ienzu, cum'è una lumera di luci.
  4. Mobili per a stanza di u natuvulu . Se tu piacenu un zitellu in a vostra stanza, in primi simane di l'mobili ùn site micca bisognu nunda, salvu un cunclusu è un pettu o casu per i cosi di i zitelli. A cambiante tavola hè megliu prifiritu un prugramu: hè cumplicatu è mobile, chì vi permette di sceglie quasi ogni locu per capite. Table - a cosa hè abbastanza insidiosa è insiccata, cun apariczone: i figlioli moderni cumincianu à movimenti activamenti, push off the legs and turn, chì pò causari à una cascata. Inoltre, ùn hè micca necessariu, cum'è qualcuni à fà, per adattà per a cambiagnoi i tavule tradiziunali, i medii settimani, U moogiu cumunu ùn hà micca i ciumi nicissariu, perchè u zitellu pò fallu nantu à a tavula ancu à a mamma più attenti, facendu un movimentu imprecisu. Se u zitellu si trova in una stanza separata da a nascita, hè necessariu bisogna un paniellu cumu cunfanu per a mamma, di quale hà pudendu alimentà u zitellu, ripintelu o ottelendu u zitellu duvere in a cunclusione.
  5. I cosi necessarii . In u spaziu di i zitelli sò deve esse un contenaghjera di rossu peri diaperi, toccani mussulchi, pomi di cuttuni, etc. Una cosa utile - un cisterna o un containeru portabili in quale pudete aghjunghje tutti i prudutti necessarii per u zitellu. Pudete adattà per questa bigulazione cusì grande cù un scheletru rìbbenu - un "kit di primi aiutà" portable permette a durà i prucedure indispensèvule à i prugetti higiènici nant'à u locu, è cumpresu rapidamente, per esempiu, in una visita à i missiapiani.
  6. U disignu di a stanza di u maritu - pari, hè solu u to gustu. Ma ancu quì ùn pudete scappà di qualcosa matte puramente praticu. U primu, in u disignu di u spaziu di u zitellu per un novu, l'abbundanza di tessili ùn deve esse evitata, perchè qualsiasi tela hè cunnisciuta per cullà u polu. Per a stessa raggiuni, prima si hè megliu per rinunzà e parpoli mucosa (più tardu, quandu u zitellu ampara à caminari, seranu utili: pruteggirannu u foglie da i puzzicheghji chì fallenu) è l'abbundanza di ghjuculi. Siconda, ancu per ragioni di pulizziunità è facilità di pulizia, hè megliu dà preferenza per lavule finamente suave, superficii lavoramente lavables è dà abbandunà i petti delle architettoniali. Ma questu ùn significa micca chì l'abitazione deve esse una scatula cù mura nudi. Stu spaziu hè un novu mondu per u zitellu, chì hà studiatu, cusì pruvate à falla interessante. Chì ci sò dettimi brillanti in a stanza (un patrunu nantu à u wallpaper, una lampara brillanti nantu à una lumera, etc.), nantu à quale a pezza hà aprendu di cuncentrazione, ma a fondu generale devia esse calmu chì u sistema nervuali di u zitellu ùn ùn s'abbuffate è u zitellu sia tranquillamente à dorme.

E finarmenti, ricurdà à u ghjovanu babbu ciò chì duverà bè appuntu prima di u ritornu di mamma cù u zitellu da a casa di maternità: sempre vacante à bè, lavare è arse l'habitació di i zitelli per chì respira freschezza è purezza. Hè tuttu, a casa hè pronta à scuntrà un omu novu!