Darling Harbour


A maiò parte di turisti sùbitu dopu a so ghjunta in Sydney à Darling Harbour - una di e più famusi di sta metropole, induve pudete truvà divertimentu per ogni gustu è scuprite l'Australia di u XXI seculu. Hè situatu à a parti occidentali di u distrettu cumerciu cintrali di a cità è si estende finu à u nordu di u Chinatown à i dui banchini di u Cockle Bay à u subborgu di Pyrmont à l'ouest di Sydney.

Storia di a regione

A custruzione di Darling Harbour cuminciò à l'anni 80 di u XX sèculu. Quì eranu stati edificati multiespettate, chì anu aghjustatu i giraci, i casinò, i restaurants, i centres d'animazione. In u 1988, in onore di i dui centenari anniversariu di l'Australia, l'auturizazione hà apertuu l'annunziu monorailu, sempre popular cun vende di i visitanti è di u visitatori.

U spaziu hè chjamatu dopu u teniente general Ralph Darling, chì era guvernatore di New South Wales da u 1825 à u 1831. Avanzamente, era cunnisciutu com Long Cav, ma in u 1826 ricevi u so nome prisente.

Area Attractions

In a parti miridiunali di u distrittu hè un quartu distruttu chicu - Chinatown, chì attrae vendeuratura cù abbundanza di ricordi è cafe, induve pudete tastate parechji platti auti. In ancu in eteriativi locale serete offriti per apprezzà u gustu cunnessu di una varietà di tè chinese. Altru attrazioni di Chinatown hè u Garden Chinese, chì hè cunsideratu simbulu d'amici trà Sydney è Cinese Guangzhou.

Darling Harbour - un locu excelente per u passatempi famigliatu per un bonu passavitru di pedestrianu, assai fontane è i centri di recreite. I turisti certamenti intellettuale di visità i lugares più interessanti in a zona. Tra l'elli:

  1. L 'oceanariu. I so visitori puderanu acquistà a stampa più assicurata di u mondu sottudu di l'oceani chì lavanu u cuntinente australianu. Eccu avete acquistatu da a maiò parte di l'abitanti di e costi lucali: fochi, marrachi, ragi, reptili, leoni marini è angi. Una di e grande exhibimenti hè dedicatu à tuttu a flora è a fauna di a Great Barrier Reef. Fugie di aguti ùn anu micca passatu u tunelu sottu l'aquarium, induve i prigari è i pesci grossi natanu.
  2. U Museu Marittimu. Un imaghju attraversu turistici quì hè una magnizia coleczione di i navi, datata da e diverse epopi. Tutti sò à u mulinu di u King Street Wharf. Eccu avete vede u ferries Stein, custruitu in u 1938 è furnutu cù una machina di steam, una canola aborigine è e barche pesche, un veramente buque de guerra, un sottumarinu sottufianu è ancu un mudellu di u bastimentu di Endeavour, quandu Captain Cook ponte in e costi di l'Australia.
  3. Ponte di peine, situatu à u centru di u distrittu. Da ellu pudete amparà a superb vista di l'area circundante.
  4. Centro Comercial Harborside. Addivintò un veru destinazione turistica dopu l'apertura di l'unicu in u spaziu per u ponte di Kingpin è l'attrattu M9 Laser Skirmish (u primu simulateur di titre di jet d'Australia).
  5. Mercatu Paddy's Markets.
  6. Park Tumbalong. Ci hè una pianta quasi tutte l'arburi chì crescenu nantu à u territoriu di u paese, è dopu un largu passaghju pudete rilassate in l'ombra di numerosi funtani.
  7. Sydney Hall per esibizzjonijiet è cunferenzi.
  8. Cumpitatu di spettazioni cù u casu di Star hè u sicondu più grande casinò in l'Australia, induve i fannii di l'eccitazione pò ancu ghjucà i ghjucate è ghjungi.
  9. Hotel cù spa chjaru.
  10. U Museo Elettra. Eccu un museu di a scienza vera, a cullizzioni chì cuntene l'exhibiti più notuali, chì sò un pruduttu di e tecnulugia muderni è riguardanti l'arti applicati, a scienza, u trasportu, e cumunicazioni suciale, u mobili, media, tecnulugia di l'informatica, u spaziu, storia di i motore di steam.
  11. Museo di cera di Madame Tussaud.
  12. Zoo Wild Life, quandu visitate, avete cunnisciutu animali è paesi, chì a patria hè Australia. Tutti i so vive in cundizzioni chì sò cusì vicinu à l'abitati naturali.
  13. U cinema di IMAX cun una di e più grandi scintillanti di u mondu, induve alloghji à u quadru di Hollywood.

Infrastruttura

Ci sò assai cafè, ristorante è hotel in questa zona. Se u vostru diritariu hè limitu, vi deverà attentatu à l'hotel di quattru stanzi One Darling. Clienti più sofistichi seranu sàzii cù u cunfettu hotel Novotel, induve i questi di a cità sò attrauti da u Ternary restaurant cù culinaria asiatica, un bar di vinu, cunfondati camere cù Wi-Fi è TV per cable, in più di una piscina, gimma è tennis. Restaurant Hurricane hè cunnisciutu trà i gastrunci per i so steaks delicious, delicious postres è cocktails.

Cumu ghjunghje?

Per sapè à Darling Harbour, surtite à l'estazione di metro di l'Agljale, dopu à turnà ghjustu nantu à Druci Strada, camminate dui blocchi è avvira versu a right on Sussex Street. Dopu questu, passate per a blocu per Market Street, turni left and go along di u ponte di veda. Pudete ancu fà un monorail in cantone di Pitt and Market Streets.