Un tenista serbu Novak Djokovic nascìu na figghia

L'ultima serata, i media publicati per i fannijiet di a prima rachetta di u mondu Novak Djokovic, una bona nova. L'atleta per a seconda volta diventò un patri. A so moglie, Elena Ristic, hà datu a tenista una picciutta chjamata Tara. U nàscita era senza cumpurtazione è hà fattu u 2 di sittembri in una di e cliniche in Belgrado.

Novak Djokovic è Elena Ristic

Boris Becker felicitò a coppia

Mentre ùn nisuna infurmazione specifica nantu à u pesu è l'altitudine di u zitellu, a so salute è u benessimu di a so mamma, nò. In ogni casu, a retazione hà digià principiatu a primi salutati cù questu avvenimentu cun alive. Unu di quelli chì anu postu un post di felicità in a reta soia fù l'adeptore di Novak, Boris Becker. Eccu i paroli scritte da u coach di u tennis:

"Vi felicitu l'esportatore talentu è a so mòglia Elena cun tuttu u mo coru nantu à u rimborsu. Chì Tara mai anu aghjustatu è crede una persona felice! ".
Boris Becker

Dopu quì, nantu à Internet, pudete leghje a storia di Risticu di cumu è cù u so futuru maritu anu raportatu:

"Dopu dopu à divintà una mamma perchè, pudete sapè dunque chì Novak è mi sò una famiglia vera. Avà vi vùagliu scurdà tutte ciò chì avemu avutu. A nostra rilazioni era stata bellu strana. I era un studiente è studiatu in un altru paese, è u mo futuru maritu era un atleta novu. Avemu capitu chì e costi ùn si ci puderà micca acquistà, ma noi avemu sempre campatu da a speranza chì prestu seremu inseme. Avemu cercu cercandu sfarenzi di scelte per svolge u prublema è aghjustemu avemu. E anu evuluzziunate e ora pudemu cuncurdate dì chì quelli tempi eranu i più difficiuli ".
Leghje ancu

Djokovic dedica tuttu u tempu à a famiglia

In i so intervista, Novak ripetitu hà dettu chì a famiglia hè assai impurtante per ellu. Cù u nàscita di u primu zitellu - un figliolu chjamatu Stefan, Djokovic hà destinatu à dedicate à a famiglia, perchè u tempu dopu allora u grandi tennis. Eccu ciò chì l'atleta dice nantu à questu:

"Cû avventu di u mo figliolu tuttu ha cambiatu. E avà ùn avete micca interessatu cum'è adupratu. Tuttu u mo tempu ti vò cercanu à dedicà à a famiglia. Hè assai mpurtanti per mè cumu stari cù u mo figliolu è a mòglia più longu. Crià i zitelli hè un affare dilunemente, ma quandu sempre ch'e paraghju cù Stefan, aghju comprende chì m'hà datu assai energia è energia ".
Novak Djokovic cun u so figliolu Stefan