Santa Maria di a Basilica di l'Angeli


Geelong - pare, una cità di portu ordinariu, ma in Australia , pare chì hè una metropole reale. Eccu vede più di 160 mila persone, chì hè una figura grandi impressioni in u cuntinenti. Annualmente Geelong hè visitatu da circa 3 miliuni di turisti, chì sò attrati in questa scusa, solu per a bellezza naturale è a costa rocca, ma ancu per una quantità di turisori. Fate u so numeru face una quantità numerosa di musei in una varietà di temi, chì hè abbastanza pocu cumuni per una cità tipica in Australia. Un pocu di attenzioni meritanu a custruione di l'era vittoria in a parti storica di a cità. Ma a ghjente vera di a cità hè a Basilica di Santa Maria di l'Angeli, chì hè cunsideratu cum'è u più altu edifici in Geelong.

Chì ci hè interessante nantu à a catedrale?

A custruzzione di stu famosu majestuicu di l'architettura principiava à u distante 1854, quandu a prigione era stata in u fundamentu di a chjesa. À quellu tempu, Geelong hà avutu l'imbulighjatu in u doru, è cintinara di persone si pricivu per a guadagnà. Questu hà pruvucatu un crescitu assai attivu è sviluppu di a cità. In ogni modu, stu passatu durò più di dui anni, è in u tempu di a cunstruzione di a chjesa. L'edificiu inaccessu brillava cù i so sguardi vacili di l'uttine di i marcaghji per di più di quindici anni, finu à chì in u 1871 ùn era micca rinfurzata a custruzione. Ancu a custruzzione di u tempiu ùn hà mai ghjunghjenu questi stratosi fatti, ma in u 1937 l'ultimatumu fù cumpletu - l'erecciunazione di a spire di a Chiesa di Santa Maria di l'Anghjuli. In 1995 u bastimentu stenni una longa restaurazione. 2004 hà statu un impurtante per a chiesa, perchè ghjè cusì u Vaticanu apprufittò à u titulu di a Basilica di Santa Maria di l'Angeli.

Oghje, venendu à Yarra Street, pudemu amparà u majestu edificiu, a so architettura nisera boni boni tracci di e funziunalità neo-gòtica. U materiale principale per a custruzzione era sandstone. In u 2005, u tempore hà presu una scola prima in u primu attu in a forma di chjavi crossuli, chì curone a mitrica. Hè spargugliatu da u bronzu è si trova immedatamenti sottu una finestra di vitru incruciate in forma di una rosula. Sta peculiar croce hè ghjittatu da bronzu, è a so area hè micca più di un metru quadru in grandezza. Hè dedicatu à a memoria di Sheila Maguire, chì era un felice parishioner, ma à un certu tempu facia assai boni scritti versu i sfarenti privati.

In casu, a Basilica di Santa Maria di l'Angeli hè cunsiderata cum'è l'attratore principali di a cità ùn hè micca per culpa di l'sculture. Dopu u 1937, u focus principal hè a spire di a chjesa. In altu, righjunghja 46 m è hè u più altu in Australia. Iè, è a basilica cum'è un nteru ùn hè micca inferitu à alcuna in u primu locu in questu quì, impunite à 64 metri da u pianu.

A basilica di Santa Maria di l'Angeli hè un status honorariu di i Statu Naziunale in Victoria. Ci sò parechje celebrazione, servizi di massa è cuncerti di cantu corale, à i sacramenti indìttani di u battisu è i casali. Inoltre, quì da u tempu à u tempu aghjunghjenu una cullizzioni di donazione, e cose è di l'alimentariu, quale da esse dopu à l'abbandunà. In a Basilica di Santa Maria di l'Angeli opera ancu a so propria scola parochiale. I turisti sò permessi senza alcuni prublemi, a cundizione prima hè un cumpurtamentu propiu. Inoltre, ùn devi micca permessu di movimentu liberatu è inspeccionà a ghjesgia durante qualsiasi servizii riliggiusi o sermoni. Ma si qualchissia turistiche hè furtunatu per visità a chjesa à a vigilia di Natale, da quell'altra è melodica Natali Natali L'impressione generale di a Santa Maria di a Basilica di l'Anghjuli s'abonce.

Cumu ghjunghje?

U più cercanu à a Santa Maria di l'Angeli hè Little Myers St, chì pò esse acquistatu da l'autobus No.1, 24, 31, 41, 42, 50, 51, 55.