Boots di moda 2016

Ci hè avvisu chì a prima volta per capiscenu di una persona, avemu sempre attente à i so scarpi. S'ellu hè pulitu è ​​ordenatu, è ancu cun l'estensione di l'ultimi tendenzi, pudemu cunfidenza dì chì una persona hà vistu a moda. Ancu in u casu quandu u so vistimentu sò oghji ordinariu o eranu moda in a so tempesta.

U calzatu d'invernadale ghjocu un rolu ancu più impurtante in a valutazione di l'imaghjera, perchè in questa ora di l'annu, arcu sò creati da robba, u calzari è, forsi, un toccu.

A moda muderna per uciuti ùn hè imprevisible, è a stagione 2015-2016 hè una cunferma. Disinternaturi pruvò di diversificà tutti l'elementi di i scarpi è creanu collezine unichi, cusì escevule à scuprite chì stivelli sò in moda in 2016.

Tacchi di forma insolitica

In questa stagione, i diseggiani pruvate di cambià l'apparizione di u piuvale è fècenu a piccula più interessante di i scarpi. Dunque guardate i modi di moda, pudete vede un rendimentu imprezzatu di stu elementu.

Staglie 2016 da Jason Wu creatu cù un talone, cum'è un quadru di filu. À u stessu tempu, Salvatore Ferragamo si apprigau nantu à i linii rotte in u disignu di u piuvale. Ma Donna Karan hà decisu chì pudete combine praticità è eccentricità, cusì in a so cullezione parevanu scarpi cun tufi bent. Ma, anche a forma insolitica, i so scarpi sò abbastanza stati.

I stylistichi di altri casi in moda custruìanu cuddà cù tufu trasparenti, chì facenu i scarpi più eleganti.

Ùn hè un pezzu petite, o culori brillanti

Invece di e ritratti di i vistimenti di moda, pudete ancu vede chì in a tendenza 2016 stivali di u stivali di colori brillanti. E sti boots, pocu più nantu à u ghjinochju, sò i capi di i podi. Pudete distingue un ligeramente aggressivu, cù rimpetti è strapelli di pelletteria, un stile di Marc Jacobs. U dilettanti suggestionu chì combina cusì un pienu cù calzini o vestiti fugliali.

À u show in Milan si prisintaru buttelli cù borse è altre stili cunfitti 2016 di culori bellu chjucu. In l 'olii di tendenza sò fatti di cuci di lattice o suede.

Elementu inesperatu - latex

Ma solu uni pochi casi di moda mette in moda 2016 stivali cù inserzioni di latta. È sò quessi inseriti chì attruranu l'ochji per questi mudelli. Questi piani sò distinti per i peri slavi. E ponu accumighjà in u vestitori, pupi di studienti è donni cummirciali.

Fur shoes di l 'invernu

Ma, cum'è l'invernu estremità, l'evoluzione di moda di i pagani di u 2016 cuntenenu a temperatura nantu à a strada. In i versioni invernu di i scarpi sò un trimatori di fur, è hè assai diversu: da i picculi pompini à un capeddu tutale senza decoru è decoru.

Hè i sopetudici bassine, chì facianu fur di parechji culori, eranu prisenti à a fendi di marca Fendi. E Derek Lam hà offeratu e donne di moda cù stivali adduzzati cù viscosa. I tendenzi Furonu anu dimustratu ancu altri casi di moda, cura di a bellezza di i scarpi è di a calidez.