Museu Elettronico


Una di l'istituzioni culturali più insosiche in Australia - u Museo Powerhouse di Sydney - hè a principale distribuzione di u Museu d'Arti Applied Arts è Scienze. L'exclusività hè attaccata à ellu per u fattu chì si trova in un locatu anticu utilizatu com una subestazione elettrica per i trammi.

Storia di u museu

I primi espritti di u futuru museu sò stati prisentati à u publicu generale nantu à l'exhibe pertinente di u Museu Nazionale Australienicu in u 1878, è ancu in exhibimenti internazionale in u 1879 è u 1880. Tutti fà tutti una cullizzioni di u museu tecnoloicu, industriale è sanitari di New South Wales. Dopu à u focu di u 1882 in u Garden Palace, l'istituzione trasmutò da u 1893 à un novu edifiziu à u Harris Street chjamatu u Museo Tecnològicu. Dapoi u 1988, u museu oghje u territoriu di l'antica putenza Power Ultimo.

A cullizzioni Musei

Da e riliezione di u museu, avete imparale assai fatti interessanti nantu à a storia di a scienza. Tra l'elli, i più interessanti sò esicuzzioni:

  1. "Scienza".
  2. "Transport". Si parra di a storia di u trasportu locale durante parechji seculi, da i carru cavalli à i locomotivi, i autòrichi è l'aria. U persunale cintrali hè a locomotiva 1243, a più antica in u cuntinente, chì furnia 87 anni. Propriu hè un mudellu breadboard di a pratica ferruviària. Invece, un vagonu privatu di u guvernatore di New South Wales, custruitu in u 1880, hè stallatu da ellu.
  3. "Engine Steam". Da l'esposizione puderete scopre cumu si i motore di steam eranu modernizzati di u 1770 à u 1930. Quì sò trattori di tracciò, muturi di Boulton è Watt, u mutore agriculu Ransom è Jeffries, ancu una pompa di bombeo di vaporizzatu chì utilizò i cavalli. U museu hè una grande cullizzioni di strumenti musicali mecànici.
  4. "Cumunicazione".
  5. Arts Applied Arts.
  6. "Media".
  7. "Tecnulugii spaziale". U so centru hè u mudellu spediate di spedizione, fatti in tulu. In più, hà vistu i satelliti australiani à a mostra. Hè cunnessu cù l'esposizione "Transport" da un passaghju sotterraneo. Inoltre, u persunale di u museu sò fieru di u fattu chì quì hè u telescopiu Mertz, custruitu in u 1860-61.
  8. "Esperimenti". Questa stazioni permette à i zitelli cunghjuntini cù u mondu di l'invenzioni scientifica. U travagliu cù visualizazioni interattivu, stanu tutte e sezzione di a fisica cunsacratu à a lumera, magnetismu, u muvimentu, electricità. U ghjovaru visitadori cumu a storia di cumu ci hè fattu a cocolatata è sopra à cattura di tutte e quatru tappe di a so prudutte. "Tecnulugia di computer", chì presenta tutti i mudelli di computer - da i primi à i laptops ultra-moderni.
  9. «EcoLogic». A mostra hè dedicata à i prublemi di l'impacti antropogenichi nantu à l'ambienti. I so visitori ùn pò passà per Ecodoma, induve puderete cambià di fonti lumi è vedi u so diploma di ecunumia.

In u cartulare, circa 400 mila espunenti sò stati guariti in e magazzini di u Museum "Power Plant". Parechji visitatori in l'admirazione si firmanu prima di u mudellu di u relazione di Strasburgu, data di u 1887. Questa hè a creazione di e mani di u 25 di Guardia di Sidney, Richard Smith, chì hà sappiutu di crià una copia di travagliu di u famosu relighu astronicu di Strasburgu. Smith hà personalmente mai vistu l'uriginale, è in u prucessu di usà un librettu chì describia u timing è funzioni astronomi di stu medagree.

Esibizioni di i Joeshi

L'esposizione di l'urdinaria si merita una discrizzioni separata. U prisentà:

U museu spessu organizza exhibimenti tempuranei dedicati à i famusi figuri di l'arte publica è contemporanea, televiżjoni mostra, filmi populares. Sì stati stancu, restu in u cozy cafe U MAAS, situatu in u 3u livellu è aperta da 7,30 à 17h00.

Cumu ghjunghje?

Per fà à u museu pudete sia nantu à u busu chì ferma à a Broadway, o per cumprà un bigliettu per u trenu di a cità à l'Estazione di Sydney di Exhibition Center.