Queen Victoria Building


U bastimentu di a Queen Victoria hè una di l'strutturi più majestuosu di Sydney . Si sviluppeghja in u centru cummerciale di a cità è attrae à millenarii di turistere chì vulete gudari l'architettura unsurpassed è l'oraghji stupidi chì offrenu sceni da a storia australiana.

Avà in questu edifiziu hè unu di i più grandi centri cummercializazioni di u paese cù assai prudutti è boutiques, cafeti originali.

Storia di a custruzione

U bastimentu divinni un tipu simbulu di regnu di a Queen Victoria - era à u 60 anni anniversariu, cilibratu in u 1897, hè decisu d'edificà a struttura. U prugettu era travagliatu da l'architettu scoccu J. MacRae. Tuttavia, a custruzzioni hè stata cumplita solu un annu dopu l'anniversariu di a reina.

U bastimentu hè stata edificatu nantu à u situ di u vecchiu mercatu, chjamatu u locu di u so locu - Market Street. Georg. A strada, u novu edificatu hà da esse diventate i mura di u bazar. In prima, anche ricivutu un nome appropritatu - a Queen Victoria Market. È solu 20 anni da a so scuperta vinia datu un novu nomu - a Queen Victoria Building. Appena, l'australiani anu cunzidiratu chì u duminiu è u titulu riali ùn "portanu beni" cun l'altri.

Funzioni di decorazione interiore

In iniziale, u prugettu dumandava quattru opzioni per u prugettu interni di u bastimentu:

Tuttavia, à a fine, hà dicisu à una combinazione perfetta di stili è direzzione sottu u nome di u Romanescu Federale.

Nota chì a custruzzioni era micca faciuli, perchè in quelli anni, Sydney hà in decadenza. Per dà à a cità un glossu esternu, almenu visualmente vi mostra chì micca tuttu hè tantu malevule, è hà sceltu una versione magnífica di u disignu. Inoltre, hà datu l'oppurtunità di attruvaranu quantu parechji travagalli, solu per u so travagliu fisicu, ma ancu artisti, artisti, sculturi è altre.

L'attrazioni principali di l'edifiziu hè a cupola chì u diàmetru righjunghje à vinti metri. Hè custruitu da dui strati:

Sottu à a cupola hè di Natale spruce.

In più di a cupola in l'edifiziu d'ognunu pò admirar l'incensibuli vitrulleri, una scola unica è fabulosa, issa parte di e top ten escaleiras più belli in u pianeta sanu. È in generale, l'architettura vene una variità: balustrades, chic columns, arcuni culuriti. Una tesela forte è dinosaire hè stata nantu à u pavone.

Unichi armani

In a Queen Victoria Building sò dui ore. U primu di elli eranu lliutu da u RU è u chjamà u Reloj Royal. Dicenu chì u dialettu watch, creatu da Neil Glasser, hè una copia precisa di u famosu Big Ben.

Ma ùn hè micca u Relojeri Rale, ma u Great Australian, chì ùn solu ùn mostranu u tempu, ma dinò scopre dinù sceni di a storia di u statu isulanu, ùn sò micca particularmente attraenti.

Chris Cook hà travagliatu nantu à a so creazione, è u pesu di u sguardu righjunghji quattru duminii! Hè stati stati rializati recentemente - solu in u 2000 annu. Trà a varietà di sceni illustrati per questi sett'anni metri di settembre, vale a pena puntualità:

Cumu ghjunghje?

U bastimentu di a Queen Victoria hè situatu in Sydney, George Street, 455. Pudete vi cuntene da trene (Stazione City Hall) o un monorail (Victoria Gallery Station). Ci hè ancu buses №412, 413, 422, 423, 426, 428, 431, 433, 436, 438, 439, 440, 470, 500 è 501 - avete bisognu à l'estazione di a Queen Victoria.

L'entrata à u centru cummercial è libera. Oghje ghjornu sò da 9 à 18 ore nanzu à u luni, marti, mercuri, vennari è sabatu, da 9 à 21 ore nanzu ghjovi è da 11 à 17 ore di domu.